اولین ویدیو از رابط کاربری One UI 8 سامسونگ منتشر شد + فیلم جیمز وب شواهدی از حیات فرازمینی در فاصله ۱۲۴ سال نوری زمین کشف کرده است گلکسی M56 سامسونگ معرفی شد + مشخصات و قیمت یک میلیون و ۱۲۲ هزار شماره تلفن فعال در مشهد وجود دارد| ایجاد ۶۰۰ کیلومتر فیبر نوری جدید در سال ۱۴۰۴ بالاخره توکن «پاوز» لیست شد + قیمت و آموزش برداشت نگاهی به اکوسیستم استارتاپی در خراسان رضوی | فرازونشیب‌های یک قطب نوآوری دانشجویان از امروز (۲۶ فروردین ۱۴۰۴) می‌توانند برای بیمه موبایل و لپ‌تاپ ثبت‌نام کنند کیتی پری و ۵ زن دیگر در مأموریتی کاملا زنانه به فضا رفتند + فیلم ایران آماده است با کمک کشورهای همسایه منظومه ماهواره اینترنتی بسازد اسناد تازه‌منتشرشده سیا از حمله تلافی‌جویانه آدم فضایی‌ها به نظامیان شوروی افزایش قیمت پلی استیشن ۵ در بازار‌های جهانی (۲۵ فروردین ۱۴۰۴) کاهش سود بازرگانی گوشی موبایل بعد از تغییر نرخ محاسباتی ارز برای واردات کالا محبوبیت ایلان ماسک در آمریکا به‌شدت رو به کاهش است فصل دوم سریال لست آف آس (The Last of Us ۲) در چه لوکیشن‎‌هایی فیلمبرداری شده است؟ ویدئویی از ربات انسان‌نمای اطلس درحال کار با دوربین فیلم‌برداری ترامپ گوشی‌ها، کامپیوترها و تراشه‌ها را از تعرفه‌ها معاف کرد برای نخستین‌بار نوزادی با لقاح مصنوعی رباتیک و تحت کنترل هوش مصنوعی به‌ دنیا آمد درگذشت اکبر اعتماد پایه گذار صنعت هسته ای ایران واتساپ با چند قابلیت جدید آپدیت شد: نمایش افراد آنلاین گروه و زوم کردن در تماس‌ها صدای راه‌اندازی ویندوز ۹۵ به آرشیو صداهای ملی کتابخانه کنگره آمریکا اضافه شد + صوت چین در اقدامی تلافی‌جویانه تعرفه واردات کالا‌های آمریکایی را به ۱۲۵ درصد افزایش داد
سرخط خبرها

درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود

  • کد خبر: ۲۸۱۹۴
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود
اینستاگرام سعی دارد درآمدی که از طریق تبلیغات بخش IGTV و فروش محصولات در قسمت پخش زنده به‌دست می‌آورد را با کاربران فعال و تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برای اولین بار در تاریخ فعالیت پلتفرم اینستاگرام، این شرکت تصمیم گرفته تا درآمد خود را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند و با وارد کردن تبلیغات به بخش IGTV پنجاه‌ و پنج درصد از درآمد خود را به کاربران پرداخت کند.

بیش از یک سال است که اینستاگرام اطلاعاتی را درباره آمدن تبلیغات به بخش IGTV با کاربران در میان گذاشته است و اظهار داشته ویدیوهای طولانی اولین محتوای خواهند که باعث کسب درآمد می‌شوند. طبق اطلاعات به دست آمده، تبلیغات از هفته آینده بر روی ویدیوهای تبلیغاتی ۲۰۰ کاربر انگلیسی زبان قرار خواهد گرفت. تبلیغات تنها از سوی برندهای معتبر مانند پوما ارائه می‌شوند و اینستاگرام طبق استانداردهای خود ۵۵ درصد از درآمد تبلیغات را به کاربران پرداخت می‌کند.

بر اساس گفته‌های جاستین اوسفسکی، مدیر ارشد اینستاگرام، هدف آن است که با این روش تعداد تولیدکنندگان دور دنیا را افزایش دهند. گفتنی است که فیسبوک نیز میزان مشابهی از درآمدش را با کاربران تقسیم می‌کند. نحوه نمایان شدن تبلیغات به گونه‌ای است که کاربر پس از باز کردن یک ویدیو با نمایش ویدیوی تبلیغاتی مواجه می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده، مدت زمان ویدیوهای تبلیغاتی حداکثر ۱۵ ثانیه خواهند بود و کاربران با گذر زمان قادرند ویدیوها را رد کنند.

بر اساس گفته‌های مدیر ارشد اینستاگرام کاربران برای برخورداری از تبلیغات بر روی محتوای خود باید مورد تأیید سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام باشند که با قوانین تولید محتوای عادی متفاوت است. برای مثال استفاده از کلمات ناشایست در محتوای عادی با برخورد از سوی اینستاگرام مواجه نیست، اما برای تولید ویدیوهای مناسب سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام، این پلتفرم به محتوای ساخته شده مجوز انتشار نمی‌دهد.

نظارت صحیح بر روی محتوای ارسال شده از سوی کاربران امری مهم است چرا که آن‌ها سعی دارند به رقابت مستقیم با یوتیوب بپردازند. تلاش پلتفرم اینستاگرام آن است که با بالا بردن تعداد مشاهده کنندگان هر ویدیو کاربران را به تولید محتوای جدید ترغیب کند و از آن‌ها دعوت کند تا فعالیت بیشتری را بر روی سرویس‌های این شرکت داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->