۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است
سرخط خبرها

هجوم ملخ به اراضی سمیرم اصفهان + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۷۷۵۱
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
هجوم ملخ به اراضی سمیرم اصفهان + فیلم
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ملخ مراکشی از سمت اراضی مجاور در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری وارد منطقه سمیرم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، منصور شیشه‌فروش در ارتباط با هجوم ملخ در بخش‌هایی از شهرستان سمیرم اظهار داشت: ملخ‌های مراکشی به اراضی و مراتع روستاهای چهارراه و سعادات‌آباد واقع در بخش پادنای شهرستان سمیرم هجوم برده‌اند و عملیات مبارزه با این آفت ازطریق سم‌پاشی توسط تیم مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی آغاز شده است.

وی ادامه داد: این آفت، از دسته آفات پلی‌فاژ و همگانی، مهاجم و سریع پرواز بوده و تراکم آن در هر متر مربع ۳۰ عدد حشره است که باید پیش از رسیدن به مزارع و بروز خسارت به محصولات کشاورزی، کنترل شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان دررابطه با اقدامات صورت گرفته برای مدیریت و دفع این آفت عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم ازطریق فرمانداری و سازمان جهاد کشاورزی برای تامین نیازهای مربوط به مبارزه با این آفت ازجمله آب، سم و دستگاه‌های سم‌پاش انجام شده است.

وی افزود: ملخ مراکشی از سمت اراضی مجاور در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری وارد منطقه سمیرم شده است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه سطح مبارزه با ملخ در سال گذشته در استان اصفهان ۱۰ هزار هکتار برآورد شده، خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون مبارزه با ملخ در سطح ۱۲۰۰ هکتار در شهرستان‌های لنجان، تیران و کرون، کاشان، شهرضا و اراضی شهر گز انجام شده و با احتساب منطقه سمیرم پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده سطح مبارزه به ۲۰۰۰ هکتار افزایش یابد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->