رمزگشایی سرقت‌های مدارس غرب مشهد پاسخ به چند پرسش‌ متداول بازنشستگان کشوری درباره بیمه تکمیلی عکس و فیلم از خسارت‌های زلزله ۵ریشتری در کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۲ فوتی و ۵۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر | حال ۱۵ نفر وخیم است زلزله نسبتاً شدید کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند + جزئیات (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) هزینه میلیاردی پیشگیری از ابتلا به هاری | شهرداری‌ها موظف هستند که کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب را پیگیری کنند بیماری تب دنگی چیست؟ | آخرین وضعیت بیماری در مشهد و خراسان رضوی پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای مشهد و خراسان‌رضوی ( ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) تبلیغ محصول مکمل در فضای مجازی ممنوع است ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از امروز آغاز شد + شرایط (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) پاسخگویی ۱۰۰ درصدی به نیاز شبکه درمان به خون و فراورده‌های خونی پاسخ به ابهامات «متناسب‌سازی حقوق» بازنشستگان | احکام جدید حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ علائم افسردگی نامرئی (افسردگی پنهان) چیست تذکر دیوان محاسبات کشور به دستگاه‌ها درباره اجرای قانون هوای پاک وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود | پیگیر متناسب‌سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز هستیم ساماندهی مدارس کانکسی کشور در مهر ۱۴۰۳ پایان سرقت‌های عجیب از طلافروشان مشهدی |شکایت ۷ زرگر از یک زباله گرد
سرخط خبرها

ماجرای پیامک‌های دروغ قطع گاز چیست؟ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) + عکس

  • کد خبر: ۲۱۱۸۵۶
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
ماجرای پیامک‌های دروغ قطع گاز چیست؟ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) + عکس
بعد از اقدام خرابکارانه بامداد امروز که منجر به انفجار خطوط گاز سراسری شد، از ساعاتی قبل پیامک‌هایی با سرشماره‌های ناشناس درباره قطع قریب‌ الوقوع گاز برای مردم ارسال شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - به دنبال اقدام خرابکارانه بامداد امروز که منجر به انفجار خط لوله گاز سراسری شد از ساعاتی قبل پیامک‌های جعلی از سر شماره‌های ناشناس در مورد قطع قریب الوقوع جریان گاز برای هموطنان در شهر‌های مختلف در حال ارسال است که هدف آن ایجاد نگرانی در مردم است.

ماجرای پیامک‌های دروغ قطع گاز چیست؟ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) + عکس

ابوالقاسم عسگری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، درباره این پیامک‌ها گفته است: «در ساعات گذشته پیامکی مبنی بر قطعی جریان گاز در استان اصفهان به جمعی از شهروندان ارسال شده است. محتوای این پیامک به دلیل عدم انتشار از طرف مراجع رسمی تکذیب و به شهروندان توصیه می‌شود اخبار مرتبط با موضوع گاز در استان اصفهان را از طریق رسانه‌های رسمی به ویژه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران دنبال کنند.

به طور قطع سودجویان می‌خواهند با ایجاد نگرانی برای مردم اقدام خرابکارانه امروز در خط لوله سراسری را کامل کنند.

مراجع ذیربط از ابتدای وقوع انفجار در خط لوله گاز به صورت مستمر اطلاع‌رسانی کرده‌اند و لازم است هموطنان بدون توجه به شایعات صرفا اخبار صحیح را از مراجع رسمی دریافت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->