به گزارش شهرآرانیوز؛ شریعتی با تاکید بر اینکه مشهد با توجه به وجود مضجع شریف امام هشتم شیعیان یکی از مقاصد پررفت وآمد در صنعت گردشگری و زیارت کشور است و در این بین پایانههای مسافربری شهر مشهد با جابجائی بیش از ۵۰%مسافر شهر مشهد (در بین مبادی ورودی شامل پایانههای مسافربری، راه آهن و. فرودگاه) سهم بسزائی در حمل ونقل زائرین ایفا مینمایند گفت: مدیریت شهری مشهد در سالهای گذشته تلاش نموده است با توسعه خدمات و افزایش امکانات گامهای موثری در افزایش رضایتمندی زائران ومجاوران بردارد که یکی از مهمترین این پروژهها اجرای طرح الگوی ارائه خدمات با تکیه بر توسعه فناوریها و حرکت در چهارچوب شهر هوشمند میباشد.
وی درباره محورهای راهبردی اجرای طرح ضمن اشاره به امکان فروش حضوری بلیت تنها یک ساعت مانده به آغاز سفر، فروش بلیت را نیز صرفا خارج از پایانه ممکن دانست.
مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری ادامه داد: ساختار فیزیکی محیط پایانه و مدیریت بهره برداری فضاها نیاز به اصلاح دارد و از سویی دیگر اطلاع رسانی، پاسخگویی و نظارت برعرضه خدمات از مسایل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد بازنگری انجام گیرد.