شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روانشناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روانشناس نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مرگ ۳ فعال محیط زیست در آتش‌سوزی مراتع پاوه

  • کد خبر: ۳۲۱۹۶
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مرگ ۳ فعال محیط زیست در آتش‌سوزی مراتع پاوه
آتش در ارتفاعات شهرستان پاوه از صبح روز ۷ تیرماه شعله‌ور شده است و ۵۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان طعمه حریق شد. بنابر اخبار رسیده ۳ شهروند نیز در عملیات اطفای حریق جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز، پرویز ایده پور در خصوص آتش‌سوزی ایجاد شده در ارتفاعات شهرستان پاوه، اظهار داشت: آتش در منطقه حفاظت شده «بوزین و مرخیل» از ساعت ۶ بامداد یکشنبه ۸ تیر ماه مجددا شعله ور شده و نیرو‌های مردمی، محیط زیست، منابع طبیعی و سایر دستگاه‌ها برای مهار آتش به منطقه اعزام شده‌اند.
فرماندار پاوه ادامه داد: با بیان اینکه آتش‌سوزی در منطقه بوزین و مرخیل نخستین بار بامداد پنجشنبه (۵ تیر) رخ داد، افزود: تا کنون در چندین مرحله این آتش‌سوزی مهار شده، ولی با وجود مراقبت‌های انجام شده متأسفانه آتش دوباره در این منطقه شعله‌ور می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برآورد‌های اولیه تا کنون بیش از ۵۰۰ هکتار از مراتع و جنگل‌های منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در آتش سوخته است.
 
۳ کشته و چند مصدوم برای مهار آتش‌سوزی
یک منبع رسمی از جان‌باختن ۳ نفر در عملیات مهار آتش‌سوزی منطقه بوزین و مره خیل در شهرستان پاوه و مصدوم شدن چند نفر خبر داد.

گروه‌های مردمی و انجمن‌های محیط زیستی و مسئولان دوباره برای مهار آتش‌سوزی به منطقه اعزام شدند که متأسفانه در عملیات مهار این آتش‌سوزی گسترده تا به این لحظه ۳ شهروند جان خود را از دست دادند.

بر پایه گزارش این منبع مطلع رسمی، «مختار خندانی» و «بلال امینی» و «سوران محمودی» از فعالان محیط زیست جان خود را از دست دادند. بر همین اساس چند نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

گفتنی است اطفای حریقی که از روز پنجشنبه در این منطقه مرزی رخ داده به‌دلیل صعب‌العبور بودن و باقی‌ ماندن میدان‌های مین از دوران دسترسی بسیار سختی دارد و پس از یک‌بار مهار آن در روز شنبه از بعد ظهر امروز دوباره شعله‌ور شده است.
 
 
 
منبع: انتخاب
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->