اینستاگرام مشاهده لایک را اختیاری کرد تاریخ رونمایی از محصولات جدید اپل اعلام شد کیفیت دوربین آیفون‌های ۲۰۲۲ عکاسی با موبایل را وارد مرحله جدیدی می‌کند هدایای ایرانسل و همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان گوشی گیمینگ ردمی شیائومی اواسط اردیبهشت‌ماه معرفی خواهد شد لینک دانلود بازی پابجی موبایل از مایکت و سایت‌های دانلود حذف شد شکایت وزارت ارتباطات از ایرانسل، همراه اول و مخابرات برای ایجاد اختلال عمدی در «کلاب هاوس» نگاهی به بازی تحسین شده Disco Elysium و نسخه بازسازی شده آن | کارآگاه روان پریش چرا «ال جی» از دنیای تلفن‌های همراه خداحافظی کرد؟ بحران امنیت در پلتفرم‌های اجتماعی | یک میلیارد حساب کاربری، پَر! هنر سفسطه یا لطفا در محتوای تبلیغاتی خود مغالطه کنید (توسل به مرجع نامرتبط) پیش بینی برنده نوبل ادبیات از آینده‌ای که در آن روبات‌ها رمان می‌نویسند چند پرسش و پاسخ جذاب درباره سفرهای فضایی انسان‌ها | به مناسبت روز جهانی سفر انسان به فضا مدیرعامل کلاب هاوس هک‌شدن این شبکه اجتماعی را تکذیب کرد درباره نسخه اندروید کلاب هاوس چه می‌دانیم بلومبرگ: نسل جدید آیپد پرو در ماه جاری میلادی رونمایی می‌شود درباره یوری گاگارین، اولین انسانی که به فضا سفر کرد | ۱۰۸ دقیقه در فضا کدخدایی: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مغایر قانون شناخته شد پشتیبانی از زبان فارسی به می بند ۵ اضافه شد تامین امنیت زاکربرگ در سال گذشته ۲۳ میلیون دلار هزینه داشته است
خبر فوری

شبکه‌های اجتماعی پولی می‌شوند؟

  • کد خبر: ۶۰۲۳۲
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
شبکه‌های اجتماعی پولی می‌شوند؟
فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و امثال آن‌ها همیشه بر رایگان بودن و عرضه خدمات مستمر به کاربران تأکید داشته اند، اما در حقیقت کاربران بوده اند که با صرف انرژی، زمان و به کارگیری ایده‌های خود به تولید محتوا در این پلتفرم‌ها پرداخته و محوبیت و شهرت شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده اند. بر اساس طرح جدید، توییتر به تازگی اعلام کرده است برای کاربران خود امکانی ایجاد خواهد کرد که دسترسی دیگران را به «محتوای اختصاصی» خود محدود کنند.
نجفی | شهرآرانیوز - فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و امثال آن‌ها همیشه بر رایگان بودن و عرضه خدمات مستمر به کاربران تأکید داشته اند، اما در حقیقت کاربران بوده اند که با صرف انرژی، زمان و به کارگیری ایده‌های خود به تولید محتوا در این پلتفرم‌ها پرداخته و محوبیت و شهرت شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده اند. بدون تردید، محتوای تولیدی افراد ارزشمند است و حالا توییتر در نظر دارد برای کاربران خود زمینه درآمدزایی ایجاد کند. بر اساس طرح جدید، این شرکت به تازگی اعلام کرده است برای کاربران خود امکانی ایجاد خواهد کرد که دسترسی دیگران را به «محتوای اختصاصی» خود محدود کنند.
 
طرحی که از آن به عنوان Supper Follows یا دنبال کردن ویژه‌ها یاد می‌شود، فضایی مالی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند که تاکنون بر بستر پسند‌ها و هم رسانی‌ها تقویت می‌شده است. اگرچه جزئیات اجرایی این طرح ممکن است تغییر کند، خبر‌های اولیه حاکی از طراحی اشتراک‌های پنج دلاری ماهانه است که تنها خریداران آن می‌توانند توییت‌های کاربر مورد نظر خود را ببینند یا به آن پاسخ بدهند. برای نمونه، حتی مشخص نیست این طرح از چه زمانی آغاز می‌شود و آیا شامل همه کاربران می‌شود. در میان بحث ها، در تنها پاسخ قابل استناد از طرف توییتر آمده است: بررسی راهکار‌های درآمدزایی از طریق مخاطبان در طرح‌های مانند Supper Follows به تولیدکنندگان محتوا و منتشر کنندگان آن امکان دریافت مستقیم حمایت‌های مالی از سوی دیگر کاربران را می‌دهد و انگیزه آن‌ها را برای ادامه تولید محتوا به ویژه محتوایی را که مورد علاقه و توجه مخاطبان است دوچندان می‌کند. توییتر هم چنین افزوده است: ما به دنبال فراهم آوردن فضای گفت وگوی عمومی هستیم و در این راستا طرح‌ها و ابتکارات مختلفی را که کاربران را تشویق به مشارکت کند بررسی می کنیم.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
پیشخوان شهرآرا
کیوسک
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}