تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش
سرخط خبرها

شبکه‌های اجتماعی پولی می‌شوند؟

  • کد خبر: ۶۰۲۳۲
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
شبکه‌های اجتماعی پولی می‌شوند؟
فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و امثال آن‌ها همیشه بر رایگان بودن و عرضه خدمات مستمر به کاربران تأکید داشته اند، اما در حقیقت کاربران بوده اند که با صرف انرژی، زمان و به کارگیری ایده‌های خود به تولید محتوا در این پلتفرم‌ها پرداخته و محوبیت و شهرت شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده اند. بر اساس طرح جدید، توییتر به تازگی اعلام کرده است برای کاربران خود امکانی ایجاد خواهد کرد که دسترسی دیگران را به «محتوای اختصاصی» خود محدود کنند.
نجفی | شهرآرانیوز - فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و امثال آن‌ها همیشه بر رایگان بودن و عرضه خدمات مستمر به کاربران تأکید داشته اند، اما در حقیقت کاربران بوده اند که با صرف انرژی، زمان و به کارگیری ایده‌های خود به تولید محتوا در این پلتفرم‌ها پرداخته و محوبیت و شهرت شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده اند. بدون تردید، محتوای تولیدی افراد ارزشمند است و حالا توییتر در نظر دارد برای کاربران خود زمینه درآمدزایی ایجاد کند. بر اساس طرح جدید، این شرکت به تازگی اعلام کرده است برای کاربران خود امکانی ایجاد خواهد کرد که دسترسی دیگران را به «محتوای اختصاصی» خود محدود کنند.
 
طرحی که از آن به عنوان Supper Follows یا دنبال کردن ویژه‌ها یاد می‌شود، فضایی مالی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند که تاکنون بر بستر پسند‌ها و هم رسانی‌ها تقویت می‌شده است. اگرچه جزئیات اجرایی این طرح ممکن است تغییر کند، خبر‌های اولیه حاکی از طراحی اشتراک‌های پنج دلاری ماهانه است که تنها خریداران آن می‌توانند توییت‌های کاربر مورد نظر خود را ببینند یا به آن پاسخ بدهند. برای نمونه، حتی مشخص نیست این طرح از چه زمانی آغاز می‌شود و آیا شامل همه کاربران می‌شود. در میان بحث ها، در تنها پاسخ قابل استناد از طرف توییتر آمده است: بررسی راهکار‌های درآمدزایی از طریق مخاطبان در طرح‌های مانند Supper Follows به تولیدکنندگان محتوا و منتشر کنندگان آن امکان دریافت مستقیم حمایت‌های مالی از سوی دیگر کاربران را می‌دهد و انگیزه آن‌ها را برای ادامه تولید محتوا به ویژه محتوایی را که مورد علاقه و توجه مخاطبان است دوچندان می‌کند. توییتر هم چنین افزوده است: ما به دنبال فراهم آوردن فضای گفت وگوی عمومی هستیم و در این راستا طرح‌ها و ابتکارات مختلفی را که کاربران را تشویق به مشارکت کند بررسی می کنیم.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->