خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال
سرخط خبرها

کدام بازنشستگان مشمول بخشنامه جدید متناسب‌سازی حقوق می‌شوند؟

  • کد خبر: ۶۷۴۵۵
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
  • ۲
کدام بازنشستگان مشمول بخشنامه جدید متناسب‌سازی حقوق می‌شوند؟
مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه‌ای به واحدهای اجرایی این سازمان درسراسر کشور نحوه اجرای دومین مرحله از متناسب‌سازی حقوق مستمری بگیران را ابلاغ کرد.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، تمامی مستمری‌بگیران بازنشسته، از کار افتاده کلی و بازماندگان که در تاریخ اجرای متناسب‌سازی پرونده آن‌ها فعال بوده و یا افرادی که حداکثر تا پایان دوره برنامه ششم توسعه مستمری آن‌ها برقرار شده و یا مجددا فعال می‌شود، مشمول این بخشنامه هستند.

تاریخ اجرای متناسب‌سازی مرحله دوم از ابتدای سال جاری است و درخصوص احکام برقراری بازنشستگی و بازماندگان در سال جاری، تاریخ اجرای متناسب‌سازی از تاریخ برقراری و در خصوص احکام برقراری ازکارافتادگی‌کلی، از تاریخ پرداخت مستمری خواهد بود.

آیتم‌های متناسب‌سازی مرحله دوم شامل ۷۵ درصد اعاده سطح نسبت به زمان برقراری؛ تفاوت تطبیق متناسب‌سازی با حداقل ۵۰ درصد افزایش؛ تفاوت تطبیق متناسب‌سازی حداقل دریافتی براساس سابقه و متناسب سازی کمک هزینه‌های مسکن، تأمین معیشت، عائله مندی و اولاد است.
 
منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
ما که متو جه نشدیم افزایش حقوق شامل کدام بازنشستگان یا مستمری بگیران میشود
باقری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
سلام
آیا متناسب سازی حقوق بازنشسته تامین اجتماعی شامل بازنشستگان سال1400 هم می شود؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->