دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

۱۸ کشته در حادثه انفجار کلینیک سینای تهران

  • کد خبر: ۳۲۴۳۸
  • ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
۱۸ کشته در حادثه انفجار کلینیک سینای تهران
سخن‌گوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از افزایش تعداد جان‌باختگان حادثه انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: در ادامه عملیات جست‌وجو در بخش‌های دیگر ساختمان دقایق قبل، آتش‌نشانان توانستند شش تن را پیدا کنند که وضعیت وخیمی داشتند و تقریبا علایم حیاتی نداشتند.

وی ادامه داد: منتظر عوامل اورژانس هستیم اما تقریبا می‌توان گفت که هر شش نفر فوت شدند. فقط یک نفر منتقل شده که بررسی دقیق‌تر در این رابطه انجام شود. در حال حاضر ١٩ نفر از داخل ساختمان به غیر از نجات‌یافتگان خارج شدند که فوت ١٨ نفر از آنها متأسفانه تایید شده است. نظر نهایی توسط عوامل اورژانس اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پیش‌تر از نجات یافتن حدود ٢٠ تن در پی وقوع حریق در کلینیک سینا اطهر خبر داد.

ملکی گفت: ساعت ٢٠:۴۶ دقیقه آتش‌سوزی گسترده در مرکز درمانی سینا اطهر به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله، ایستگاه‌های آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان پنج طبقه بوده و در طبقه منفی دو، صدای انفجار شدید که ظاهراً ناشی از انفجار سیلندر بود، به گوش رسیده است. شدت انفجار و حریق به حدی بود که از فواصل دور نیز قابل رویت بود. حریق به طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود و نیروها از چند طرف مشغول به اطفای حریق شدند.

ملکی اظهار کرد: نیروها موفق شدند به طبقات بالایی نفوذ کنند و حدود ٢٠ نفر از افرادی را که در طبقات بالایی گرفتار بودند، نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: آتش خاموش شده و کارشناسان در حال رسیدگی به علت حادثه هستند.

وی بیان کرد: نقاطی که کاربری درمانی دارند، باید بیشتر تحت نظر گرفته شوند و وضعیت ایمنی و دسترسی‌ها باید در این مکان‌ها بسیار بالا باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->