فضانوردان جدید ایستگاه فضایی بین‌المللی چه زمانی به فضا اعزام می‌شوند؟ احتمال برگزاری دور جدید مذاکرات روسیه و آمریکا تا پایان تابستان ۲۰۲۵ ویدیو | درمان غیرتهاجمی آلزایمر با عینک نوردرمانی هند رادار جدید برای ردیابی هواپیماهای رادارگریز معرفی کرد ایلان ماسک از Grok 4 به عنوان هوشمندترین هوش مصنوعی جهان رونمایی کرد گلکسی z فلیپ ۷ معرفی شد + ویژگی‌ها و مشخصات گلکسی z فولد و فلیپ ۷ تا چند سال آپدیت اندروید دریافت می‌کنند؟ گلکسی واچ اولترا ۲۰۲۵ معرفی شد + ویژگی‌ها و مشخصات سامسونگ از گلکسی z فولد ۷ رونمایی کرد + مشخصات و ویژگی‌ها دو بسته‌ حمایتی ویژه دانش‌بنیان‌های آسیب‌دیده از جنگ بهترین شغل‌های ده سال آینده + کدام مشاغل پرتقاضا خواهند بود؟ مشخصات گلکسی S25 FE منتشر شد صرافی نوبیتکس بهتر است یا والکس؟ سرپرست پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد بیت‌چت چیست؟ پیام‌رسان بدون اینترنت جک دورسی چگونه کار می‌کند؟ چرا زمان با افزایش سن سریع‌تر می‌گذرد؟ + راهکارهایی برای طولانی‌تر کردن روزها مهلت بازپرداخت اقساط تسهیلات شرکت‌های دانش‌بنیان خسارت‌دیده در جنگ تمدید شد برای اولین‌بار نصب ویندوز ۱۱ از ویندوز ۱۰ بیشتر شد چگونه با شارژ حساب دمو در لایت فارکس، بدون ریسک وارد دنیای معاملات شوید؟ افشای مشخصات گوشی جدید سامسونگ ایلان ماسک در مخالفت با دونالد ترامپ، یک حزب سیاسی جدید تشکیل داد
سرخط خبرها

سامسونگ یک فلسفه طراحی جدید برای سال ۲۰۳۰ دارد

  • کد خبر: ۲۲۰۱۲۶
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
سامسونگ یک فلسفه طراحی جدید برای سال ۲۰۳۰ دارد
سامسونگ می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین تولیدکننده تراشه‌های نیمه‌هادی جهان تبدیل شود و اکنون فلسفه طراحی محصول جدید خود را نشان داده است که در سال ۲۰۳۰ اجرایی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - سامسونگ برای سال ۲۰۳۰ برنامه‌های بزرگی دارد.  غول کره‌ای، چشم‌انداز خود را ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ (۲۸ فروردین) در هفته طراحی میلان ۲۰۲۴ به نمایش خواهد گذاشت.

«تی‌ام رو» (TM Roh)، مدیرعامل سامسونگ MX، سرمقاله جدیدی را برای افشای فلسفه طراحی محصول جدید این شرکت و مواردی که می‌خواهد برطرف کند، نوشته است. غول کره‌ای با فلسفه طراحی محصول جدید خود که Samsung Design Identity ۵.۰ نام دارد، چند ویژگی ازجمله ضرورت، نوآوری و هماهنگی را پیش می‌گیرد.

مدیر ارشد سامسونگ فاش کرد که آنها بیش از ۱۵۰۰ طراح در هفت استودیو طراحی خود از سراسر جهان دارند. آنها از فلسفه طراحی سامسو‌نگ - Inspired by Humans, Creating the Future - استفاده می‌کنند که از زمان آغاز به کار بخش موبایل آن در سال ۱۹۹۶ تغییری نکرده است. بااین‌حال، نحوه زندگی، تجربه زندگی و استفاده مردم از محصولات دائماً درحال تغییر است و سامسو‌نگ می‌خواهد استراتژی خود را برای آینده اصلاح کند.

سامسونگ با فلسفه طراحی جدید DI ۵.۰ خود می‌خواهد محصولاتی با سه ویژگی طراحی بسازد:

Essential: ضرورت
Innovative: نوآوری
Harmonious: هماهنگی

با طراحی Essential، این شرکت می‌خواهد روی هدف اصلی محصولات خود تمرکز کند. به‌عنوان مثال، گلکسی S۲۴ دارای طراحی نسبتاً ابتدایی با حاشیه‌های نازک است و از همان زبان طراحی سایر گوشی‌های گلکسی استفاده می‌کند. طراحی Innovative در محصولات سامسونگ می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند قابلیت ترجمه هم‌زمان تماس‌های گلکسی S۲۴ و جاروبرقی‌هایی که به‌طور خودکار نوع کف زمین را تشخیص می‌دهند. با طراحی Harmonious، این شرکت می‌خواهد از طریق SmartThings که تمام محصولات سامسونگ را با یکدیگر ادغام می‌کند، باعث سادگی محصولات خود شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->