خدمت‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان فارس برای جابه‌جایی زائران مشهد تصادف مرگبار در مسیر زاهدان به نهبندان با ۸ کشته و مصدوم+عکس (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) تشکیل کمیته انتصابات در آموزش و پرورش تکذیب شد (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) فوت و مصدومیت ۶۶۱ زائر در اربعین ۱۴۰۳|علت عمده مرگ‌ها تصادف بوده است یک کشته و چهار مصدوم در حادثه واژگونی خودرو در جاده مشهد به تربت حیدریه (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) تیراندازی خونین به راکبان یک موتورسیکلت در نیشابور ۱۵ آژانس مسافرتی اینترنتی مشهدی در آستانه پلمب آتش‌سوزی منزل مسکونی در بلوار حسابی مشهد+جزئیات (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) سرعت وزش باد در زابل به ۱۰۸ کیلومتر در ساعت رسید (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) آمار عجیب مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس در سال ۱۴۰۳ درخواست رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان و دانشجویان بین ۱۵ تا ۳۰ روز از اول مهرماه آیا با شست و شوی میوه آفت کش ها از بین می روند؟ آغاز پروازهای عمره از ابتدای ماه ربیع‌الاول پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ١۲ شهریور ١۴٠٣) | امروز مشهد خنک خواهد بود انجام حدود ۹ هزار بازدید بهداشتی از موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در مشهد و خراسان رضوی زائران پیاده رضوی برای پیشگیری از مسمومیت از مصرف مواد غذایی غیر بهداشتی پرهیز کنند چه کنیم قلبی سالم داشته باشیم؟ | برای تقویت قلب چه بخوریم؟ چه خوراکی‌هایی را نباید در مایکروویو گرم کنیم؟ ۶۸ دستگاه ناوگان اورژانس کشور به کمک زائران رضوی آمدند مصدومیت ۵ نفر بر اثر واژگونی خودرو در جاده نیشابور به سبزوار (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) فرمول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سال ۱۴۰۳ اعلام شد + نحوه محاسبه حقوق آقای رئیس جمهور، کارگران و بازنشستگان را فراموش نکنید | همسان‌سازی حقوق یک مطالبه عمومی است کشته شدن ۲ نفر بر اثر درگیری خونین طایفه‌ای در شهرستان لردگان
سرخط خبرها

۱۵ آژانس مسافرتی اینترنتی مشهدی در آستانه پلمب

  • کد خبر: ۲۴۸۷۶۰
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
۱۵ آژانس مسافرتی اینترنتی مشهدی در آستانه پلمب
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی گفت: از روز اربعین ۱۴۰۳ تاکنون (۱۲ شهریور)، نام ۱۵ آژانس مسافرتی اینترنتی به اداره اماکن گزارش شده‌ است تا نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند؛ در غیر این‌صورت پلمب خواهند شد.

فرهاد دوایی در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از آژانس‌های مسافرتی در دهه پایانی صفر گفت: آژانس‌های مسافرتی فاقد مجوز و اینترنتی به اداره اماکن گزارش شده‌اند تا در صورت عدم اقدام برای اخذ مجوز، هرچه سریع‌تر پلمب شوند. از روز ابعین تاکنون، نام ۱۵ آژانس مسافرتی اینترنتی به اداره اماکن گزارش شده است تا نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

وی در خصوص وضعیت بلیت‌های قطار و هواپیما یادآور شد: کماکان با کمبود بلیت قطار و هواپیما در مسیر‌های مشهد روبه‌رو هستیم. باوجود اینکه اعلام کرده‌اند به مسیر مشهد قطار فوق‌العاده اضافه کرده‌اند، اما این بلیت‌ها نه در اختیار آژانس‌ها قرار گرفته و نه به مردم فروخته شده است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی عنوان کرد: قطار‌ها خالی به مشهد نیامده است، بلکه این‌ها رانت است و این بلیت‌ها را در اختیار آژانس‌های خاص در تهران قرار داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->