برخورد قطار با دختر ۱۷ ساله+ جزییات تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳) محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد عمل جراحی خارج‌کردن ساچمه از مغز مامور نیروی انتظامی با موفقیت انجام شد دستگیری شرور عربده کش در خیابان پاسداران (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازداشت ۷ متهم در خصوص گروگان‌گیری ۱۴ میلیاردتومانی | آدم‌ربایان جسد مقتول را مثله کردند! کدام غذاها عامل اضطراب هستند؟ رفع توقیف هشت هزار خودرو متخلف در زمینه کشف حجاب سلاخی زن و مرد جوان مقابل چشمان فرزند سه ساله به دست مرد همسایه (۲ تیر ۱۴۰۳) سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت تنور داغ خرید در صفحات اینستاگرامی استاد دانشگاهی که تبدیل به سارق معتاد شد! قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی شد| دستگیری ۱۱ متهم (۲ تیر ۱۴۰۳) با این کار‌ها صد سال عمر کنید اگر تنها زندگی می‌کنید مراقب این چند مورد باشید کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ فرمانده مرزبانی انتظامی از پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی خبرداد
سرخط خبرها

بیش از ۲.۵ میلیارد ریال وجه اضافی اخذ شده به زائران رضوی مسترد شد

  • کد خبر: ۱۷۶۲۸۰
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
بیش از ۲.۵ میلیارد ریال وجه اضافی اخذ شده به زائران رضوی مسترد شد
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد گفت: با پیگیری‌های انجام شده از طریق ۲۱۷ شکایت دریافتی به پایگاه‌های ثابت و سیار نظارتی میراث فرهنگی، مبلغ ۲ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال اضافه دریافتی از زائران به آن‌ها بازگشت داده شده و برای واحد‌های متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرکلالی اظهار کرد: بازدید‌های نظارتی توسط ۱۳۰ نفر از بازرسان منتخب میراث فرهنگی و گردشگری متشکل از کارشناسان تشکل‌های گردشگری در محور‌های مواصلاتی منتهی به حرم مطهر و با مشارکت سایر دستگاه‌های نظارتی شامل اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اداره نظارت اماکن عمومی انجام شده است.

دبیر قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد ادامه داد: طی این مدت تعداد ۵۲۱۲ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری مشهد انجام شده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از طریق ۲۱۷ شکایت دریافتی به پایگاه‌های ثابت و سیار نظارتی میراث فرهنگی، مبلغ ۲ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال اضافه دریافتی از زائران به آن‌ها بازگشت داده شده و برای واحد‌های متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->