فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ نسبت‌به مدت مشابه پارسال عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دانش‌آموز تایبادی در استخر غرق شد

  • کد خبر: ۶۵۶۶
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
دانش‌آموز تایبادی در استخر غرق شد
رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: روز گذشته یک دانش‌آموز پسر پایه ششم در استخری واقع در تایباد غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی مجیدی‌فرد افزود: دانش‌آموزان در یک فوق برنامه خارج از ساعت آموزش مدرسه با رضایت‌نامه والدین به استخر رفته بودند که متاسفانه یکی از آن‌ها در استخر غرق شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید.
رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، ادامه داد: با وجود تمام تلاش تیم پزشکی شب گذشته این دانش‌آموز جان خود را از دست داد.
مجیدی‌فرد مطرح کرد: جزئیات پرونده در دست بررسی است و به زودی اعلام خواهد شد.

منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->