اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

فعالیت زوج و فرد مراکز تعویض پلاک در مشهد/تمدید وکالت‌نامه‌های شهروندان

  • کد خبر: ۲۵۷۷۴
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
فعالیت زوج و فرد مراکز تعویض پلاک در مشهد/تمدید وکالت‌نامه‌های شهروندان
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: اعتبار وکالت‌نامه‌های تعویض پلاک تمدید شد و جای نگرانی در‌این‌باره وجود ندارد.
به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا دهنوی افزود: هم‌زمان با بازگشایی مراکز تعویض پلاک یکی از دغدغه‌های مراجعان، وکالت‌نامه‌های تاریخ‌گذشته به واسطه تعطیلی این مراکز بر اثر شیوع ویروس کرونا بود.

وی اضافه کرد: باتوجه به مراجعات شهروندان برای چاره‌اندیشی و حل مشکلات پایان وکالت‌نامه‌ها، پیگیری‌های لازم در این خصوص توسط پلیس راهور استان خراسان رضوی انجام و براساس مصوبه ستادمرکزی مقابله با کرونا، اعتبار وکالت‌نامه‌های شهروندان برای نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: بر این اساس، اعتبار وکالت‌نامه‌هایی که تاریخ آن‌ها به واسطه تعطیلی مراکز تعویض پلاک در ایام شیوع ویروس کرونا از ٢٤ اسفند پارسال تا پنجم اردیبهشت امسال منقضی شده است از تاریخ پایان اعتبار به مدت ٤٠ روز کاری تمدید شد.

دهنوی افزود: مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی نیز بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و به صورت زوج و فرد فعالیت می‌کنند تا از ازدحام مراجعه‌کنندگان جلوگیری شود.

در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت مراکز و دفاتر تعویض پلاک در همه شهر‌های استان خراسان رضوی از ۲۵ اسفند ٩٨ تا پایان روز ششم اردیبهشت ماه جاری متوقف بود و ارائه خدمت از ششم اردیبهشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه اعلام کرد: تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۷ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۲۰۳ تن رسید.

کیانوش جهانپور گفت: تاکنون ۷۸ هزار و ۴۲۲ نفر از بیماران بهبود‌یافته و ترخیص شده‌اند. همچنین ۲۶۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید‌۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->