واکنش معاون وزیر ارتباطات به قصد اپراتورها برای افزایش خودسرانه تعرفه اینترنت سامسونگ از گلکسی S۲۵ اج رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اسکورت کاروان دونالد ترامپ در قطر با سایبرتراک‌ ضدگلوله ایلان ماسک + عکس جزئیاتی جدید از آیفون بدون حاشیه و تمام‌شیشه‌ای اپل سازمان ملی هوش مصنوعی تشکیل نمی‌شود پشتیبانی مایکروسافت از آفیس در ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۲۸ تمدید شد برنامه OpenAI برای احداث مراکز داده بیشتر در امارات زمان عرضه اندروید ۱۶ برای گوشی‌های پیکسل و سامسونگ مشخص شد حدود ۲۰ مدیر شرکت‌های بزرگ فناوری ترامپ را در عربستان همراهی می‌کردند خزایی: اجازه گرانی اینترنت به اپراتور‌ها داده نشود پوشش ۱۰۰ درصدی فیبر نوری در مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ | ارتقای شبکه انتقال در شهرستان‌ها اسنپ در پرونده شروط ضدرقابتی قراردادهای خرید اقساطی هم محکوم شد نتایج تحقیقات جدید: هوش مصنوعی نمی‌تواند همزمان بهره‌وری و انگیزه کارمندان را افزایش دهد دانشمندان وجود هاله نور برای انسان را ثابت کردند! بررسی دغدغه‌های فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان در میزگرد شهرآرا | دانش و سرمایه، ترکیب برنده جت‌های «ایر فورس وان» به سیستم‌های ارتباطی و دفاعی پیشرفته مجهز می‌شوند اپراتور‌های موبایل: هفته آینده قیمت بسته‌های اینترنت را افزایش می‌دهیم! (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) فعال‌سازی فناوری 5G روی گوشی‌های سامسونگ در ایران + جزئیات و زمان انتقاد سخت بیل گیتس از ایلان ماسک و دونالد ترامپ تریلر جدید بازی Mafia: The Old Country منتشر شد + زمان عرضه گلکسی F56 سامسونگ رونمایی شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

تغییر لوگوی اپلیکیشن اندرویدی توییتر

  • کد خبر: ۱۷۶۳۴۹
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
تغییر لوگوی اپلیکیشن اندرویدی توییتر
توییتر با ادامه اقدامات خود برای تغییر برند، لوگوی جدید "ایکس" را به جای لوگوی نمادین "پرنده" در اپلیکیشن اندرویدی خود گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، این شرکت همچنین اطلاعات اپلیکیشن خود در فروشگاه گوگل پلی را به‌روزرسانی کرد تا منعکس کننده برند جدیدش باشد و تصاویری از این اپلیکیشن با لوگوی "ایکس" در این فروشگاه برنامه، قرار داد. این شبکه اجتماعی تلاش کرده است تا مطمئن شود هیچ برندی از توییتر در این تصاویر، به چشم نمی‌خورد.

در توصیف این اپلیکیشن آمده است: اپلیکیشن "ایکس"، یک میدان شهر دیجیتالی قابل اطمینان برای همه است. این شرکت همچنین به این نکته اشاره کرد که کاربران می‌توانند ویدئو‌های حداکثر سه ساعته را در این اپلیکیشن بارگزاری و تماشا کنند. با این حال، صفحه پشتیبانی "توییتر بلو"، می‌گوید که مشترکان ویدئو‌های حداکثر دو ساعته را می‌توانند بارگزاری کنند.

اپلیکیشن "توییتر لایت" همچنان برند توییتر را دارد، اما با توجه به این که این اپلیکیشن آخر بار در ماه مه سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی شد، عدم تغییر برند آن عجیب نیست.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، این شرکت شبکه اجتماعی هفته جاری نام کاربری رسمی خود را از twitter@، به X@ تغییر داد و در بخش‌های دیگر هم نام توییتر را حذف کرد. صاحب X@که جن ایکس هوانگ از استودیوی عکاسی و ویدئوگرافی "اورانج فوتوگرافی" بود به تِک کرانچ گفت: این شرکت بدون هیچ اطلاع یا جبران خسارتی، نام کاربری او را گرفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->