استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳) آتش‌سوزی سنگین انبار مبلمان در بولوار سجاد مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) + ویدئو آیا «تتلو» در عید غدیر آزاد خواهد شد؟ ترفند‌هایی برای خوشبو کردن لباس‌های داخل کمد و کشو‌ها رابطه افزایش عمر با نجات کره زمین ۵۰.۶ درجه سانتیگراد | اهواز رکورددار گرما در خوزستان رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از بستری ۵۰ زائر ایرانی در عربستان خبر داد امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌رضوی به ۱۰۰ فرد گرفتارشده بعد از سیلاب در کلات آمار‌های تکان‌دهنده از اعتیاد در خراسان‌رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل‌کرده هستند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۴ تیر ١۴٠٣) | افزایش دما و تداوم وزش باد بهترین خوراکی برای تناسب اندام؛ هر روز یک وعده تخم مرغ
سرخط خبرها

علت تأخیر در اعمال قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۷۹۷۹
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
علت تأخیر در اعمال قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: چرایی اعمال نشدن ۴۰ درصد متناسب‌سازی حقوق بازنشتگان بیشترین پرسش نمایندگان در این نشست بود که مسئولان اینکه حقوق همسان‌سازی بازنشستگان هنوز قطعیت قانونی پیدا نکرده را از جمله عوامل تاخیر آن خواندند و گفتند به محض ابلاغ اجرا خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدسلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون عنوان کرد: نشست امروز (سه‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه) کمیسیون اجتماعی با حضور مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و معاونان ایشان و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گزارشی درخصوص وضعیت حال حاضر قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و همچنین هزینه‌های درمان و بیمه تکمیلی ایشان ارائه کرد. موارد متعددی بحث و بررسی شد.

به گفته این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، چرایی اعمال نشدن ۴۰ درصد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان -مصوبه برنامه هفتم توسعه- و اینکه از طرفی هزینه‌های درمانی با تأخیر به بازنشستگان داده می‌شود، بیشترین پرسش نمایندگان کمیسیون اجتماعی در این نشست بود که مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری پاسخ و توضیحات لازم را ارائه کردند از جمله اینکه حقوق همسان‌سازی بازنشستگان هنوز قطعیت قانونی پیدا نکرده و در مقام موضع اعلام آن هستیم. منابع لازم برای آن پیش‌بینی شده و می‌شود و به محض ابلاغ و اعلام اجرا می‌شود.

ذاکر ادامه داد: درخصوص پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان هم اعلام شد با توجه به تغییراتی که رخ داده تا آخر این ماه همه مشکلات رفع خواهد شد و بعد از آن با تأخیر خاصی مواجه نخواهیم شد.
منبع: خانه ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->