انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

عیدیِ محسن چاووشی به زندانی‌های استان مرکزی

  • کد خبر: ۲۱۷۹۱۵
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
عیدیِ محسن چاووشی به زندانی‌های استان مرکزی
مدیر ستاد مردمی دیه استان مرکزی می‌گوید: محسن چاوشی در راستای کمک به پرداخت بخشی از بدهی تعداد ۱۰ نفر از محکومان جرایم غیرعمد مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان اختصاص داد. او از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان برای زندانیان این استان کمک کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در آستانه عید نوروز بسیاری از افراد تنها به دلیل محکومیت‌های مالی وعدم توان در پرداخت بدهی و جرایم غیر عمد از خانواده و فرزندان خود دور هستند، اما خدا را شکر همانطور که در بسته‌های قبلی‌مان این اخبار را به سمع و نظر شما عزیزان رساندیم، باز هم مردم مهربان و نوع دوست با پرداخت بدهی مددجویان را به آغوش گرم خانواده شان بازمی‌گردانند، این بار هم می‌خواهیم برای بار چندم یک خواننده مردمی که دغدغه او آزادی مددجویان در استان‌های مختلف است را خدمت‌تان معرفی کنیم؛ او کسی نیست جز «محسن چاووشی» که سابقه تعامل او با ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان به سال‌ها قبل برمی‌گردد، اما امسال در شمار پر شورترین سال‌های همکاری این هنرمند در حوزه آزادی زندانیان است.

این بار این خواننده محبوب آزادی را قبل از عید نوروز به ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد عیدی داد. مدیر ستاد مردمی دیه استان مرکزی در این باره می‌گوید که محسن چاوشی در راستای کمک به پرداخت بخشی از بدهی تعداد ۱۰ نفر از محکومان جرایم غیرعمد مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان اختصاص داد. او از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان برای زندانیان این استان کمک کرده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->