آغاز عملیات احداث رودپارک، سومین مجموعه بزرگ زیست محیطی مشهد آماده‌باش نیروهای خدمات شهری مشهد بارش اولین باران پاییزی در مشهد + فیلم تخصیص بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آتش نشانی مشهد مهم‌ترین مصوبات صد و هفتمین صحن علنی شورای پنجم شهر مشهد هشت سال دفاع بدون یک ثانیه مرخصی دغدغه بافت اطراف حرم و مسئولانی که باید پاسخگو باشند بسیج شهر برای«حق عابر پیاده» | ۸ هزار عابر پیاده ظرف سال گذشته مجروح شدند خط عابر ، خط زندگی آغاز برخورد با تور‌های مختلط در خراسان رضوی | ۸۰ درصد  تور‌ها هیچ مجوزی نداشتند رضایت ۶۰ درصدی شهروندان از اجرای شهرداری الکترونیک در مشهد بهره‌برداری از ۳ پروژه بزرگ شهری ظرف ۲۳۰ روز در حاشیه شهر مشهد قیمت انواع میوه در بازار مشهد امروز ۶ مهر + نرخنامه ۳۳روز تمامِ سهم مشهدی‌ها از تنفس هوای پاک امسال امکان دسترسی سیستمی به بسته‌های تشویقی بازآفرینی بافت‌ فرسوده تا پایان مهر ۱۰ نقاشی با موضوع شهدای دفاع مقدس این هفته رونمایی می‌شود آغاز عملیات مقابله با پمپاژ فاضلاب در بستر کشف‌رود در آینده‌ای نزدیک اجرای طرح بازآفرینی بافت‌های فرسوده در مناطق کم‌برخوردار مشهد تحولات و پیشرفت‌های ارتش موجب امنیت و آرامش کشور شده است
خبر ویژه
جزییات طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد
محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد مقدس درباره طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شریعتی با تاکید بر اینکه مشهد با توجه به وجود مضجع شریف امام هشتم شیعیان یکی از مقاصد پررفت وآمد در صنعت گردشگری و زیارت کشور است و در این بین پایانه‌های مسافربری شهر مشهد با جابجائی بیش از ۵۰%مسافر شهر مشهد (در بین مبادی ورودی شامل پایانه‌های مسافربری، راه آهن و. فرودگاه) سهم بسزائی در حمل ونقل زائرین ایفا می‌نمایند گفت: مدیریت شهری مشهد در سال‌های گذشته تلاش نموده است با توسعه خدمات و افزایش امکانات گام‌های موثری در افزایش رضایتمندی زائران ومجاوران بردارد که یکی از مهمترین این پروژه‌ها اجرای طرح الگوی ارائه خدمات با تکیه بر توسعه فناوری‌ها و حرکت در چهارچوب شهر هوشمند می‌باشد.

وی درباره محور‌های راهبردی اجرای طرح ضمن اشاره به امکان فروش حضوری بلیت تنها یک ساعت مانده به آغاز سفر، فروش بلیت را نیز صرفا خارج از پایانه ممکن دانست.
مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری ادامه داد: ساختار فیزیکی محیط پایانه و مدیریت بهره برداری فضا‌ها نیاز به اصلاح دارد و از سویی دیگر اطلاع رسانی، پاسخگویی و نظارت برعرضه خدمات از مسایل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد بازنگری انجام گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
سرخط خبرها
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}