ترافیک سنگین در پل جهاد، سه‌راه خیام و تقاطع خیام در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۵۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۲۷ تیر ۱۴۰۳) افزایش ساعت کار مترو مشهد در شام غریبان (۲۶ تیر ۱۴۰۳) ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی‌های مشهد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | باز این چه شورش است که در خلق عالم است شهردار مشهد مقدس: عملیات اجرایی فاز اول سامان‌دهی و تجهیز بوستان «جهان‌شهر» آغاز می‌شود فراهم‌شدن امکان مشاهده آنلاین ظرفیت پارکینگ‌های مشهد در روز عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) آماده‌باش نیرو‌های فضای سبز محدوده حرم رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی حریق کارگاه چوب در جاده کلات (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ۲۶۰ هیئت مذهبی در مشهد مجوز فعالیت دارند عزاداری ظهر تاسوعا در آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد + تصاویر فرماندار مشهد خبر داد: تامین زیرساخت‌های خدماتی و امنیتی برای زائران حسینی ۸۰۰ ایستگاه صلواتی به‌مناسبت ماه محرم در مشهد برپا شده است پیش‌بینی تردد ۵۰۰ هزار زائر خارجی مقیم و غیر مقیم از مرزهای کشور | صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان انتصاب سرپرست شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس (۲۴ تیر ۱۴۰۳) دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با رئیس مجلس استان نجف تعطیلی بازار‌های سیار و ایست‌کار‌ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۳ در مشهد سامان‌دهی غرفه‌های شهرداری مشهد در بوستان‌های سطح شهر برگزاری هیات نوجوانان محله احمدآباد مشهد در شب عاشورای حسینی اوج گرما در مشهد | هتل‌های مشهد موظف به استفاده از ژنراتور اختصاصی شدند
سرخط خبرها

۶۵۶ هزار تماس با ۱۳۷ در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۲۷۵۰
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
۶۵۶ هزار تماس با ۱۳۷ در سال ۹۸
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس و برقراری ارتباط ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، در سال ۹۸، یعنی بیست و سومین سال فعالیت خود، توانست بیش از پیش مشارکت شهروندان در امور مختلف شهر را جلب نماید لذا شاهد تماس ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند و زائر با این مرکز جهت ارائه درخواست ها، انتقادات و پیشنهادها در موضوعات گوناگون بوده ایم‌.


وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ به طور میانگین، روزانه ۱۸۰۰ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد تماس و ارتباط برقرار نموده اند، افزود: در ۳۶۵ روز سال گذشته، کارشناسان این مرکز، یک میلیون و ۷۲ هزار و ۲۵۰ دقیقه با شهروندان تماس گیرنده، به گفت و گو، مکالمه نشسته اند و ضمن شنیدن درد دلها و مسائل مردم، آنها را راهنمایی و درخواست هایشان را برای پیگیری بعدی، ثبت نموده اند.


رمضانی فرخد ادامه داد: یکی از برنامه های پرمخاطب مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار، مدیران شهری و همچنین شهرداران مناطق در این مرکز و پاسخگویی مستقیم به تماس های مردمی است که تنها در این حوزه شاهد ۱۲ هزار و ۲۰۰ دقیقه مکالمه مستقیم شهروندان با مدیران شهری در سال گذشته بوده ایم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از کل تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در سال ۹۸، حدود ۵۲ درصد در لحظه تماس، پاسخگویی و راهنمایی لازم به آنها ارائه شده و درخواست های ۴۸ درصد از شهروندان نیز که قابلیت پیگیری داشت، ثبت و به واحدهای مربوطه در معاونت ها، سازمان ها، مناطق و شرکت های تابعه شهرداری برای پاسخگویی ارجاع شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->