تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات شناسایی ۹ مورد ابتلا به جذام در سال گذشته | چه کسانی در معرض خطر ابتلا هستند؟ توصیه‌های تغذیه‌ای طب ایرانی در فصل تابستان فعالیت ۶۰۰ آشپزخانه در طرح «اطعام و احسان حسینی(ع)» در خراسان‌رضوی تومور ۱۶ کیلویی از شکم یک بیمار در مشهد خارج شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) | ماندگاری هوای گرم در استان تا روز‌های پایانی هفته جاری توزیع رایگان شیر بین ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی گذشته بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد خوردن یک وعده ۱۴۰ گرمی سیب‌زمینی سرخ‌شده برابر با کشیدن ۲۵ نخ سیگار چند توصیه به مادرانی که در ماه محرم کودکان را به هیئت می‌برند خرده روایت‌هایی از خانواده‌ کسانی که اعضای بدن‌شان اهدا شد فیش حقوقی تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر شد + جزئیات افزایش متناسب‌سازی سالانه حدود ۸ میلیون نفر در جهان، بر اثر عوارض و بیماری‌های ناشی از مصرف تنباکو جان می‌دهند  مروری چند پرونده پلیسی در مشهد| دستگیری از  کارگران با  دستگیری سارقان امدادرسانی اورژانس مشهد به ۴۰ فرد گرمازده در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳
سرخط خبرها

مرد تویسرکانی یک هفته با جسد همسرش زندگی کرد

  • کد خبر: ۲۱۹۴۲۴
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
مرد تویسرکانی یک هفته با جسد همسرش زندگی کرد
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: ماموران پلیس این شهرستان جسد یک زن را بعد از حدود یک هفته از گذشت فوت او کشف کردند، در حالی که همسرش در این مدت کنار او بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ رضا نوری روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران افزود: به دنبال تماس تلفنی زنی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر فوت خواهر ۵۱ ساله اش بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند.

این مسوول انتظامی همچنین گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که متوفی حدود پنج روز پیش فوت کرده و دچار فساد نعش شده، به گونه‌ای که آثار کبودی و ترکیدگی بر روی اعضای بدنش مشهود بود.

فساد نعشی، حالتی است که هنگامی که تنفس و گردش خون متوقف می‌شود، تغذیه بافت‌ها هم متوقف شده و ادامه حیات آنها ناممکن می‌گردد.

فرمانده انتظامی تویسرکان ادامه داد: بنابر اظهارات همسر وی که در این مدت در منزل و در کنار جسد حضور داشته تقریبا پنج روز تا یک هفته قبل همسر وی فوت کرده است.

وی اضافه کرد: همسر متوفی به‌دلیل بی‌سوادی و عدم توانایی استفاده از وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه نتوانسته فوت او را به پلیس اطلاع دهد که در نهایت خواهر متوفی برای سرکشی وارد خانه آنها شده و از فوت خواهرش مطلع و موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->