پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای تشکیل سازمان ملی هوش مصنوعی چگونه از چت‌جی‌پی‌تی در دانشگاه استفاده کنیم که تقلب محسوب نشود؟ آیا آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس از شارژ فوق‌سریع پشتیبانی می‌کنند؟ آخرین خبر از پرونده قاچاق آیفون: ۱۱ مدیر متخلف ممنوع‌الخروج شدند سند هوش مصنوعی خراسان رضوی تدوین می‌شود تلاش آمریکا برای حل بحران مسکن با چاپ سه‌بُعدی! رمزارزها در آستانه آلت‌سیزن | پیش‌بینی‌ها برای ۲۰۲۵ همراه اول، اولین‌ اپراتوری که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) در ایران پشتیبانی می‌کند همه چیز درباره eSIM یا سیم کارت الکترونیکی: مزایا، معایب و کاربردها مشکل کاهش بازدید استوری‌های متوالی اینستاگرام حل شد کاهش علاقه دانش‌اموزان به رشته ریاضی تهدید جدی برای تربیت متخصصان هوش مصنوعی در کشور کودکان نابغه‌ ایران چرتکه انداختند رشته «هوش مصنوعی» برای دوره دوم متوسطه ایجاد می‌شود والدین چطور می‌توانند بر استفاده فرزندانشان از کنسول پلی‌استیشن نظارت کنند؟ نتیجه تحقیقات جدید: سرعت پیرشدن سلول‌های بنیادی انسان در فضا افزایش می‌یابد کابل شارژ هم از جعبه ایرپاد پرو ۳ حذف شد! آیفون ۱۷ پرو مکس، قدرتمندترین گوشی اپل، رونمایی شد + مشخصات و قیمت اپل از آیفون ۱۷ پرو رونمایی کرد + مشخصات و قیمت مقایسه قیمت آیفون ۱۷، آیفون ۱۷ ایر، آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرو مکس اپل واچ سری ۱۱ معرفی شد + مشخصات و قیمت ایرپاد پرو ۳ اپل معرفی شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود

  • کد خبر: ۲۸۱۹۴
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود
اینستاگرام سعی دارد درآمدی که از طریق تبلیغات بخش IGTV و فروش محصولات در قسمت پخش زنده به‌دست می‌آورد را با کاربران فعال و تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برای اولین بار در تاریخ فعالیت پلتفرم اینستاگرام، این شرکت تصمیم گرفته تا درآمد خود را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند و با وارد کردن تبلیغات به بخش IGTV پنجاه‌ و پنج درصد از درآمد خود را به کاربران پرداخت کند.

بیش از یک سال است که اینستاگرام اطلاعاتی را درباره آمدن تبلیغات به بخش IGTV با کاربران در میان گذاشته است و اظهار داشته ویدیوهای طولانی اولین محتوای خواهند که باعث کسب درآمد می‌شوند. طبق اطلاعات به دست آمده، تبلیغات از هفته آینده بر روی ویدیوهای تبلیغاتی ۲۰۰ کاربر انگلیسی زبان قرار خواهد گرفت. تبلیغات تنها از سوی برندهای معتبر مانند پوما ارائه می‌شوند و اینستاگرام طبق استانداردهای خود ۵۵ درصد از درآمد تبلیغات را به کاربران پرداخت می‌کند.

بر اساس گفته‌های جاستین اوسفسکی، مدیر ارشد اینستاگرام، هدف آن است که با این روش تعداد تولیدکنندگان دور دنیا را افزایش دهند. گفتنی است که فیسبوک نیز میزان مشابهی از درآمدش را با کاربران تقسیم می‌کند. نحوه نمایان شدن تبلیغات به گونه‌ای است که کاربر پس از باز کردن یک ویدیو با نمایش ویدیوی تبلیغاتی مواجه می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده، مدت زمان ویدیوهای تبلیغاتی حداکثر ۱۵ ثانیه خواهند بود و کاربران با گذر زمان قادرند ویدیوها را رد کنند.

بر اساس گفته‌های مدیر ارشد اینستاگرام کاربران برای برخورداری از تبلیغات بر روی محتوای خود باید مورد تأیید سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام باشند که با قوانین تولید محتوای عادی متفاوت است. برای مثال استفاده از کلمات ناشایست در محتوای عادی با برخورد از سوی اینستاگرام مواجه نیست، اما برای تولید ویدیوهای مناسب سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام، این پلتفرم به محتوای ساخته شده مجوز انتشار نمی‌دهد.

نظارت صحیح بر روی محتوای ارسال شده از سوی کاربران امری مهم است چرا که آن‌ها سعی دارند به رقابت مستقیم با یوتیوب بپردازند. تلاش پلتفرم اینستاگرام آن است که با بالا بردن تعداد مشاهده کنندگان هر ویدیو کاربران را به تولید محتوای جدید ترغیب کند و از آن‌ها دعوت کند تا فعالیت بیشتری را بر روی سرویس‌های این شرکت داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->