تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است

  • کد خبر: ۳۲۳۴۷
  • ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است
مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: برابر قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

جانقربان-موضوع محتوای تبلیغاتی برخی آگهی ها روی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر که اخیرا جنجال‌ها در فضای مجازی و عالم رسانه را برانگیخته است، یکی از مهمترین محورهای فرهنگی شهر  است که به نظر می رسد نیاز به تامل دو سویه و نگاه فراگیر دارد. اگرچه هر جا عنوان تابلوهای تبلیغاتی و محیطی به میان می آید اولین دستگاهی که به عنوان متولی به ذهن ما متبادر می شود مدیریت شهری است اما حقیقت ماجرا  موضوع مهم تریرا جلوه نمایی می‌کند که در لایه های زیرین این تصور عامه پنهان است و آن هم نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد در تایید و خط مشی گذاری محتوای این نوع تبلیغات شهری است. در همین رابطه مسعود رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اشاره به اینکه برخی به اشتباه گمان می‌کنند تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی شهر برعهده شهرداری است، افزود: شهرداری فقط وظیفه بسترسازی، جانمایی و اکران تابلوهای شهری را برعهده دارد.


وی اظهار کرد: برابر قانون جمهوری اسلامی ایران تأیید محتوا برای تابلوها و بیلبوردهای اکران‌شده سطح شهر برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است و شهرداری در این زمینه مسئولیتی ندارد.


گفتنی است؛ در جلسه علنی روز گذشته (دوشنبه 9 تیر ماه) شورای شهر اسلامی شهر مشهد نیز محمدرضا حیدری رئیس شورا  برموضوع تعامل دیگر نهادها در حوزه تبلیغات محیطی  تاکید کرده و گفت:موضوع تبلیغات شهری تنها مسئولیتش با شهرداری نیست، نهادهای دیگری هم در این حوزه وظیفه دارند و برنامه‌ریزی‌ها و اکران‌ها اگر در زمان مناسبی انجام شود، راه برای بهانه‌گیران بسته می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->