۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آخرین آمار کرونا در ایران/ ۱۲۰ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته

  • کد خبر: ۳۰۹۹۳
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
آخرین آمار کرونا در ایران/ ۱۲۰ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبود یافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ جمعه ۳۰ خرداد ماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و ۶۱۵ نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۲۰۰ هزار و ۲۶۲ نفر رسیده است.

 

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۱۵۹ هزار ۱۹۲ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: تعداد افرادی که تاکنون تست کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام شده، از میان یک میلیون و ۳۷۰ هزار و ۷۱۸ مورد آزمایش انجام شده در ۱۳۰ آزمایشگاه مورد تأیید وزارت بهداشت تشخیص داده شده‌اند.

 

وی تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا ۹ هزار و ۳۹۲ نفر جان باخته‌اند.

 

لاری گفت: از تعداد مبتلایان شناسایی شده ۹۸۶ مورد در موارد بیمارستانی به شمار می‌آید.

 

وی ادامه داد: استان‌های آذربایجان غربی، هرمزگان، کرمانشاه، خوزستان، کردستان، ایرانشهر در سیستان و بلوچستان و بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: دو هزار و ۸۳۳ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->