کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سخنگوی وزارت بهداشت: پیگیر تست رایگان برای خبرنگاران هستیم

  • کد خبر: ۴۱۴۰۶
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
سخنگوی وزارت بهداشت: پیگیر تست رایگان برای خبرنگاران هستیم
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خبرنگاران پلی بین مردم و مسئولان به شمار می‌روند، بنابراین بهتر است در این شرایط کرونایی جزو آن دسته از اقشاری قرار گیرند که به‌صورت رایگان آزمایش کرونا برایشان انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، عصر امروز در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به پیشنهاد خبرنگار تسنیم مبنی بر رایگان‌شدن تست کرونا برای قشر خبرنگار و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا کنون از این زاویه به حرفه خبرنگاری و کرونا نگاه نشده بود، اظهار کرد: پیشنهاد خوبی مطرح شد و قطعا در سطح کلان بررسی می‌شود.

وی افزود: این امر نیازمند محاسبه دقیق تعداد خبرنگاران کشور و همچنین مرهون تخمین بودجه برای انجام‌شدن تست رایگان کرونا برای خبرنگاران است.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: باید این موضوع در اسرع وقت بررسی شود، زیرا جامعه خبرنگاری با اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستند و تا کنون نیز در حوزه انتشار اخبار کرونا و همچنین فرهنگ‌سازی برای مردم در این حوزه خوش درخشیده‌اند.

لاری خاطرنشان کرد: با‌توجه‌به اینکه قزوین جزو استان‌هایی است که از نظر کرونا در معرض خطر جدی است، درصورت موافقت با این موضوع این استان به‌صورت پایلوت در نظر گرفته شده و تست رایگان کرونا ابتدا برای خبرنگاران قزوینی انجام خواهد شد.

لاری همچنین در قسمت دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه امروز هیچ‌گونه کمبود ماسک و لباس برای کادر درمان در کشور وجود ندارد اظهار کرد: روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی از قبیل کمبود ماسک و دیگر تجهیزات بهداشتی مواجه بودیم، اما این در حالی است که امروز انواع ماسک را به کشورهای دیگر صادر می‌کنیم.

وی افزود: تا کنون 6 ورژن از گان‌های پزشکی (لباس مخصوص پزشکان و پرستاران بخش کرونایی) در کشور تولید شده که کارکنان درمان راحت‌تر بتوانند مدت زمانی طولانی از آن استفاده کنند.

معاون فرهنگی، دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: میزان زیادی از ماسک‌ها و گان‌های پزشکی ذخیره و انبار شده تا در فصول سرد سال با مشکل کمبود تجهیزات پزشکی مواجه نشویم.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->