معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

جریمه ۱۲ میلیاردی نتیجه نداد، لبنیات دوباره گران شد

  • کد خبر: ۳۸۳۹۸
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
جریمه ۱۲ میلیاردی نتیجه نداد، لبنیات دوباره گران شد
در حالی که صنایع لبنی بیش از ۱۲ میلیارد تومان جریمه شده اند اما قیمت لبنیات دوباره افزایش یافته است

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه چند شرکت صنایع لبنی و اعلام وصول برخی از آنها و تهدید به تعطیلی برخی دیگر خبر داده است اما قیمت لبنیات دوباره در بازار افزایش یافته است و این محصولات با وجود اینکه نرخشان در تیر ماه سال جاری به طور رسمی افزایش یافته بود این بار نیز به طور غیررسمی( غیرقانونی) افزایش یافته است.

 

به نظر میرسد که دخالت و جریمه دولت نیز تاثیری به نفع مردم نداشته است و صنایع لبنی بدون رعایت حقوق مصرف کنندگان قیمت محصولات خود را افزایش دادهاند و قیمتهای مصوب را رعایت نمیکنند.

 

بنابراین گزارش سازمان سخنگوی تعزیرات حکومتی به تازگی اعلام کرده است: برند «پاژن» حدود سه میلیارد تومان جریمه، برند «چوپان» حدود دو میلیارد تومان جریمه و برند «می ماست» با حدود یک میلیارد تومان جریمه علی رغم مهلت های قانونی تعزیرات تسویه جریمه انجام نداده اند و در صورت عدم تسویه خطوط تولیدی توقیف می شود.

 

رایگانی ادامه: شرکت لبنیات پگاه حدود دو میلیارد تومان و برند لبنیات سحر با یک و نیم میلیارد تومان جریمه، تسویه جریمه انجام داده اند.

 

رایگانی اظهار داشت: دو پرونده در شعبه 4� شهر تهران در حال رسیدگی است و تاکنون ١5 نامه از این شعبه به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال شده تا میزان دقیق تخلف را اعلام کنند اما تا این لحظه میزان دقیق و کارشناسی تخلف به تعزیرات اعلام نشده است.

 

وی ادامه داد: پرونده دیگری نیز به تازگی اعلام کارشناسی میزان تخلف شده و در فرایند رسیدگی قرار دارد.

 

رایگانی افزود: سه پرونده درخصوص لبنیات در اداره کل شهرستان های استان تهران در جریان رسیدگی قرار دارد که یکی از پرونده ها در مرحله بدوی هفت میلیارد تومان محکوم شده است.

سخنگوی تعزیرات اظهار داشت: پرونده ای به ارزش ١� میلیارد تومان و پرونده دیگری نیز هفته قبل تشکیل شده که در مراحل اولیه رسیدگی است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->