عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی: موسسه شهرآرا توان اثرگذاری ملی را دارد + فیلم حدود ۶ هزار معتاد در خراسان‌رضوی نیازمند درمان هستند | معتادان و خانواده‌هایشان باید حمایت شوند آیا اجبار معلمان به ادامه خدمت قانونی است؟ تغذیه با شیر مادر یکی از ارکان حیاتی برای رشد و سلامت کامل نوزادان است سوءمدیریت بیمه‌ها و سازمان هدفمندی یارانه‌ها علت کمبود دارو تاکنون ۹۰۰ هزار زائر از مرز‌های زمینی خارج شده‌اند و تردد ۲۶۰ هزار خودرو به ثبت رسیده است دستگیری یک متکدی با ۱۵۹ میلیون ریال پول نقد در مشهد تصحیح برگه‌های امتحانی توسط غیرمعلمان تکذیب شد پزشکیان چه کسی را برای دبیرکلی ستاد مبارزه با موادمخدر منصوب خواهد کرد؟ خدمت‌رسانی ۱۶۱ موکب درمانی به زائران اربعین حسینی زائران اربعین براساس مزاج و وضعیت گوارشی خود از غذا‌های نذری استفاده کنند افزایش تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص بیماری تب دنگی  جریمه حمل مواد مخدر به عراق چقدر است؟ قیمت بلیت اتوبوس‌های مستقیم تهران - نجف مشخص شد (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) قاتل فراری به جرم جنایت مسلحانه در مشهد به ۳ بار قصاص محکوم شد + عکس تراز همسان‌سازی همچنان ناهمسان | سرنوشت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی کی مشخص می‌شود؟ نسخه ناخوانای فروش مجازی دارو | درباره عرضه اینترنتی دارو و آیین نامه آن که همچنان اماواگر‌های بسیاری دارد سقوط ۳ شمشیرکش سارق در تله شهروندان در جست و‌جوی ۱۰۰ حیوان گم‌شده در باغ وحش وکیل آباد مشهد حقوق حداقل‌بگیران؛ ترمیم یا کاهش؟ هوای مشهد برای گروه‌های حساس، ناسالم اعلام شد (۲۴ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چگونه بدون باشگاه رفتن خوش اندام بمانیم؟

  • کد خبر: ۲۴۵۰۳۹
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
چگونه بدون باشگاه رفتن خوش اندام بمانیم؟
اگر وقت و حوصله باشگاه رفتن ندارید، اما همچنان می‌خواهید تناسب اندام داشته باشید، خبر خوبی برای شما داریم که بدون باشگاه رفتن هم می‌توانید خوش‌اندام بمانید.

به گزارش شهرآرانیوز، تناسب اندام همیشه نیازی به عضویت در باشگاه یا ساعت‌ها تمرین شدید ندارد. بلکه این در مورد عادات روزانه است که حرکت منظم را وارد زندگی شما می‌کند.

در اینجا به هفت عادت افرادی می‌پردازیم که بدون رفتن به باشگاه، خوش اندام می‌مانند.

۱) حرکت را جزوی از سبک زندگی خود قرار می‌دهند

باشگاه در اصل فضایی متمرکز برای حرکت است. اما چه کسی می‌گوید که این تنها فضایی است که می‌توانید در آن حرکت کنید؟

افرادی که بدون باشگاه بدنسازی اندامی متناسب دارند این را درک می‌کنند. آنها از هر فرصتی برای فعال بودن استفاده می‌کنند، صرف نظر از اینکه کجا هستند یا چه کاری انجام می‌دهند.

بنابراین، به جای اینکه تمام روز در محل کار بنشینند، هنگام تماس تلفنی می‌ایستند یا با سرعت راه می‌روند. به جای آسانسور از پله‌ها می‌روند. آنها به جای استفاده از ماشین، پیاده روی یا دوچرخه سواری می‌کنند.

در اصل، آنها حرکت را بخشی از زندگی روزمره خود می‌کنند؛ و با گذشت زمان، این تغییرات به ظاهر کوچک می‌تواند تفاوت قابل توجهی در سطح کلی تناسب اندام آنها ایجاد کند.

۲) میزان غذای خود را کنترل می‌کنند

افرادی که بدون باشگاه در تناسب اندام می‌مانند، اهمیت کنترل اندازه غذا را درک می‌کنند. آنها می‌دانند که نه تنها چیزی که می‌خورید، بلکه به میزان خوردنتان نیز مربوط می‌شود. این آگاهی می‌تواند یک تغییر بازی در مسیر تناسب اندام شما باشد.

۳) آنها به میانبر‌ها اعتقاد ندارند

همه ما عاشق یک میانبر خوب هستیم، اینطور نیست؟ ایده دستیابی به اهدافمان بدون انجام کار سخت می‌تواند بسیار جذاب باشد. اما حقیقت این است که وقتی صحبت از تناسب اندام می‌شود، واقعاً هیچ میانبری وجود ندارد.

