جابه‌جایی بیش از ۸ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های شهرداری مشهد در ۴ ماه نخست ۱۴۰۴ گزارش گاردین از تسلیم شدن ترامپ و رشد اقتصاد جهانی واریز مرحله دوم وام ضروری ۵۰ میلیون تومانی بازنشستگان (۷ مرداد ۱۴۰۴) سفیر اسلام‌آباد در تهران از افزایش صادرات برنج پاکستان به ایران خبرداد قیمت انواع تلفن‌های سامسونگ در بازار موبایل مشهد (۷ مرداد ۱۴۰۴) قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۷ مرداد ۱۴۰۴) | افت ادامه‌دار قیمت‌ها بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی در بازار آزاد (۷ مرداد ۱۴۰۴) | پژو ۲۰۷ چقدر معامله می‌شود؟ پیشنهاد اختصاص ۲۰۰۰ لیتر سوخت تشویقی به ناوگان فعال در مسیر‌های اربعین ۱۴۰۴ ظرفیت صندلی قطار‌های اربعین ۱۹ درصد افزایش یافته است پرواز‌های مستقیم اربعین از فرودگاه بیرجند به نجف برقرار شد (۷ مرداد ۱۴۰۴) تشکیل کارگروهی برای تعیین تکلیف قرارداد‌های غیر فعال شهرک‌های صنعتی در خراسان رضوی بررسی قیمت امروز گوشت قرمز و مرغ در مشهد (۷ مرداد ۱۴۰۴) | گوشت خورشتی گوسفندی چند؟ شرکت متقلب عرضه کننده برنج پاکستانی در مشهد ۸ میلیارد تومان جریمه شد سقوط ارزش معاملات خُرد بازار سهام | کار بورس سخت شد (۷ مرداد ۱۴۰۴) قیمت جهانی طلا امروز (چهارشنبه، ۸ مرداد ۱۴۰۴) اعلام شد کارت بانکی‌تان را نفروشید | هشدار جدی به دارندگان حساب‌های بانکی پیش‌نویس جدید مالیاتی | صورت‌حساب الکترونیک برای تمام حساب‌های بانکی صادر می‌شود (۷ مرداد ۱۴۰۴) مقرریِ بیکارشدگان ناشی از جنگ ۱۲ روزه در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود نرخ دینار بازار آزاد مشهد و بانک مرکزی افزایش یافت (۷ مرداد ۱۴۰۴) فروش بلیت پرواز‌های ویژه اربعین از فردا (چهارشنبه، ۸ مرداد ۱۴۰۴) آغاز می‌شود جنگ ۱۲ روزه اثری بر بازار مسکن نداشت قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۷ مرداد ۱۴۰۴) | صعود دلار به نیمه کانال ۸۹ هزار تومان کاهش نرخ پرواز‌های تهران - نجف در روز‌های کم‌تقاضا برای ایام اربعین طلا در مشهد در مدار صعود (۷ مرداد ۱۴۰۴) علت افزایش قبوض برق برخی مشترکین مشهدی چیست؟ مشکل تلویزیون‌های اسنوا و دوو تا ۲۴ ساعت دیگر رفع می‌شود کاهش دامنه نوسان قیمت صندوق‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات از (دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۴) قیمت‌گذاری گندم به هفته آینده موکول شد آغاز عملیات انسداد چاه‌های آب غیرمجاز در محدوده شهری تربت حیدریه (۶ مرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

افزایش ۳۵ درصدی ارسال با پست

  • کد خبر: ۲۲۹۰۳
  • ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
افزایش ۳۵ درصدی ارسال با پست
مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان گفت: با افزایش ۳۵ درصدی مرسولات پستی مواجه هستیم و از روز‌های ابتدایی امسال بیش از ۳ میلیون مرسوله در سراسر کشور توزیع شده است. او معتقد است پستچی‌ها نیز امروز در خط مقدم کرونا در حال خدمت‌رسانی هستند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ «محمد اخلاقی» امروز (یکشنبه) گفت: با شیوع کرونا ایام تعطیل که خیلی از ارگان‌ها مانند بانک‌ها تعطیل بودند یا به صورت شیفتی کار می‌کردند، همکاران ما دست از کار نکشیدند و در روز‌های ابتدایی سال ۹۹ بیش از ۳ میلیون مرسوله را در کشور جا به جا کردند.

او با بیان این‌که به دلیل تاخیر‌های پیش آمده در پست در تمام شبکه‌های اجتماعی شرکت ملی پست از مردم عذرخواهی کردیم، خاطرنشان کرد: جز روز اول فرودین ماه که تعطیلی سراسری شرکت ملی پست بود، روز‌های دیگر (۲۹ اسفند تا ۵ فروردین) همکاران ما مشغول بودند و فعالیت‌های پستی در کل حوزه‌ها انجام می‌شد. در روز‌های اول، دوم و سوم فروردین ۵۰ درصد نیرو‌ها در تمام واحد‌ها فعال بودند. واحد پستی تعطیل نداشتیم، اما از آنجایی که تعداد مراجعه کنندگان کاهش پیدا کرده بود، در برخی واحد‌ها با نیمی از نیرو‌ها کار را آغاز کردیم.

مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان گفت: با توجه به این که گمانه‌زنی‌هایی در خصوص شیوع ویروس کرونا به وسیله بسته‌های پستی مطرح شد، فرآیند ضدعفونی‌کردن کامیون‌ها و مرسولات نیز ما را از برنامه‌ریزی که داشتیم کمی عقب انداخت.

اخلاقی با این توضیح در خصوص تاخیری که بسته‌های ارسالی از سوی شهروندان داشتند به دلایلی اشاره کرد: تاخیر‌هایی که در ارسال بسته‌ها در پایان سال رخ داد به این دلیل بود که برخی از امکانات عادی از ما سلب شد و این مسئله با محدودیت مواجه‌مان کرد.

از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به حرکت‌های ریلی اشاره کرد. تعداد زیادی از مرسولات پستی از طریق خطوط ریلی به استان‌های مختلف کشور ارسال می‌شوند، با توجه به این که خطوط ریلی مسافری نداشت، قطار‌ها نیز برنامه حرکتی عادی نداشتند. حجم بالای مرسولات به ما گوشزد می‌کرد که ارسال مرسوله‌ها باید به شیوه دیگری انجام شود. این کار را با استفاده از سیستم حمل و نقل شرکت ملی پست انجام دادیم و نسبت به ارسال مرسولات اقدام کردیم.

وی اشاره کرد: با توجه به نیاز‌هایی که وجود داشت کمپین‌هایی برای خرید اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی مختلف پیاده‌سازی شد. خرید از تمام فروشگاه و اصنافی که تعطیل شده بودند به صورت اینترنت انجام شد و استقبال از این روال هم به شدت زیاد بود.

اخلاقی اشاره کرد: حلقه اتصال خرید از طریق فضای مجازی و مشتری، شرکتی است که به صورت فیزیکی کالا را به دست مشتری برساند، این حلقه اتصال را شرکت ملی پست پر کرده است. در سالی که آغاز شده است، ۳۵ درصد افزایش ترافیک را تجربه کردیم که با این شرایط ضرورت دارد مجموعه ما به ویژه در واحد‌های پستی و قبول مرسوله، فعال باشند تا کار را پیش ببرند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->