۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
سرخط خبرها

چرا مدارس مشهد در نوبت صبح تعطیل نشد؟ (۷ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۳۸۸۷
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
چرا مدارس مشهد در نوبت صبح تعطیل نشد؟ (۷ اسفند ۱۴۰۲)
تعطیل نشدن مدارس طی امروز و در چنین شرایطی با انتقاداتی از سوی والدین، به‌خصوص والدین دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی همراه بود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: برای تعطیلی مدارس در روز‌های زمستان، دستورالعملی برای هر مقطع تحصیلی داریم که بر اساس آن و با توجه به کمینه دما و میزان بارش برف، مدارس در مقاطع مختلف تعطیل می‌شوند.

وی افزود: این بخشنامه به ۴۷ منطقه آموزش و پرورش استان ارسال شده و روسای آموزش و پرورش در صورتی که شرایط تعطیلی مهیا باشد، با فرماندار یا بخشدار هماهنگ می‌کنند و با اطلاع معاون آموزشی مدیرکل، اطلاعیه صادره مبنی بر تعطیلی مدارس را به روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش ارسال می‌کنند و این اطلاعیه منتشر و اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: شرایط صبح امروز مشهد، شرایط خاصی بود، اما بر اساس جمع‌بندی کمیته مورد نظر، تصمیم بر آن شد که مدارس در کلیه مقاطع در شهر دایر باشد، البته برخی مدارس اطراف مشهد تعطیل شد.

محمدزاده در پاسخ به اینکه شروط تعطیلی مدارس بر اساس دستورالعمل مربوطه در مقاطع مختلف و در روز‌های زمستان چگونه است، گفت: اطلاعات این بخشنامه محرمانه است.

وی در مورد تعطیلی مدارس در نوبت عصر توضیح داد: بنا بر اطلاعیه منتشر شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، به علت برودت هوا بارش برف و لغزندگی سطح معابر، امروز دوشنبه ۷ اسفندماه، فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی نواحی هفتگانه مشهد، سرخس، تبادکان و مدارس ابتدایی و متوسطه چناران، فریمان، و صالح‌آباد در نوبت عصر به صورت غیرحضوری و از طریق پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

محمدزاده ادامه داد: همچنین کلیه مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی در نواحی هفتگانه مشهد، سرخس، تبادکان، چناران، فریمان و صالح‌آباد نیز غیرحضوری است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->