افرادی که بدون رفتن به باشگاه تناسب اندام دارند این را درک می‌کنند. آنها می‌دانند که حفظ اندام سالم به معنای یافتن سریع‌ترین راه برای کاهش وزن یا تقویت عضلات نیست.

در عوض، آنها بر ثبات و تعهد تمرکز می‌کنند. آنها ایجاد عادات پایدار را بر جستجوی راه حل‌های موقت اولویت می‌دهند؛ بنابراین آنها به دنبال آخرین رژیم غذایی یا قرص‌های کاهش وزن معجزه آسا نیستند. آنها می‌دانند که تناسب اندام واقعی یک مسیر است، نه یک مقصد، و رسیدن به آنجا به زمان و تلاش نیاز دارد.

۴) به بدن خود گوش می‌دهند

این بسیار مهم است. افرادی که بدون رفتن به باشگاه بدنسازی تناسب اندام دارند، حس هوشیاری بالایی دارند. آنها به سیگنال‌های بدن خود گوش می‌دهند و بر اساس آن پاسخ می‌دهند. آنها ممکن است به پیاده روی سریع بروند یا حرکات کششی سبک انجام دهند.

آنها ممکن است رقصی بداهه انجام دهند یا در یک ورزش سرگرم کننده شرکت کنند؛ و وقتی گرسنه می‌شوند، غذا می‌خورند –، اما وقتی سیر می‌شوند متوقف می‌شوند. آنها این سیگنال‌ها را نادیده نمی‌گیرند یا سعی نمی‌کنند با رژیم‌های غذایی سخت یا رژیم‌های ورزشی تنبیهی آنها را نادیده بگیرند.

گوش دادن به بدن به شما کمک می‌کند نیاز‌های آن را درک کنید و به گونه‌ای پاسخ دهید که از سلامت کلی و تناسب اندام شما حمایت کند و بین ذهن و بدن شما هماهنگی ایجاد کند.

۵) خواب را در اولویت قرار می‌دهند

خواب کافی برای بازیابی، بازسازی و تنظیم عملکرد‌های مختلف از جمله متابولیسم بدن ما ضروری است.

تحقیقات نشان داده است که کمبود خواب می‌تواند متابولیسم شما را کند کند، که می‌تواند منجر به افزایش وزن شود. درواقع خواب بر وزن و تناسب اندام شما تأثیر می‌گذارد.

افرادی که تناسب اندام خود را بدون رفتن به باشگاه حفظ می‌کنند این ارتباط را درک می‌کنند. آنها خواب خوب شبانه را به همان اندازه که حرکات فعال و تغذیه سالم را انجام می‌دهند در اولویت قرار می‌دهند.

در اصل، آنها خواب را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از رژیم تناسب اندام خود می‌دانند؛ بنابراین دفعه بعد که وسوسه شدید خواب را فدای یک ساعت بیشتر تلویزیون یا پیمایش آخر شب در تلفن خود کنید، به یاد داشته باشید - خواب باکیفیت می‌تواند به اندازه یک تمرین خوب برای خوش اندام بودن مهم باشد.

۶) عشق به خود و پذیرش را تمرین می‌کنند

در اینجا چیزی است که ما اغلب نادیده می‌گیریم. خوش اندام بودن به معنای دستیابی به یک عدد معین در ترازو یا تناسب با سایز لباس خاص نیست. این در مورد احساس سلامت، قدرت و راحت بودن است.

افرادی که بدون رفتن به باشگاه بدنسازی خوش‌اندام هستند، این را درک می‌کنند. آنها به خاطر تمرینات از دست رفته خود را سرزنش نمی‌کنند یا به خودگویی منفی نمی‌پردازند.

آنها با خود مهربان هستند و درک می‌کنند که همه روز‌های استراحت دارند و این اصلا اشکالی ندارد.

آنها به جای اینکه از ظاهرشان انتقاد کنند، از بدن خود به خاطر کار‌هایی که می‌توانند انجام دهند تشکر می‌کنند. این تغییر طرز فکر نه تنها بهزیستی ذهنی را ارتقا می‌دهد، بلکه عادات سالم و پایدار را نیز تشویق می‌کند.

۷) پایدار هستند

پایداری اصل کلیدی است. افرادی که بدون باشگاه رفتن در تناسب اندام می‌مانند، یک شبه به سطح تناسب اندام خود نمی‌رسند. آنها روز به روز با عادات خود پایدار بوده اند.

آنها می‌دانند که حفظ سلامتی خود یک تعهد مادام العمر است. مهم این نیست که هر روز کامل باشید، بلکه در بیشتر مواقع انتخاب‌های بهتری انجام دهید.

بنابراین، آنها به طور منظم حرکت می‌کنند، بخش‌های خود را کنترل می‌کنند، از میانبر‌ها اجتناب می‌کنند، به بدن خود گوش می‌دهند، خواب را در اولویت قرار می‌دهند و به طور مداوم عشق به خود را تمرین می‌کنند.

در پایان، این عادات کوچک روزانه هستند که در طول زمان به نتایج بزرگی می‌رسند. پس شروع کنید، صبور و ثابت قدم باشید.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->