شهردار مشهد مقدس در بازدید از مرکز بازتوانی جانبازان اعصاب و روان: آرامش امروز خود را مرهون جانفشانی جانبازان و صبر خانواده‌های آن‌ها هستیم + فیلم ثبت تنها ۲۵ روز هوای پاک در مشهد از ابتدای سال ۱۴۰۳| تلاش شهرداری مشهد برای کاهش آلودگی هوا معاون شهردار مشهد مقدس: یادمان شهید گمنام بوستان ارم یکی از المان‌های شاخص شهر است + فیلم رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد: کار فرهنگی بالاتر از ایجاد گلزار شهدا نداریم شهردار مشهد مقدس خبر داد: کلنگ‌زنی و افتتاح ۴۶ پروژه شهری در مشهد طی دهه فجر ۱۴۰۳ بهسازی و رنگ‌آمیزی بیش از ۱۰۰ هزار مبلمان پارکی در استقبال از بهار ۱۴۰۴ درباره شروع حرفه دندان‌سازی در مشهد | زیارت با نیت دندان‌گیر بررسی دغدغه ساکنان بولوار سیدرضی مشهد درباره کوچه‌های بن‌بست نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس: منتظر تشکیل شورای عالی زیارت در دولت هستیم هوای ۱۰ منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (یکشنبه، ۱۴ بهمن ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کمترین میزان رشد بهای بلیت مترو و اتوبوس را تعیین کردیم مشروح مصوبات یکصد و سی‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس (۱۳ بهمن ۱۴۰۳)+ویدئو یارانه ۸۰ درصدی شهرداری مشهد به شهروندان روی بلیت اتوبوس و مترو افتتاح فاز نخست استادیوم ۴هزار نفری بوستان بهار مشهد در دهه فجر صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در مشهد (۱۳ بهمن ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: تمدید دوره ششم شورای شهر فرصت بسیار خوبی برای برطرف‌کردن کاستی‌هاست ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۱۳ بهمن ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در یکصد‌وسی‌وششمین صحن علنی: انقلاب اسلامی آغازگر احیای اندیشه الهی است نگاهی به اتفاقات مشهد در روز‌های منتهی به ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ و بازگشت امام خمینی (ره) به ایران ضوابط پاسخگویی کاربری مسکونی گونه ویژه نیازمند بازآفرینی | خلاصه ضوابط و طرح تفصیلی بازنگری حوزه‌های برنامه‌ریزی هفت‌گانه درباره دردسر‌های وجود درخت مقابل در پارکینگ منازل مسکونی مشهد
سرخط خبرها

رشد ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۸۷۷۹
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
رشد ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزایش ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در دوماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در دو ماهه نخست سال جاری، ۸۹ هزار و ۳۵۰ شهروند، از طریق درگاه‌های ۱۰ گانه شامل تلفن، نرم افزار همراه، سایت، فکس، گفتگوی آنلاین، مراجعه، مکاتبه، صندوق صوتی، ایمیل و پیامک، با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار کرده و مسائل شهری خود را مطرح کرده اند.

وی افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۵۴ هزار و ۷۱۴ تماس بوده است که نشان دهنده افزایش ۶۳ درصدی برقرای ارتباط از سوی شهروندان با ۱۳۷ جهت برقراری ارتباط بی واسطه با مدیریت شهری برای بیان انتقادات، پیشنهاد‌ها و مسائل شهری بوده است.

افزایش تماس روزانه شهروندان با مرکز ۱۳۷ مشهد از ۹۰۰ به ۱۵۰۰ نفر

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: در دو ماهه نخست سال گذشته، میانگین روزانه تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ حدود ۹۰۰ مورد بود که این مهم در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، به میانگین تماس روزانه یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

رمضانی فرخد خاطرنشان کرد: مناطق دو، سه و ۹، در سال‌های ۹۸ و ۹۹، به ترتیب، دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی در حوزه مناطق شهرداری بوده اند، اما در حوزه سازمان ها، این وضعیت متغیر بوده است به گونه‌ای که در سال ۹۸، سازمان‌های اتوبوسرانی، پارک‌ها و فضای سبز و حمل و نقل و ترافیک و در سال جاری نیز، سازمان‌های اجتماعی فرهنگی، اتوبوسرانی و پارک‌ها و فضای سبز، به ترتیب دارای بیشترین درخواست مردمی ثبت شده در سامانه «سجا» مرکز ۱۳۷ بوده اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->