نشان «مشهد الرضا(ع)»؛ معرف جایگاه مشهد بعنوان پایتخت معنوی ایران دکتر علم‌الهدی در مراسم نشان مشهدالرضا(ع): تربیت سیاسی در جمهوری اسلامی از گهواره شروع می‌شود| شهید رئیسی خود را گزینه بدیل قدرت نمی دانست + فیلم اهدای نشان ویژه مشهدالرضا(ع) به رئیس جمهور شهید | دکتر علم الهدی دیپلم افتخار گرفت + فیلم شهردار مشهد در مراسم نشان مشهد‌الرضا(ع): روز مشهد، روز گمشده این شهر بود ناصحی در مراسم نشان مشهدالرضا(ع): می‌توان مشهد را به الگویی جهانی در مدیریت شهری بر پایه ارزش‌های معنوی تبدیل کرد نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لزوم بازآفرینی هویت مشهد در ابعاد مختلف شهر پژمان‌فر: مشهد، مرکز ایران اسلامی است نشان مشهد، نشان امام‌رضا(ع) است تأکید فرماندار مشهد مقدس بر تعاملات بین‌بخشی منظم و منطقی بین فرمانداری و شهرداری این قونیه، بی‌شمس نمی‌شود احتمال بارش شدید فلافل و خاطره‌های غصه‌دار هجرتی که ۳۰‌سال از آن می‌گذرد من بچه‌ میلانم رویداد نشان مشهدالرضا(ع) نیازمند اقدامات زیربنایی است نشان مشهدالرضا(ع)، زمینه‌ساز توسعه پایدار مشهد در سطح بین‌المللی نشان مشهدالرضا (ع) ابزاری برای تقویت هویت و احساس تعلق شهروندان به این شهر است رئیس اداره امور اجرایی دبیرخانه شهر هوشمند: دستاورد‌های مشهد مدیون اقدامات تاثیرگذار مفاخر شهر است معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی: نشان مشهدالرضا(ع) یکی از مصادیق مهم رشد و توسعه شهری است نشان مشهدالرضا(ع) شکاف بین‌نسلی را برطرف می‌کند کاهش زمان صدور مجوز‌های پروانه ساختمانی در مشهد، به ۵۹ روز دعوت شهردار مشهد مقدس از عموم شهروندان مشهدی برای ایده‌پردازی مشهد آینده
سرخط خبرها

رشد ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۸۷۷۹
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
رشد ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزایش ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در دوماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در دو ماهه نخست سال جاری، ۸۹ هزار و ۳۵۰ شهروند، از طریق درگاه‌های ۱۰ گانه شامل تلفن، نرم افزار همراه، سایت، فکس، گفتگوی آنلاین، مراجعه، مکاتبه، صندوق صوتی، ایمیل و پیامک، با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار کرده و مسائل شهری خود را مطرح کرده اند.

وی افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۵۴ هزار و ۷۱۴ تماس بوده است که نشان دهنده افزایش ۶۳ درصدی برقرای ارتباط از سوی شهروندان با ۱۳۷ جهت برقراری ارتباط بی واسطه با مدیریت شهری برای بیان انتقادات، پیشنهاد‌ها و مسائل شهری بوده است.

افزایش تماس روزانه شهروندان با مرکز ۱۳۷ مشهد از ۹۰۰ به ۱۵۰۰ نفر

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: در دو ماهه نخست سال گذشته، میانگین روزانه تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ حدود ۹۰۰ مورد بود که این مهم در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، به میانگین تماس روزانه یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

رمضانی فرخد خاطرنشان کرد: مناطق دو، سه و ۹، در سال‌های ۹۸ و ۹۹، به ترتیب، دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی در حوزه مناطق شهرداری بوده اند، اما در حوزه سازمان ها، این وضعیت متغیر بوده است به گونه‌ای که در سال ۹۸، سازمان‌های اتوبوسرانی، پارک‌ها و فضای سبز و حمل و نقل و ترافیک و در سال جاری نیز، سازمان‌های اجتماعی فرهنگی، اتوبوسرانی و پارک‌ها و فضای سبز، به ترتیب دارای بیشترین درخواست مردمی ثبت شده در سامانه «سجا» مرکز ۱۳۷ بوده اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->