آیا عدم تمدید گواهینامه، مانع پرداخت خسارت بیمه می‌شود؟ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟ اعترافات مردی که همکارش را به کمک همسرش به قتل رساند سخنگوی شورای نگهبان: نسبت به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشتیم  آیا خوردن ماهی و سایر غذا‌هایی دریایی در دوران بارداری بی‌خطر است؟ پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران از سوی وزیر کار دامی به نام لایک کردن و لایک گرفتن خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان | تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنویسید تا به دست بیاورید اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی ۴ بیمار شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین مواد غذایی برای داشتن عمر سالم و طولانی معلم، روشنی‌بخش راه امید نخستین تماشاگران دنیای مادری | مشکلات و کمبودها، خاطرات شیرین کاری را برای ماما‌ها کم‌رنگ نمی‌کند تاثیر آلودگی هوا بر افزایش ابتلا به آسم | بروز بیش‌تر این بیماری در کلانشهر‌ها ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری
سرخط خبرها

افزایش ساعت کاری موزه‌ها و مراکز تاریخی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۹۸۲۶۹
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
افزایش ساعت کاری موزه‌ها و مراکز تاریخی خراسان رضوی
معاون میراث‌ فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از افزایش سه ساعته فعالیت موزه‌ها و مراکز تاریخی این استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احسان زهره وندی افزود: برابر مصوبه جلسه شورای راهبردی موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی فرهنگی استان خراسان رضوی، ساعت کاری این مجموعه‌ها از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۰ شب اعلام شد، در حالیکه پیش از این پایان کار مجموعه‌های مذکور ساعت ۱۷ بود.

وی ادامه داد: این افزایش ساعت کاری به دلیل استقبال و بنا به درخواست مردم در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به گردشگران بوده است.

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به افزایش ساعت‌کاری مجموعه‌های تاریخی فرهنگی، برنامه‌ریزی رویدادهای فرهنگی از جمله برپایی شب شعر، جشنواره‌های محلی و کنسرت‌های موسیقی محلی در دستور کار شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.

وی به رویکرد و برنامه‌های مصوب در شورای راهبردی موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: از حضور اقشار و گروه‌های مختلف از جمله دانش ‌آموزان، دانشجویان، بازنشستگان و غیره استقبال می‌کنیم و آمادگی داریم برابر مقررات برای بازدیدهای گروهی تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه ورودی این مجموعه‌ها را لحاظ کنیم.

زهره وندی گفت: خوشبختانه استقبال مسافران برای بازدید از مجموعه های فرهنگی و تاریخی مطلوب است.

هم اکنون بیش از ۷۰۰ موزه فعال در کشور وجود دارد که ۹۴ موزه آن معادل ۱۴ درصد این تعداد در خراسان رضوی قرار دارد و این استان رتبه دوم کشور را در این زمینه در اختیار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->