گیشه پرستاره | فیلم‌های سینمایی که در فصل جدید اکران روی پرده می‌روند ادامه حواشی صابر و طرف دعوایش | ادعای سوءاستفاده از شهرت بازیگری برای منافع شخصی چهار فیلم تازه در فصل جدید اکران انتشار کتاب «جاذبه‌ی حسینی» از رهبر معظم انقلاب برنامه جدید پژمان بازغی و لیلا اوتادی در شبکه سه + زمان پخش و تیزر دبیر جشنواره موسیقی فجر: موسیقی رَپ خطر ندارد! حرف‌های جدید مهدی فخیم‌زاده درباره سریال «ولایت عشق» ۲ فیلم امام رضایی در شبکه نمایش + زمان پخش آغاز اکران «باران سیاه» در جشنواره‌های بین‌المللی + تیزر سریال «در خانه» بیژن بیرنگ در شبکه آی فیلم + زمان پخش تمدید مهلت ارسال آثار بخش رقابتی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ محمدعلی بهمنی، شاعر غزلسرا، در ساحل خلیج‌فارس آرام گرفت (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) انتشار کتاب «به دنبال پدر» | شرحی کاوشگرانه بر یک متن حیات آفرین قضاوت‌هایی که دستخوش تغییر می‌شود | نگاهی به سریال «اصل برائت» ترویج خدمت رسانی به زائران با «هم محله‌ای امام رضا (ع)» آموزش داستان‌نویسی | قلب نهنگ (بخش اول) درباره کسی که می‌توانست «بهار» دیگر شعر معاصر فارسی باشد! نظری بر یک ترجمه و شرح فارسی ناتمام از کتاب «عیون أخبار الرضا»
سرخط خبرها

گیشه پرستاره | فیلم‌های سینمایی که در فصل جدید اکران روی پرده می‌روند

  • کد خبر: ۲۴۹۱۳۴
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
گیشه پرستاره |  فیلم‌های سینمایی که در فصل جدید اکران روی پرده می‌روند
از فردا، پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه چهار فیلم «مفت بر»، «شهر گربه‌ها ۲»، «قیف» و «کارزار» بر پرده نقره‌ای نمایش داده شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، با شروع فصل پاییز و پایان ماه صفر، فیلم‌های جدید و پر ستاره به چرخه اکران اضافه می‌شوند این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود رکوردشکنی‌های جدیدی را در گیشه سینما شاهد باشیم. از ابتدای سال تاکنون ۳۱ فیلم در سینما‌ها اکران شده‌اند، که به ترتیب تگزاس ۳، تمساح خونی و مست عشق جز فیلم‌های پر فروش در سایت سمفا بودند. اکنون قرار است از فردا، پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه چهار فیلم «مفت بر»، «شهر گربه‌ها ۲»، «قیف» و «کارزار» بر پرده نقره‌ای نمایش داده شوند.

فیلم سینمایی «قیف»

کارگردان فیلم آشغال‌های دوست‌داشتنی که سال ۱۳۹۱ اکران شده بود، با «قیف» فعالیت خود را از سر گرفته و فیلمش را راهی سینما می‌کند.فیلمنامه «قیف» اثر رضا عطاران و امیریوسفی بوده که خود رضا عطاران در این فیلم بازی کرده است. همبازی‌های او در این فیلم فریده سپاه منصور، گیتی معینی، رضا نیکخواه، صدف اسپهبدی، ویدا جوان، تورج نصر و عباس جمشیدی‌فر هستند. رضا عطاران قبل از این فیلم ویلای ساحلی را بر روی پرده داشت که چندان موفق نبود اما در بخش نمایش خانگی با ایفای نقش متفاوت سریال «دفترچه یادداشت» موفق ظاهر شد.

گیشه پرستاره با شروع فصل پاییز در سینما

فیلم سینمایی «کارزار»

فیلم سینمایی «کارزار» به کارگردانی شهرام اسدزاده دیگر فیلمی است که از پنج‌شنبه اکران می‌شود. این فیلم به تهیه‌کنندگی سیدمحمد قاضی با رده سنی مثبت ۱۵ مجوز نمایش گرفته و امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، علیرضا استادی از جمله بازیگران آن هستند. امیر آقایی به واسطه بازی در نمایش «رستم و سهراب» با ایفای نقش «رستم» و شکستگی دستش در حین اجرا، از چهره‌های پرخبر روز‌های اخیر بوده است. در «کارزار» که سال ۱۳۹۸ تولید شده و پیش‌تر «گواهی امضا» نام داشت، زنده‌یاد سیامک اطلسی هم بازی کرده است. این فیلم روایت متقاطع یک شبانه روز از زندگی فریبرز و محبوبه است که یک حادثه، آنها را سر راه زوج دیگری قرار می‌دهد.

گیشه پرستاره با شروع فصل پاییز در سینما

فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها ۲»

سید جواد هاشمی که سه سال قبل قسمت اول «شهر گربه‌ها» را در سینما‌ها اکران کرد، این روز‌ها در انتظار فرا رسیدن زمان نمایش قسمت دوم این فیلم است که چهار سال در پیچ‌وخم گرفتن پروانه نمایش از سازمان سینمایی بود. این فیلم کودک‌و‌نوجوان در شرایطی برای اکران آماده می‌شود که پس از گذشت پنج ماه هنوز فیلم جدیدی از این گونه به سبد اکران اضافه نشده و به نظر می‌رسد فیلم قابل توجهی هم در سینمای کودک و نوجوان تولید نشده است. این در حالی است که در آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ سرگروه‌ها موظف به اکران فیلم کودک هستند ولی به دلیل نبود فیلم مناسب تقریبا این بند آیین‌نامه منتفی شده است. در این فیلم کودک و نوجوان علیرضا خمسه، فرهاد آئیش، یوسف تیموری، مریم سعادت، میرطاهر مظلومی، داریوش موفق، الیکا عبدالرزاقی، رضا بنفشه خواه و محمدهادی عطایی بازی کرده‌اند.

گیشه پرستاره با شروع فصل پاییز در سینما

فیلم سینمایی «مفت‌بر»

فیلم چهارمی که از نیمه شهریور به گیشه سینما اضافه می‌شود، دومین فیلم عادل تبریزی پس از «گیجگاه» که با فروش ۱۶۰ میلیارد و ۷۹ میلیون و ۶۸۵ هزار ریال به کار خود پایان داد. اکنون او فیلم جدیدش را با نام «مفت بر» در یک فضای کمدی و فانتزی ساخته است. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی در کنار سحر دولتشاهی در «مفت‌بر» بازی کرده است. بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، رضا بابک و شقایق فراهانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

گیشه پرستاره با شروع فصل پاییز در سینما

این چهار فیلم با حضور بازیگرانی همچون رضا عطاران، حامد بهداد، سحر دولتشاهی، امیر آقایی و علیرضا خمسه میزبان تماشاگران سینما می‌شوند که البته الناز شاکر دوست، امیر جعفری، ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، مانی حقیقی، سام درخشانی، مهدی هاشمی، امیرمهدی ژوله، شهرام حقیقت‌دوست، مهرداد صدقیان و مهران مدیری هم فیلم‌هایی را روی پرده دارند. حال باید دید با اضافه شدن ستاره‌های جدید، کدام ستاره با فیلم‌اش گیشه را تصاحب می‌کند؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->