زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی
سرخط خبرها

توانایی ایران در گرفتن بازار محصولات آرایشی و بهداشتی عراق، آذربایجان و افغانستان

  • کد خبر: ۱۵۵۰۰
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
توانایی ایران در گرفتن بازار محصولات آرایشی و بهداشتی عراق، آذربایجان و افغانستان
یک متخصص پوست و مو با اشاره به کیفیت مناسب محصولات آرایشی و بهداشتی تولید داخل کشور، گفت: ما می‌توانیم بازار محصولات آرایشی و بهداشتی کشور‌های همسایه مانند عراق، آذربایجان و افغانستان را به‌دست بگیریم.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر عبدالله جوادی یکی از شرایط تحقق این موضوع را ایجاد بستر‌های مناسب از سوی دولت اعلام کرد و افزود: دولت می‌تواند با حمایت از تولیدکنندگان، شرایط لازم را برای تحقق این موضوع فراهم آورد.

این متخصص پوست و مو ادامه داد: محصولات داخلی که در این زمینه تابحال مشاهده کردیم با مشابه نمونه‌های خارجی از نظر کیفی، قابل رقابت هستند و به مردم توصیه می‌شود از محصولات داخلی استفاده کنند.

جوادی در پاسخ به این سوال که آیا محصولات ما در این حوزه به لحاظ کیفی قابل رقابت با برند‌های معتبر هستند؟ گفت: قطعا چنین است. اغلب محصولات ما در مقایسه با مشابه خارجی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مراجعه کنندگان به ایشان از محصولات داخلی مصرف می‌کنند، گفت: این محصولات با پوست مردم ایران سازگاری بیشتری دارند و مناسب شرایط آب و هوایی ما هستند.

این متخصص پوست و مو دوران تحریم را بهترین فرصت برای ترغیب بیشتر مردم به محصولات داخلی اعلام کرد و گفت: برخی افراد از محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی استفاده می‌کنند که تولیدکنندگان باید با حفظ کیفیت، آنان را به استفاده از محصولات با کیفیت ایرانی ترغیب کنند.

جوادی به ورود غیرقانونی برخی محصولات آرایشی و بهداشتی به کشور اشاره کرد و گفت: برخی مردم به دلایل مختلف از جمله ارزان‌تر بودن قیمت ترجیح می‌دهند از این محصولات استفاده کنند، در حالیکه از عوارض آن بی‌اطلاع هستند و معمولا دچار آسیب‌هایی می‌شوند.

وی تاکید کرد که واردات محصولات آرایشی و بهداشتی نیاز به شرایط خاص دارد و اگر آن موارد را رعایت نکنند، عوارضی برای افراد ایجاد می‌کند که در برخی مواقع قابل جبران نیست.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->