برنامه زنده تلویزیونی «اشاره» با موضوع «تمهیدات ایام دهه آخر صفر» با حضور فرماندار مشهد + زمان پخش فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۴ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای توهین به عرب‌زبانان کشورمان در سریال «غربت» چیست؟ آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۳ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای تعطیلی پردیس تئاتر مستقل مشهد چیست؟ تبدیل شدن اربعین به یک فرهنگ مشترک با استفاده از اثرگذاری رسانه‌ها ماجرای درخواست کمک صابر ابر ، بازیگر سینما و تلویزیون، چیست؟ آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۳ شهریور ۱۴۰۳) برای مردی که عاشق ایران بود | یادی از محمدعلی اسلامی ندوشن به بهانه سالروز تولدش اجرای نقاشی حسن روح الامین و محمدعلی نادری در بامِ کربلای معلی کارمندان خراسان رضوی در روز کارمند رایگان سینما بروند + اسامی سینماها «اسپاسم» به جشنواره بین‌المللی فیلم زنان می‌رود تعطیلی سینما‌ها به مناسبت اربعین حسینی ۱۴۰۳ قرقیزستان و اروگوئه در راه اسکار ۲۰۲۵ آغاز اجرای نمایش «آدمکش» در «شمایل» مشهد + زمان نماهنگ «تنگه دلم» منتشر شد+ فیلم «سه کیلومتر تا پایان جهان» برنده جشنواره فیلم سارایوو شد تغییر چهره حیرت‌انگیز الهه رضایی، مجری قدیمی تلویزیون، بعد از ۴۳ سال + عکس سریال «غربت» و «جوکر ۲» بدون مجوز منتشر شدند توضیحات سمانه نائینی درباره آخرین وضعیت سلامت محمدعلی بهمنی (۱ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برای معرفت شناسی معصومین (ع) تلاش نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۳۰۷۹۳
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
برای معرفت شناسی معصومین (ع) تلاش نمی‌کنیم
آیت الله علم الهدی گفت: برای معرفت شناسی معصومین (ع) تلاش نمی‌کنیم و در یک عرصه کامل در این زمینه قرار نداریم و شاید همین معرفت شناسی اندک باعث شده است نتوانیم معارف اهل بیت (ع) را به دنیا معرفی کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، امام جمعه مشهد به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: گذشته شیعه با امروز تفاوت دارد. شیعه امروزه به عنوان یک قدرت مطرح است که معادلات استکباری در جهان را به هم می‌ریزد، امروز روزی است که مکتب حضرت امام جعفر صادق (ع) به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان مطرح شده است، یک قدرتی که توان ایستادن در مقابل هر ابر قدرتی را دارد.

وی گفت: امروز حکومت شیعه مرز جغرافیایی ندارد و آزادی خواهی و عدالت را در همه جای جهان فریاد می‌زند، همانند فلسطینی‌های مبارزی که جلو رژیم صهیونیستی می‌ایستند و آن‌ها را وادار به آتش بس می‌کنند که این همان قدرت حکومت اسلامی است.

وی افزود: برخی این شایعات را گسترش می‌دهند که چرا حضرت امام صادق (ع) در زمان حیاتشان حکومت اسلامی تشکیل ندادند، در صورتی که نمی‌دانند در آن زمان بستر اجتماعی مناسبی برای برقراری حکومت اسلامی وجود نداشت.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: ۴۱ سال پای این انقلاب ایستادیم و مردم سینه خود را در مقابل گلوله دشمن سپر کردند به این علت که شاگرد حضرت امام جعفر صادق (ع) و امام خمینی (ره) بودند.

 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->