سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته آمار ازدواج در خراسان‌رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری ۹۲ درصد از اراضی کشاورزی استان و صدور سند مالکیت برای آن‌ها محور فیروزکوه مسدود است نتایج نهایی آزمون استعدادهای درخشان هفته اول مرداد اعلام می‌شود | انتشار کلید سوالات تا ۹ تیر توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تأمین‌اجتماعی مدیر عملیات حج تمتع آمار بازگشت حجاج ایرانی را تشریح کرد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی برای آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی
سرخط خبرها

شناسایی ۲۹۶۹ خانه مسافر غیر مجاز در مشهد

  • کد خبر: ۱۴۳۳۲۰
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
شناسایی ۲۹۶۹ خانه مسافر غیر مجاز در مشهد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از شناسایی ۲ هزار و ۹۶۹ خانه مسافر غیر مجاز در طرح ساماندهی خانه‌مسافرهای مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجواد موسوی در جلسه با شهردار منطقه ثامن مشهد با اشاره به اجرای طرح ساماندهی خانه‌مسافرهای مشهد اظهار کرد:در اجرای این طرح که با حمایت فرمانداری مشهد اجرا شده تاکنون هزار و ۱۰ خانه‌مسافر ساماندهی و ۳۲۱ واحد نیز با توجه به این که شرایط مناسب و در خور شان زائر نداشته‌اند پلمب شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با اشاره به بررسی وضعیت خانه‌مسافرهای محدوده شهرداری منطقه ثامن افزود: شهرداری منطقه ثامن واحدهای اقامتی دارای تجاری موقت را با در نظر گرفتن شرایط ایمنی ساختمان به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشهد معرفی و اداره گردشگری پس از بازدید مجوز فعالیت صادر کند.

موسوی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی از آثار تاریخی و فرهنگی این منطقه تصریح کرد: بافت پیرامون حرم مطهر رضوی داستان‌ها و روایت‌هایی از مهمان‌نوازی مردم مشهد را در دل خود دارد و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی زائران در محدوده شهرداری ثامن باید زائران و مسافران را برای دیدن و ابنیه تاریخی و شنیدن داستان‌های قدیم شهر مشهد هدایت شوند.

در این نشست ساسان نورین مقدم شهردار منطقه ثامن مشهد ضمن اعلام آمادگی این شهرداری برای همکاری بیشتر با اداره‌میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گزارشی از وضعیت زائرسراهای ارزان قیمت ارائه کرد.

در ادامه  رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد گفت: تعامل خوبی بین شهرداری مشهد به ویژه منطقه ثامن شکل گرفته و با همکاری شهرداری عملیات مرمتی سرای عزیزالله اف در حال انجام است.

حسین امیرکلالی ادامه داد: بسته‌های در حال تدوین احیای پهنه‌های تاریخی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی از دیگر موضعاتی است که در تعامل بین شهرداری و میراث‌فرهنگی به سرانجام خواهد رسید.

گفتنی است؛ در این جلسه پیرامون ساماندهی خانه‌مسافرها به منظور افزایش ظرفیت اقامت و ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز ۱۴۰۲ بحث و تبادل‌نظر شد.

منبع: پایگاه خبری میراث فرهنگی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->