دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی برای نخستین بار در کشور علل بی‌اشتهایی کودکان و راه‌حل‌ها زائران با خودروی شخصی به مرزهای عراق بروند امکان تشخیص سریع بیماری دنگی با تأمین ۲۰۰ هزار کیت تشخیصی شفاف سازی درباره فروش پنیرهای لاکچری با شیر الاغ خدمات‌رسانی ۶ هزار نفر از کادر درمان داوطلب در مسیر پیاده‌روی اربعین سقف خلافی برای توقیف خودرو اعلام شد فقط ۴۷ درصد نوزادان ایرانی با شیرمادر تغذیه می‌شوند مهر و موم ٤٣ پاتوق توزیع موادمخدر در مشهد تغییرات اقلیمی جوامع را دستخوش تغییرات خواهد کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید برای برخی استان‌های کشور (۱۲ مرداد ۱۴۰۳) ثبت احوال درباره تعویض شناسنامه‌های قدیمی توضیحاتی داد توقف در ایستگاه اتوبوس و تاکسی چقدر جریمه دارد؟ قتل یک مرد و ربودن همسر و فرزندش در کاشمر خراسان رضوی اعترافات تکان دهنده پسر تهرانی درباره قتل خونین پدر و راننده تاکسی قتل مرد جوان با دسیسه شیطانی همسر خیانتکار قتل دو نفر به دست نوجوان چنارانی درگیری مرگبار بین دو مغازه دار به خاطر رقابت شغلی! قتل فجیع دو خواهر با چماق| قاتل سنگدل در مشهد دستگیر شد واژگونی ون ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد کشف جسد دختر جوان در سرویس بهداشتی یک مسجد
سرخط خبرها

سقف خلافی برای توقیف خودرو اعلام شد

  • کد خبر: ۲۴۲۶۵۲
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
سقف خلافی برای توقیف خودرو اعلام شد
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به افزایش جرائم رانندگی سقف خلافی که منجر به توقیف خودرو می‌شود از ۲ تومن به ۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار تیمور حسینی در این باره اظهار کرد: با توجه به افزایش جرائم رانندگی سقف خلافی که منجر به توقیف خودرو می‌شود از ۲ تومن به ۵ میلیون تومان رسید.

وی افزود: در گذشته مبلغی که باعث توقیف خودرو می‌شد رقم ۲ میلیون تومان بود که در زمان کرونا این رقم موقتا به ۳ میلیون تومان رسید.

رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: در نتیجه اگر خودرویی رقم جریمه‌اش به ۵ میلیون تومان برسد منجر به شکایت پلیس و در نهایت توقیف و انتقال به پارکینگ این خودرو می‌شود.

بر اساس این خبر جرائم رانندگی از ۲۳ تیرماه با درخواست پلیس راهور و تصویب دولت افزایش یافته است و اگر خودرویی مرتکب تخلف شود با اعداد و ارقام جدید جریمه می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->