در دیدار آیت‌الله جوادی آملی با آیت‌الله سیستانی در نجف چه گذشت؟ چه روز‌هایی در اردیبهشت ۱۴۰۴ قمر در عقرب است؟ خیری که محبت می‌آورد | مانند پیامبران خیرخواه یکدیگر باشیم تولیت آستان قدس رضوی: پیام رهبر معظم انقلاب به همایش یکصدمین سالگشت بازتأسیس حوزه علمیه قم باید عملیاتی شود ارائه بیش از ۷ میلیون خدمت به مردم به‌مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت راه اندازی «تریبون ابراهیم» به مناسبت بزرگداشت آیت الله شهید رئیسی هشدار کرونایی به جانبازان و ایثارگران آمادگی استان کردستان برای میزبانی از زائران اربعین از ابتدای مردادماه ۱۴۰۴ معرفی ۳۲ مسجد از ۱۴ استان برای ثبت جهانی تولد «کانون فرهنگی آیات» از دل یک خانه | روایت یک بانوی جوان مشهدی از وقف آپارتمان خود برای خدمت به اهل بیت (ع) چله خدمت، پویشی مردمی در امتداد راه رئیس‌جمهور شهید تمامی دستگاه‌ها ملزم به ترویج فرهنگ وقف هستند لزوم تحول در سبک زندگی روحانیت | ساده‌زیستی باید احیا شود مادر شهیدان خوراکیان درگذشت بازخوانی آثار هنری با صیانت از گنجینه رضوی | گفت‌و‌گو با نویسنده و کارگردان مشهدی برنامه تلویزیونی «نقش نفس» طرح «زیارت دلنشین» و خادمی متفاوت برای زائران خاص وزیر فرهنگ: دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن راه‌اندازی می‌شود ۴۵۴ مراسم عقد در میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی به ثبت رسید مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت آیت‌الله بهجت(ره) برگزار می‌شود یازدهمین کنگره ادبیات پایداری و مقاومت برگزار می‌شود
سرخط خبرها

توزیع بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار محصول فرهنگی در حرم مطهر امام‌رضا(ع)

  • کد خبر: ۳۲۸۰۸۶
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۶
توزیع بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار محصول فرهنگی در حرم مطهر امام‌رضا(ع)
رئیس اداره تأمین و توزیع محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: با هدف تعمیق فرهنگ رضوی و پاسخگویی به نیاز‌های متنوع زائران، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار محصول فرهنگی در سال ۱۴۰۳ در حرم امام‌رضا(ع) تولید و توزیع شده است.
رضا نوایی
خبرنگار رضا نوایی

به گزارش شهرآرانیوز، امین یزدی با اشاره به تولید و توزیع بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار محصول فرهنگی طی سال ۱۴۰۳، گفت: محصولات فرهنگی، مکمل برنامه‌های متنوع حرم مطهر برای گروه‌های مختلف سنی و زبانی زائران هستند که در قالب کتاب، نشریه، ویژه‌نامه، محصولات کودک و اقلام فرهنگی مناسبتی ارائه می‌شوند.

وی بیان کرد: این اداره نقش کلیدی در پشتیبانی محتوایی و فرهنگی برنامه‌های حرم مطهر رضوی ایفا می‌کند و با تولید و توزیع انواع محصولات فرهنگی از جمله کتاب، کتابچه، نشریه، ویژه‌نامه و بسته‌های متنوع برای گروه‌های سنی و زبانی مختلف (کودکان، نوجوانان، فارسی‌زبانان و غیر فارسی‌زبانان)، تلاش دارد پیام فرهنگی حرم مطهر را به شکلی هدفمند به زائران منتقل کند.

امین یزدی با اشاره به تنوع این محصولات افزود: بخش عمده‌ای از تولیدات ما شامل کتاب‌های عمومی، محوری و مناسبتی است که در نقاط مختلف حرم مطهر و در قالب برنامه‌هایی نظیر کبوترانه برای کودکان یا برنامه‌های فرهنگی برای زوجین جوان توزیع می‌شود.

رئیس اداره تأمین و توزیع محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: همچنین از سال ۱۴۰۳ تاکنون بیش از ۸۶۵ هزار محصول فرهنگی در قالب بسته ویژه کودکان، کتاب، کتابچه، مسابقات فرهنگی و آفرینش‌های کاربردی در بین زائران توزیع شده است.

وی همچنین به برگزاری مسابقات فرهنگی اشاره کرد و گفت: همچنی طی این مدت، ۱۳۰ عنوان مسابقه فرهنگی برگزار شده که ۱۱۳ مورد آن روزانه و هفتگی و ۱۷ مورد نیز مناسبتی بوده است. آمار شرکت‌کنندگان این مسابقات به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده و بیش از ۵۱۰۰ جایزه اهدا شده است.

یزدی تاکید کرد: این اداره در تلاش است تا با طراحی نقشه محتوایی دقیق، محصولات فرهنگی متنوعی را متناسب با مخاطبان فارسی‌زبان و غیر فارسی‌زبان همچون عرب‌زبانان و آذری‌زبانان تولید کرده و فضای فرهنگی حرم مطهر رضوی را هرچه بیشتر غنا بخشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->