سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: هیچ مصوبه‌ای درباره ازدواج موقت اتباع خارجی با زنان ایرانی برای اخذ تابعیت وجود ندارد یعقوبی: شهرداری در مدیریت بحران‌ها همواره پیشگام بوده است ۷ پروژه بزرگ ترافیکی مشهد با اعتبار ۴ هزار میلیارد تومان تا پایان ۱۴۰۵ تکمیل می‌شود سلیمی: دستورالعمل‌های اجرایی آیین‌نامه «مشهدِ دوستدار سالمند» در حال تدوین است «آیین‌نامه جامع بازآفرینی شهری» برای نخستین‌بار در کشور به‌صورت آزمایشی در مشهد اجرا می‌شود مقابله با آلودگی هوای مشهد، نیازمند عزم ملی و برنامه‌ریزی منسجم افزایش فرونشست در مشهد با برداشت‌های بی‌رویه آب از چاه‌ها | شیب تند فرونشست در بافت مرکزی شهر چشم انداز نوین برای ورزش وجوانان خراسان رضوی نقش شورای اسلامی شهر مشهد در توسعه فضا‌های ورزشی رئیس‌جمهور، فردا (۲۸ مهر ۱۴۰۴) به دانشگاه تربیت مدرس می‌رود همه چیز درباره جشنواره عطر و طعم پاییزی ۱۴۰۴ در مشهد + زمان و محل برگزاری دستور دادستان مشهد برای شناسایی عوامل هنجارشکنی فرهنگی در سطح شهر آلودگی، همچنان همراه پاییز مشهد | هوای شهر برای کودکان و سالمندان خطرناک است (یکشنبه، ۲۷ مهر ۱۴۰۴) انتخاب شهرداری مشهدمقدس به‌عنوان دستگاه منتخب حوزه «توسعه خدمات شهری و خدمت‌رسانی برتر» مصوبات صدوشصت‌وسومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس + فیلم برگزاری سومین جشنواره «عطر و طعم پاییز» در مشهد از اول آبان‌ماه ۱۴۰۴ کریمدادی: باوجود خشکسالی، وضعیت فضای سبز شهری مشهد در شرایط خوبی حفظ شد هم‌افزایی شهر‌های زیارتی، گامی در مسیر ارتقای حکمرانی شهری در حوزه زیارت بافت فرسوده آبکوه با نقش‌آفرینی پررنگ مردم مشهد متحول خواهد شد
سرخط خبرها

۶۵۶ هزار تماس با ۱۳۷ در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۲۷۵۰
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
۶۵۶ هزار تماس با ۱۳۷ در سال ۹۸
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس و برقراری ارتباط ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، در سال ۹۸، یعنی بیست و سومین سال فعالیت خود، توانست بیش از پیش مشارکت شهروندان در امور مختلف شهر را جلب نماید لذا شاهد تماس ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند و زائر با این مرکز جهت ارائه درخواست ها، انتقادات و پیشنهادها در موضوعات گوناگون بوده ایم‌.


وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ به طور میانگین، روزانه ۱۸۰۰ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد تماس و ارتباط برقرار نموده اند، افزود: در ۳۶۵ روز سال گذشته، کارشناسان این مرکز، یک میلیون و ۷۲ هزار و ۲۵۰ دقیقه با شهروندان تماس گیرنده، به گفت و گو، مکالمه نشسته اند و ضمن شنیدن درد دلها و مسائل مردم، آنها را راهنمایی و درخواست هایشان را برای پیگیری بعدی، ثبت نموده اند.


رمضانی فرخد ادامه داد: یکی از برنامه های پرمخاطب مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار، مدیران شهری و همچنین شهرداران مناطق در این مرکز و پاسخگویی مستقیم به تماس های مردمی است که تنها در این حوزه شاهد ۱۲ هزار و ۲۰۰ دقیقه مکالمه مستقیم شهروندان با مدیران شهری در سال گذشته بوده ایم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از کل تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در سال ۹۸، حدود ۵۲ درصد در لحظه تماس، پاسخگویی و راهنمایی لازم به آنها ارائه شده و درخواست های ۴۸ درصد از شهروندان نیز که قابلیت پیگیری داشت، ثبت و به واحدهای مربوطه در معاونت ها، سازمان ها، مناطق و شرکت های تابعه شهرداری برای پاسخگویی ارجاع شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->