نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته آمار ازدواج در خراسان‌رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری ۹۲ درصد از اراضی کشاورزی استان و صدور سند مالکیت برای آن‌ها + فیلم
سرخط خبرها

رمزگشایی از اجساد سوخته در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۴۸۵
  • ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
  • ۱
رمزگشایی از اجساد سوخته در مشهد
آخر هفته گذشته ۴ پرونده مرگ مشکوک در شعبه جنایی دادسرای ناحیه ۲ گشوده شد
مهدی قرآنی - در ۳ روز پایانی هفته‌ای که گذشت گزارش قتل ۳ مرد جوان و یک کودک خردسال در مشهد به شعبه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو اعلام شد و پای بازپرس احمدی‌نژاد را به این پرونده‌ها باز کرد.

کشف جسد سوخته در بیابان
کشف جسد سوخته مردی جوان در عصر هجدهم فروردین در بیابان از سوی اهالی یکی از مناطق تبادکان به پلیس گزارش شد و طولی نکشید که بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد را سرخط این گزارش کرد. با حضور قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در محل مشاهده شد که جسد متعلق به مردی بیست‌ونه ساله می‌باشد که بخش‌هایی از بدنش سوخته است. بنا بر اظهارات یکی از شاهدان این ماجرا، متوفی قبل از مرگ در حالی که آثار سوختگی داشته و در بیابان سرگردان بوده به او گفته است که صبح (هجدهم فروردین) افرادی او را به زور سوار بر یک دستگاه سمند کرده و به این منطقه انتقال داده و سپس او را با بنزین سوزانده‌اند. جسد با دستور قاضی احمدی‌نژاد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات پرونده نیز از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد. در ادامه بررسی‌های این پرونده کارآگاهان پلیس موفق شدند ۳ بطری یک‌و‌نیم لیتری بنزین که ۳ مورد آن خالی و یکی از آن‌ها پر بود را از ارتفاعات نزدیک به محل حادثه کشف کنند. در پیگیری‌های بعدی این پرونده هم مشخص شد که متوفی سابقه خودکشی داشته و از اهالی تبادکان بوده است. با اینکه متوفی قبل از مرگ ادعا کرده از سوی افرادی ربوده و به آتش کشیده شده است، ولی تحقیقات این پرونده ادامه دارد.

شلیک با وینچستر
دومین مرگ مشکوک در ساعت ۲۲:۰۰ هجدهم فروردین در منطقه فلاحی مشهد اتفاق افتاد. طبق گزارش پلیس مردی جوان به وسیله اسلحه وینچستر در خانه پدرش به قتل رسیده بود. با اعلام این گزارش بلافاصله بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد راهی محل جرم شد.
در بررسی‌های اولیه قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در صحنه جنایت مشخص شد که متوفی مردی سی‌وپنج ساله بوده که از ناحیه سمت راست شکم هدف گلوله سلاح وینچستر قرار گرفته است. بنا بر اظهارات ضد و نقیض اهالی خانه متوفی از همسرش جدا شده و به همراه فرزندش در خانه پدر خود زندگی می‌کرده که شب حادثه همراه برادرزاده‌اش بوده است. طبق ادعای شاهدان ماجرا، برادرزاده متوفی داخل اتاق بوده که عمویش به همان اتاق می‌رود و بعد از گذشت دقایقی صدای شلیک تیر شنیده می‌شود. برادرزاده متوفی سپس اسلحه به‌دست وارد اتاق پذیرایی می‌شود و می‌گوید که عمویش خود را با اسلحه کشته است. بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای ناحیه دو مشهد بیان کرد: دست‌خطی مبنی بر خودکشی همراه متوفی بوده است. البته برادرزاده متوفی نیز متواری است و تا دستگیری این پسر جوان هنوز نمی‌توان اظهار‌نظری در این باره داشت.

فوت پسر بچه
صبح روز بعد از حادثه تیراندازی در منطقه فلاحی مرگ مشکوک پسربچه چهار ساله که در یکی از بیمارستان‌های مشهد بستری بود، به بازپرس احمدی‌نژاد اعلام شد و این مقام قضایی را وارد تحقیقات پرونده یک مرگ مشکوک دیگر کرد. در تحقیقات اولیه این پرونده مشخص شد که متوفی چند روز قبل از سوی خانواده‌اش از گلبهار به این بیمارستان منتقل شده است. پسربچه آثار ضرب و شتم و خون‌ریزی داخلی داشته و پس از انتقال به بیمارستان به کما رفته است. تحقیقات اولیه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی حاکی از این بود که متوفی و برادر یازده ساله‌اش با پدر و نامادریشان زندگی می‌کرده‌اند که طبق ادعای مادر ناتنی، این طفل معصوم طی درگیری با برادر بزرگ‌تر خود ضربه خورده است. مادر ناتنی متوفی در اظهارات خود به پلیس گفته است که برادر یازده ساله این پسربچه رزمی‌کار است و روز حادثه برادر کوچکش را مورد ضرب و شتم قرار داده است. با اینکه ابهامات زیادی در این ماجرا وجود داشت، اما پرونده به دستور قاضی احمدی‌نژاد برای ادامه تحقیقات در اختیار دادسرای گلبهار قرار گرفت.

سوزاندن مرد ۵۰ ساله در سطل زباله
ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه بود که گزارش کشف یک جسد سوخته از سوی تعدادی از کارگران شهرداری مشهد به پلیس گزارش شد و طولی نکشید که این خبر هم به بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد اعلام شد. جسد داخل یک سطل بزرگ زباله در محوطه‌ای واقع در خیابان فدک ۱۵ رها شده بود که از شواهد و قرائن امر پیدا بود یک یا دو هفته‌ای از مرگ او می‌گذرد. بررسی‌های میدانی قاضی احمدی‌نژاد از این حکایت داشت که متوفی طی ۷ یا ۱۴ روز گذشته از سوی فرد یا افرادی سوزانده شده است. به گفته این مقام قضایی بدن متوفی به صورت کامل سوخته بود. از بقایای به جا مانده دریافتیم که او یک شلوار لی یا کتانی آبی، کمربند مشکی، دندان مصنوعی، بلوز یا پیراهن چهارخانه قهوه‌ای به تن داشته است. بنا بر گزارش پزشکی قانونی جسد متعلق به مردی چهل تا پنجاه‌وپنج ساله است که هنوز هویت او شناسایی نشده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فریدون
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
جنایت های هولناک نشانی از بحران اجتماعی است که مسولین و سیاستمداران گوش خود را بسته اند
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->