نشست هم‌اندیشی شفاف‌سازی عملکرد کمیسیون ماده ۵ برگزار شد نگاهی به تاریخ اجتماعی شهر مشهد که نماد هم‌زیستی است | مشهد، پناهی برای ۷۲ ملت رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه میدان معراج شهدا در توس، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تقویت پارکینگ‌های موقت و ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد در ایام چراغ برات ۱۴۰۳ بهره‌برداری از سایت بانوان بوستان «طرق» مشهد تا پایان ۱۴۰۳ استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد با تأکید بر خلاقیت و نوآوری آبفا مشهد: تسریع در ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مشهد نیازمند تنوع تأمین مالی است استفاده از طرح‌های هنرمندان برای بیلبورد‌ها و استرابورد‌ها در جشنواره هنر‌های شهری ۱۴۰۴ مشهد گزارشی از مشکلات جدی معیشتی و شغلی تاکسی‌رانان مشهدی | خواسته‌ها و گلایه‌های رانندگان تاکسی اقدام اورژانسی برای بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد ویدئو| اظهارات ظریف درباره موضوع حجاب و حقوق بشر در گفت‌وگو با سی.ان.ان انتصاب مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل‌رسانه شهرداری و مدیر منطقه سه شهرداری مشهدمقدس برگزاری نشست هم‌اندیشی بین دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام چراغ برات جانمایی و نصب ۳۳ نمایشگر شهری در مشهد پویش شمس، آموزش نکات بهداشتی و سلامتی زنان و کودکان به بانوان محلات حاشیه شهر مشهد + ویدئو هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۳ بهمن ۱۴۰۳) بازدید استاندار خراسان رضوی از سد شوریجه و تصفیه‌خانه‌های شماره ۷ و التیمور مشهد (۲ بهمن ۱۴۰۳) مهم‌ترین پروژه ایمن‌سازی رانندگی در بولوار وکیل‌آباد مشهد در حال اتمام است مدیر اجرایی مراکز معاینه فنی خودرو مشهد: ۲۰ درصد خودرو‌های زیر چهار سال در مرحله نخست معاینه فنی رد شدند
سرخط خبرها
در تماس ۲۸۸۴۱ شهروند با ۱۳۷ محقق شد؛

توسعه و نگهداری فضای سبز، دومین درخواست شهروندان از شهرداری در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۴۳۵۳
  • ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
توسعه و نگهداری فضای سبز، دومین درخواست شهروندان از شهرداری در سال ۹۸
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: توسعه و نگهداری فضای سبز، با تماس ۲۸ هزار و ۸۴۱ شهروند، دومین درخواست پرتکرار شهروندان از مدیریت شهری در تماس با ۱۳۷ طی سال ۹۸ بوده است.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در سال ۹۸، موضوع توسعه و نگهداری فضای سبز با ۲۸ هزار و ۸۴۱ تماس شهروندی، در رتبه دوم پرتکرارترین درخواست‌های مردمی ۱۳۷، بعد از نظارت بر ساخت و سازها، قرار دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد تماس مردمی دریافت شده توسط کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، حدود ۳۷ درصد درخواست‌ها به موضوع خسارت به درخت و تاسیسات فضای سبز، ۲۸ درصد به نگهداری پوشش گیاهی، ۲۵ درصد به رفع نقص سیستم آبیاری و ۱۰ درصد نیز به آبیاری درختان و فضای سبز اختصاص داشت.

رمضانی فرخد با اشاره به اینکه ۳۸ درصد تماس‌های شهروندان به صورت آنی و در لحظه تماس، پاسخگویی شده است، گفت: ساکنان مناطق ۲، ۹ و ۱۰، بیشترین تماس با ۱۳۷ برای اعلام درخواست‌های خود در حوزه فضای سبز را داشتند.

وی گفت: راهنمایی شهروندان در مورد طرح‌های درختکاری، باغ بام، بالکن سبز، قطاعی یا هرس درختان در معابر فرعی، اعلام شماره تلفن ادارات فضای سبز مناطق و پاسخگویی به شهروندان در مورد آبیاری فضای سبز در مجتمع‌ها و کوچه فرعی، پرتکرارترین موضوعات در بخش پاسخگویی لحظه‌ای و آنی توسط کارشناسان ۱۳۷ به شهروندان بوده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->