خط و نشان ترامپ برای TSMC: یا در آمریکا کارخانه بسازید یا مالیات ۱۰۰ درصدی بدهید آیفون ۱۷ پرو یک قابلیت ویژه خواهد داشت: ضبط هم‌زمان با دوربین جلو و عقب نتایج بررسی‌های تلسکوپ هابل: یک روز در اورانوس طولانی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم درخواست ایلان ماسک از ترامپ برای لغو تعرفه‌های جدید ChatGPT روی تصاویری که رایگان تولید می‌کند برچسب می‌زند هجوم آمریکایی‌ها برای خرید آیفون از ترس گرانی بعد از اعمال تعرفه‌های جدید ترامپ تمرکز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۴ بر کوانتوم، فوتونیک و هوش مصنوعی خواهد بود احتمال قطعی گسترده خطوط مخابرات و اینترنت در تابستان امسال (۱۴۰۴) سازمان فضایی ایران کپسول زیستی حمل انسان به فضا را امسال آزمایش می‌کند زمان انتشار آپدیت One UI ۷ برای گوشی‌های سامسونگ + فهرست نتیجه پژوهشی جدید: مصرف ماریجوانا بر فعالیت مغز و حافظه تأثیر می‌گذارد کاهش مصرف اینترنت کشور در زمان پخش سریال «پایتخت»! + عکس معنای «گوگل» افشا شد| تاریخ سازی یک اشتباه تایپی گوشی هوشمند، سومین کالای عمده وارداتی در سال ۱۴۰۳ بوده است آیا طراحی آیفون ۱۷ پرو متفاوت از نسل قبل خواهد بود؟ هوش مصنوعی واتساپ و اینستاگرام معرفی شد | Llama ۴، قوی‌تر از مدل‌های گوگل و OpenAI درباره گوشی جدید اینفینیکس که در هوا عطر پخش می‌کند + مشخصات و قیمت همه‌چیز درباره Corleo، ربات چهارپای کاوازاکی که می‌توانید سوارش شوید + فیلم راهنمای افزایش سرعت اینترنت رایتل 4g نتایج تحقیقات جدید: افراد متأهل بیشتر از مجردان به زوال عقل مبتلا می‌شوند دانشمندان می‌گویند ممکن است ما در کره ماه زندگی میکروبی به جا گذاشته باشیم
سرخط خبرها

شبکه‌های اجتماعی پولی می‌شوند؟

  • کد خبر: ۶۰۲۳۲
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
شبکه‌های اجتماعی پولی می‌شوند؟
فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و امثال آن‌ها همیشه بر رایگان بودن و عرضه خدمات مستمر به کاربران تأکید داشته اند، اما در حقیقت کاربران بوده اند که با صرف انرژی، زمان و به کارگیری ایده‌های خود به تولید محتوا در این پلتفرم‌ها پرداخته و محوبیت و شهرت شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده اند. بر اساس طرح جدید، توییتر به تازگی اعلام کرده است برای کاربران خود امکانی ایجاد خواهد کرد که دسترسی دیگران را به «محتوای اختصاصی» خود محدود کنند.
نجفی | شهرآرانیوز - فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و امثال آن‌ها همیشه بر رایگان بودن و عرضه خدمات مستمر به کاربران تأکید داشته اند، اما در حقیقت کاربران بوده اند که با صرف انرژی، زمان و به کارگیری ایده‌های خود به تولید محتوا در این پلتفرم‌ها پرداخته و محوبیت و شهرت شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده اند. بدون تردید، محتوای تولیدی افراد ارزشمند است و حالا توییتر در نظر دارد برای کاربران خود زمینه درآمدزایی ایجاد کند. بر اساس طرح جدید، این شرکت به تازگی اعلام کرده است برای کاربران خود امکانی ایجاد خواهد کرد که دسترسی دیگران را به «محتوای اختصاصی» خود محدود کنند.
 
طرحی که از آن به عنوان Supper Follows یا دنبال کردن ویژه‌ها یاد می‌شود، فضایی مالی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند که تاکنون بر بستر پسند‌ها و هم رسانی‌ها تقویت می‌شده است. اگرچه جزئیات اجرایی این طرح ممکن است تغییر کند، خبر‌های اولیه حاکی از طراحی اشتراک‌های پنج دلاری ماهانه است که تنها خریداران آن می‌توانند توییت‌های کاربر مورد نظر خود را ببینند یا به آن پاسخ بدهند. برای نمونه، حتی مشخص نیست این طرح از چه زمانی آغاز می‌شود و آیا شامل همه کاربران می‌شود. در میان بحث ها، در تنها پاسخ قابل استناد از طرف توییتر آمده است: بررسی راهکار‌های درآمدزایی از طریق مخاطبان در طرح‌های مانند Supper Follows به تولیدکنندگان محتوا و منتشر کنندگان آن امکان دریافت مستقیم حمایت‌های مالی از سوی دیگر کاربران را می‌دهد و انگیزه آن‌ها را برای ادامه تولید محتوا به ویژه محتوایی را که مورد علاقه و توجه مخاطبان است دوچندان می‌کند. توییتر هم چنین افزوده است: ما به دنبال فراهم آوردن فضای گفت وگوی عمومی هستیم و در این راستا طرح‌ها و ابتکارات مختلفی را که کاربران را تشویق به مشارکت کند بررسی می کنیم.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->