۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

البرز زارعی، ناجی زاگرس درگذشت

  • کد خبر: ۳۱۰۴۶
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
  • ۷
البرز زارعی، ناجی زاگرس درگذشت
البرز زارعی ناجی زاگرس که در آتش سوزی جنگل‌های دیل گچساران آسیب دید، به دلیل سوختگی شدید در بیمارستانی در اصفهان درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، البرز زارعی از فرزندان طبیعت دوست کهگیلویه و بویراحمد در آتش سوزی جنگل‌های دیل دچار سوختگی شدید شد.

البرز زارعی برای حمایت درمانی بیشتر به بیمارستانی در شهر اصفهان منتقل شده بود.

البرز زارعی ۲۹ ساله که در جریان اطفای آتش سوزی‌های اخیر منطقه دیل در ارتفاعات گچساران دچار سوختگی شدید شده بود، عصر روز جمعه ۳۰ خردادماه، جان باخت.

 

البرز زارعی ناجی زاگرس درگذشت

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دوستدار طبیعت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
2
روحت شاد قهرمان
تندیس این جوان ایرانی دوستدار محیط زیست میبایست به عنوان یک قهرمان در ارتفاعات زاگرس نقش ببندد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
2
روحش شاد
آدم حسابی مملکتمون بود
رامهرمز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
2
نامش جاويدان ايران و ايراني به خود ميبالد از داشتن چنين فرزنداني بدون شك با فداكاري كه در اين دنيا انجام داد روحش با بزرگان هم قدم ميشه از خدا طلب آرامش براي خوانواده و دوستان و آشنايان اين عزيز دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
2
خدا بیامرزتش
فرزند خوبی برای این آب و خاک بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
3
روحش ش
اد و یادش گرامی
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
خدایا: لطف و رحمت بی انتها و آمرزش نامتناهی خود را بر این عزیز و جانثار این مرز و بوم ارزانی دار و خانواده او را صبر و شکیبایی . بر پیشانی تو بوسه میزنیم و یاد تو را در بلندای این سرزمین برای همیشه جاویدان خواهیم کرد . روحت شاد و یادت گرامی
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
درود روجش شاد،یادش گرامی.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->