مشهد تعطیل نیست | فعالیت اداره ها به لحاظ ساعت کار و نفرات تغییری نکرده است | الزام استفاده از ماسک در محیط های اداری تعویق در زمان برگزاری نمایشگاه‌های مشهد کیفیت هوای مشهد سالم است خادمان رضوی مضجع امام رضا (ع) را گل‌باران کردند نجات ۲ مقنی از عمق چاه ۱۵۰ متری توسط آتش نشانان مشهدی استفاده از ماسک در ادارات خراسان رضوی الزامی شد افزایش سرویس‌دهی قطارشهری مشهد در آستانه ولادت امام رضا(ع) باید با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی زندگی کرد ورود مسافران بدون ماسک به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد ممنوع شد خروجی پژوهش‌های شهرسازی مشهد متناسب با شهر است هوای مشهد سالم است از مدینه تا مرو | روایت های معتبر در مسیر حرکت امام ‌رضا (ع) ستاد استانی کرونا به نتیجه نرسید بیمارستان پرحاشیه همچنان در حاشیه لغو مراسم‌های فرهنگی در مشهد آخرین قیمت انواع کنسول بازی تا ۱۱ تیر + جدول ساخت باتری با پوست میگو ‌تزریق واکسن آنفلوانزا برای کودکان در پاییز ضروری است اعمال محدودیت‌های قطارشهری مشهد در صورت ابلاغ اجرا می‌شود در روز‌های آینده طی مکانیزمی از جابجائی مسافرین بدون ماسک جلوگیری می‌شود
خبر ویژه

رشد ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۸۷۷۹
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
رشد ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزایش ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در دوماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در دو ماهه نخست سال جاری، ۸۹ هزار و ۳۵۰ شهروند، از طریق درگاه‌های ۱۰ گانه شامل تلفن، نرم افزار همراه، سایت، فکس، گفتگوی آنلاین، مراجعه، مکاتبه، صندوق صوتی، ایمیل و پیامک، با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار کرده و مسائل شهری خود را مطرح کرده اند.

وی افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۵۴ هزار و ۷۱۴ تماس بوده است که نشان دهنده افزایش ۶۳ درصدی برقرای ارتباط از سوی شهروندان با ۱۳۷ جهت برقراری ارتباط بی واسطه با مدیریت شهری برای بیان انتقادات، پیشنهاد‌ها و مسائل شهری بوده است.

افزایش تماس روزانه شهروندان با مرکز ۱۳۷ مشهد از ۹۰۰ به ۱۵۰۰ نفر

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: در دو ماهه نخست سال گذشته، میانگین روزانه تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ حدود ۹۰۰ مورد بود که این مهم در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، به میانگین تماس روزانه یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

رمضانی فرخد خاطرنشان کرد: مناطق دو، سه و ۹، در سال‌های ۹۸ و ۹۹، به ترتیب، دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی در حوزه مناطق شهرداری بوده اند، اما در حوزه سازمان ها، این وضعیت متغیر بوده است به گونه‌ای که در سال ۹۸، سازمان‌های اتوبوسرانی، پارک‌ها و فضای سبز و حمل و نقل و ترافیک و در سال جاری نیز، سازمان‌های اجتماعی فرهنگی، اتوبوسرانی و پارک‌ها و فضای سبز، به ترتیب دارای بیشترین درخواست مردمی ثبت شده در سامانه «سجا» مرکز ۱۳۷ بوده اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
توجه : نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمیشود.
سرخط خبرها
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}