حریق یک مجتمع تجاری در خیابان کلاهدوز مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟
سرخط خبرها

کارآزمایی بالینی ۲ داروی ایرانی کرونا آغاز شد

  • کد خبر: ۱۹۸۴۳
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
کارآزمایی بالینی ۲ داروی ایرانی کرونا آغاز شد
مجوز کارآزمایی بالینی ۲ داروی کرونا از سازمان غذا و دارو اخذ و کارآزمایی بالینی این داروها از امروز آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علیرضا جلالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله به تولید آزمایشگاهی این داروها اشاره کرد و گفت: این داروها گیاهی و به صورت اسپری است.

وی تاکید کرد که این داروها برای درمان قطعی بیماری کرونا نبوده، بلکه به بهبود این بیمار کمک موثری خواهند کرد.
جلالی افزود: پیش بینی می شود ۲ تا ۳ ماه طول خواهد کشید تا تست های این داروها انجام و مجوزهای لازم اخذ شود و پس از طی این مراحل داروها وارد بازار می شوند.

وی، با اشاره به اینکه پروژه های تحقیقاتی برای تولید داروی کرونا آغاز شده است، ادامه داد: محققان این دانشگاه در قالب سه پروژه در تلاش برای تولید انبوه داروهای کرونا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله افزود: سه یا چهار داروی ترکیبی گیاهی تولید شده است که در ماه‌های گذشته برای درمان بیماری‌های تنفسی مانند آنفلوانزای H۱N۱ استفاده می‌شد و با انجام فعالیت‌های پژوهشی در تلاش هستیم که آن‌ها را برای بهبود بیماران کرونا استفاده کنیم.

جلالی بیان داشت: مطالعات نشان می‌دهد که این داروها بر روی کرونا باید موثر باشد اما این موضوع باید در مراحل مختلف کار تحقیقاتی به اثبات برسد و برای استفاده آن‌ها هم باید مجوز لازم از سازمان غذا و دارو اخذ شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->