مدیر کل اوقاف خراسان رضوی: با الگو گیری از اربعین؛ میزبان زائران در دهه آخر صفر باشیم پنجره‌ای که راز دار دست‌های بی شمار است کاتبی در نیشابور یا انگشترفروشی در کوفه... قصه ضریح جواهرنشان افشاری در سرداب امام رضا(ع) جایگاه کار رسانه‌ای در اسلام قهرمانی از تبار حاج قاسم | درباره شهید مرتضی حسین پور شلمانی صفر؛ ماه به بار نشستن قیام عاشورا مروری بر اثر تربیتی مناسک مذهبی بر کودکان اهدای ۱۹۰ ویلچر برقی به توان‌یابان در حرم مطهر رضوی ما شفایمان را از شهدا می‌گیریم آغاز به کار میزهای خدمت مشاوره حرم مطهر رضوی در ماه صفر   بوی شهادت هنوز در شهر می پیچد | هشتمین یادواره شهید "بابارجب" در مشهد برگزار شد  تولیت آستان قدس رضوی: امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ تشیع است بررسی راه‌ها و آثار خوش‌اخلاقی در آموزه‌های دینی نحوه دریافت «زائر کارت» اربعین (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) شهید سلیمانی و شهید رئیسی ۲ معلم مسیر مبارزه و مقاومت بودند ثبت‌نام ۴۶۰ کاروان برای پیاده‌روی دهه پایانی صفر (۱۴۰۳) | تأمین آب و یخ، یکی از مشکلات کاروان‌ها رونمایی از درگاه جامع «اربعین» با تو‌ ای زیباترین! آیینه هم محرم نبود | روایتی کوتاه از سرگذشت شهید رجب محمدزاده
سرخط خبرها

مدیر کل اوقاف خراسان رضوی: با الگو گیری از اربعین؛ میزبان زائران در دهه آخر صفر باشیم

  • کد خبر: ۲۴۳۸۱۵
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
مدیر کل اوقاف خراسان رضوی: با الگو گیری از اربعین؛ میزبان زائران در دهه آخر صفر باشیم
مدیر کل اوقاف خراسان رضوی گفت: باید با الگوگیری از اربعین حسینی به شکل خاص میزبان زائران دهه آخر صفر در مشهد باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده امروز ۱۷ مرداد- روزخبرنگار، با حضور در تحریریه شهرآرانیوز ضمن تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: نزدیک به هفته وقف هستیم و شهر و استان ما هم ویژگی بارز آن وقف و نذری است که به برکت وجود نازنین امام هشتم (ع) در این استان یک تجلی بهتری دارد. 

وی تاکید کرد: انتظار داریم فرهنگ میزبانی با الگوگیری از مراسم اربعین حسینی در عراق برای اهالی شهر مشهد و استان خراسان رضوی ویژه تبیین شود و به شکلی خاص میزبان زائران در دهه آخر صفر در مشهد الرضا باشیم.

مدیر کل اوقاف خراسان رضوی یادآور شد: از رسانه‌ها تقاضا داریم نسبت به موضوع فرهنگ وقف، خیر خواهی و خیر اندیشی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. و موقوفاتی که از گذشته وجود داشته و آثار و برکاتش در عرصه‌های مختلف آموزشی، تربیتی، مذهبی و بهداشتی  ظهور کرده است به جامعه معرفی کنیم و این الگویی شود برای کسانی که می‌خواهند برای خود باقیات و صالحاتی داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->