برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معاون کل وزیر بهداشت: نگران تشدید شیوع کرونا بعد از دورهمی شب یلدا هستیم

  • کد خبر: ۵۲۳۱۹
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
معاون کل وزیر بهداشت: نگران تشدید شیوع کرونا بعد از دورهمی شب یلدا هستیم
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نگران تشدید شیوع و گسترش موج دیگر کرونا بعد از دورهمی شب یلدا به‌ویژه در مناطق سردسیر و شمالی کشور هستیم.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر ایرج حریرچی روز پنجشنبه در جلسه مشترک ستاد مقابله با کرونای استان اردبیل و قرارگاه طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از مردم همه مناطق کشور خواست تا دورهمی و تجمع خانوادگی را به حداقل رسانده و شب یلدای امسال را به صورت مجازی برگزار کنند.

وی وضعیت کنترل شیوع کرونا در کشور را شکننده خواند و تاکید کرد: اگر دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی کرونا رعایت نشده و همکاری مردم کم شود، ممکن است بار دیگر کرونا در سطح کشور اوج بگیرد.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر حفظ دستاورد‌های بزرگ اخیر در کنترل کرونا در سطح کشور بیان کرد: اگر مراقبت نکنیم، این دستاورد‌ها خدشه‌دار شده و کرونا دوباره سیر صعودی پیدا می‌کند.

وی همچنین با موفقیت‌آمیز خواندن اجرای طرح طرح شهید سلیمانی در سایه همکاری مردم گفت: با اجرای این طرح، آمار کرونا در استان اردبیل سیر نزولی پیدا کرده است.

دکتر حریرچی اضافه کرد: استان اردبیل جزو استان‌هایی بود که آخر از همه استان‌ها وارد موج سوم شیوع کرونا شد و در زمینه شدت شیوع و بروز نیز در رتبه اول قرار داشت، ولی با کار درخشانی که طی چند هفته اخیر و در قالب طرح شهید سلیمانی به اجرا درآمد، روند نزولی بیماری در این استان نیز آغاز شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که در چند روز آینده، استان اردبیل به خصوص شهرستان‌های اردبیل و پارس‌آباد در زمینه شیوع کرونا از وضعیت قرمز خارج شده و معیشت و مراودات مردم به شرایط عادی برگردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به ادامه وضعیت قرمز در موج سوم شیوع کرونا، افزایش موارد بستری بیماران را مهمترین نگرانی و دغدغه جدی متولیان بخش درمان این استان در مقابله با شیوع کووید.۱۹ عنوان کرد.

دکتر شهرام حبیب‌زاده گفت: علاوه بر این، پر شدن و محدودیت ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و افزایش مضاعف اکسیژن مصرفی در پی افزایش موارد مراجعه مبتلایان نیز بزرگترین دغدغه متولیان بخش درمان استان است.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->