جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
سرخط خبرها

کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۲۲۷۰۳
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: تابستان امسال با در نظر داشتن کمبود ۶ هزار لیتر برثانیه آب شرب، تابستان سختی را برای تامین آب کلانشهر مشهد رقم زده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدعلی نعمت نژاد روز پنجشنبه در نشست شورای اداری خراسان رضوی در محل استانداری افزود: چهار سد طرق، کارده، ارداک و دوستی تامین کننده آب شهر مشهد هستند.

وی ادامه داد: اکنون مخازن سد دوستی فقط پنج درصد، سد طرق ۱۳ درصد، کارده ۱۵ درصد و سد ارداک ۲۰ درصد آب دارد و طبق پیش بینی‌ها در تابستان آب سد‌ها را نخواهیم داشت.

مدیر عامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: به طور متوسط هم اکنون مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است که این رقم در تابستان به ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر بر ثانیه می‌رسد.

به گفته وی، برای تامین ۶ هزار و ۵۰ لیتر کسری آب در مشهد از هم اکنون با همکاری شرکت آبفا مشهد، ۱۶ طرح تامین آب را برنامه ریزی کرده ایم.

نعمت نژاد بیان کرد: ۴۴ هزار میلیارد ریال بودجه برای اجرای این طرح‌ها تصویب و ابلاغ شده و امیدواریم طبق برنامه زمان بندی شده طرح‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: تامین کسری آب از طریق چاه‌های آب شخصی و مجموعه‌های دولتی انجام می‌شود، چنانچه پارسال نیز کمبود پیک مصرف آب اینگونه تامین شد.

به گفته وی، لازم است آب چاه‌ها به شبکه آب شرب مشهد وصل شود که این موضوع همراهی دستگاه‌ها در تامین کسری آب مشهد در پیک تابستان را می‌طلبد.

وی اظهار کرد: برای تامین آب شرب تابستانی سایر شهر‌های استان خراسان رضوی، مجوز حفر ۱۳۰ حلقه صادر شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی از افتتاح رسمی سد "تبارک" قوچان در دور دوم سفر رییس جمهور به این استان خبر داد.

به گفته وی، موضوع قطع برق چاه‌های کشاورزی پارسال مد نظر بود و امسال نیز این روند به مدت ۵ ساعت در روز در همه بخش‌ها از جمله چاه‌ها نیز اعمال می‌شود.

نعمت نژاد ادامه داد: تلاش شده با توجه به الگوی کشت و با هماهنگی امسال قطعی برق پیگیری شود.

اجرای ۵۶۰ برنامه برای روز کارگر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: ۵۶۰ برنامه به مناسبت هفته کاروکارگر در استان برگزار خواهد شد.

امین بابایی افزود: لازم است مسوولان و فرمانداران با حضور در میان کارگران و مجموعه‌های کارگری و کارخانجات پیگیر مسایل این قشر زحمتکش باشند.

وی بیان کرد: محور اصلی برنامه‌های این اداره در هفته کارو کارگر، سلامت جامعه کارگری است لذا قرارگاه آموزش و ایمنی کارگران برای واحد‌های کوچک کارگری ایجاد شده تا با ترویج بحث آموزش، آمار حوادث ناشی از کار را در جامعه هدف کارگری به حداقل برسانیم.

بابایی همچنین میزان تعهد اشتغال شهرستان‌های خراسان رضوی در سال جاری را ۷۹ هزار و ۸۱۸ نفر عنوان کرد و گفت: پارسال همه شهرستان‌ها به جز یک شهرستان بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال خود را محقق کردند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: نرخ بیکاری زمستان در استان ۶.۲ درصد بود که پایین‌تر از میانگین کشوری بود و نسبت به دوره گذشته نیز سه دهم درصد کاهش داشته است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->