ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

اعترافات مردی که پدرش را به خاطر ارثیه در مشهد به قتل رساند + عکس

  • کد خبر: ۲۱۵۰۷۶
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
اعترافات مردی که پدرش را به خاطر ارثیه در مشهد به قتل رساند + عکس
مرد ۴۰ ساله‌ای که متهم است پدرش را به خاطر گرفتن ارثیه زود هنگام به قتل رسانده است در حالی به تخریب اموال و کتک کاری در نزاع خونبار اعتراف کرد که از مرگ پدرش اطلاع نداشت!

به گزارش شهرآرانیوز، متهم این پرونده جنایی که برای پاسخ به سوالات تخصصی قاضی ویژه قتل عمد به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد هدایت شده بود، ناگهان هنگام تفهیم اتهام قتل عمدی، متوجه مرگ پدرش شد و حال طبیعی خود را از دست داد. در این لحظه بود که امداد‌گران اورژانس وارد اتاق بازپرس شدند و با کمک‌های اولیه به درمان وی پرداختند.

مرد ۴۰ ساله که پس از گذشت چندین ساعت از این ماجرا به حال طبیعی خود بازگشته بود با ابراز ندامت از مرگ پدرش، ادعا کرد؛ از مرگ پدرم اطلاع نداشتم و در مرگ او هم نقشی ندارم!

وی که به سوالات قضایی و تخصصی قاضی دکتر صادق صفری پاسخ می‌داد درباره چگونگی وقوع این حادثه تاسف بار گفت:سال‌ها قبل بعد از مرگ مادرم، اموال ارثیه‌ای را بین خودمان تقسیم کردیم، اما ساختمانی را که پدرم درآن زندگی می‌کرد نفروختیم، چون هنوز پدرم زنده بود. ولی بعد از گذشت چند سال از این ماجرا من دچار مشکلات مالی شدم و از خواهران وبرادرانم خواستم تا سهم الارث مرا بدهند که بتوانم تغییری در زندگی ام ایجاد کنم، ولی آن‌ها موافقت نمی‌کردند به طوری که کارمان به شکایت حقوقی کشید. در عین حال پس از مدتی بی خیال این موضوع شدم، اما روزحادثه خودم نفهمیدم که چرا این رفتار را انجام دادم. آن روز با همسرم در بیرون از شهر بودیم و از فضای طبیعت لذت می‌بردیم که ناگهان بساط چای را جمع کردم وبرای گرفتن میراث به طرف خانه پدرم حرکت کردم.

اعترافات مردی که پدرش را به خاطر ارثیه در مشهد به قتل رساند + عکس

همسرم داخل خودرو خیلی سعی کرد خشم مرا فرو بنشاند و از این کار بازدارد، ولی من که عصبانی بودم او را هم کتک زدم تا این که به بولوار خیام رسیدم و با سنگ و لگد شیشه‌های منزل را شکستم و بالای سر پدرم رفتم و به او گفتم من تا زمانی که زنده هستم باید از این ارث استفاده کنم! در همین حال خواهرم از طبقه بالای ساختمان پایین آمد و ما در حالی باهم گلاویز شدیم که او مو‌های مرا گرفته بود. من حال خودم را نمی‌فهمیدم و به خاطر این که چند نفری دست وپای مرا می‌گرفتند من هم آن‌ها را با دندان گاز می‌گرفتم. حتی وقتی به خانه برادر دیگرم حمله ور شدم چانه او را هم گاز گرفتم و شیشه‌ها را تخریب کردم، اما پدرم را نکشتم و از مرگ او هم خبر نداشتم!

ادعا‌های این مرد که همانند «دراکولا» صحنه‌های خونباری را با دندان هایش رقم زده بود در حالی مورد واکاوی قضایی قرارگرفت که با دستور قاضی دکتر صفری، جسد پیرمرد ۸۰ ساله به پزشکی قانونی انتقال یافته است تا متخصصان پزشکی، نظر خود را درباره علت دقیق مرگ «ع-غ» اعلام کنند. این درحالی است که برخی از شاهدان صحنه درگیری مدعی هستند که «م-غ» (متهم ۴۰ ساله) با عصای پیرمرد ضرباتی را به شکم وی وارد آورده و او براثر عوارض ناشی از اصابت عصای چماق گونه به قتل رسیده است.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->