توضیحات وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو در کارخانه (۱۰ تیر ۱۴۰۴) قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۱۰ تیر ۱۴۰۴) | فیدلیتی چند؟ مدیر کل صمت خراسان رضوی: افزایش ۹۰ درصدی ذخیره مواد معدنی در استان بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ تیر ۱۴۰۴) | کوییک ۵۱۶ میلیون تومان افزایش قیمت تلفن همراه در بازار موبایل مشهد (۱۰ تیر ۱۴۰۴) نحوه فعالیت میادین تره‌بار مشهد در روز تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد روغن به‌زودی به صورت انبوه توزیع می‌شود حمایت‌های بی‌نتیجه از بورس | بازار سرمایه برای چهارمین روز ریزش کرد (۱۰ تیر ۱۴۰۴) بیمه بیکاری شامل کارگرانی که در اثر جنگ از کار بازمانده‌اند، می‌شود؟ آغاز حمایت از سهامداران خرد در بازار سهام طلا در مشهد به ۷.۵ میلیون تومان رسید (۱۰ تیر ۱۴۰۴) نرخ امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۰ تیر ۱۴۰۴) | صعود قیمت دلار ادامه یافت وزیر اقتصاد: حمایت از بورس از اولویت‌های وزارت اقتصاد است سفر از فرودگاه مشهد به ۱۲ مقصد خارجی و ۳ مقصد داخلی+ جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۴) مبلغ یارانه نقدی دهک‌های یکم تا دهم مشخص شد + جزئیات جدول زمانی پرداخت مطالبات کارکنان مخابرات به تصویب برسد قیمت جهانی نفت امروز (۱۰ تیرماه ۱۴۰۴) اعلام شد | برنت، ۶۶ دلار و ۴۹ سنت تأمین ۹۳ هزار قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت در کشور طلای جهانی صعودی شد (۱۰ تیر ۱۴۰۴) عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی: ارائه کالابرگ به مردم به‌هیچ‌وجه نباید متوقف شود بررسی قیمت امروز گوشت گوسفندی، گوساله و مرغ (۱۰ تیر ۱۴۰۴) | گوشت قرمز و مرغ کمی ارزان‌تر شد امیدواری به رشد بورس در روز‌های آینده | تأکید پزشکیان بر ساماندهی اوضاع نابسامان بورس پیش‌فروش بلیت اربعین ۱۴۰۴ از ۲۵ تیرماه آغاز می‌شود قیمت امروز میوه و صیفی‌جات اعلام شد (۱۰ تیر ۱۴۰۴) | سبزی در مشهد کیلویی چند؟ خروج سوداگران از بازار خودرو | تعادل در بازار خودرو در چه صورتی امکان‌پذیر است؟ خراسان‌رضوی در مسیر توسعه صنعتی تامین خودرو ویژه جانبازان در اولویت تخصیص ارز قرار دارد (۹ تیر ۱۴۰۴) پیش بینی قیمت طلا و دلار (سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

افزایش ۳۵ درصدی ارسال با پست

  • کد خبر: ۲۲۹۰۳
  • ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
افزایش ۳۵ درصدی ارسال با پست
مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان گفت: با افزایش ۳۵ درصدی مرسولات پستی مواجه هستیم و از روز‌های ابتدایی امسال بیش از ۳ میلیون مرسوله در سراسر کشور توزیع شده است. او معتقد است پستچی‌ها نیز امروز در خط مقدم کرونا در حال خدمت‌رسانی هستند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ «محمد اخلاقی» امروز (یکشنبه) گفت: با شیوع کرونا ایام تعطیل که خیلی از ارگان‌ها مانند بانک‌ها تعطیل بودند یا به صورت شیفتی کار می‌کردند، همکاران ما دست از کار نکشیدند و در روز‌های ابتدایی سال ۹۹ بیش از ۳ میلیون مرسوله را در کشور جا به جا کردند.

او با بیان این‌که به دلیل تاخیر‌های پیش آمده در پست در تمام شبکه‌های اجتماعی شرکت ملی پست از مردم عذرخواهی کردیم، خاطرنشان کرد: جز روز اول فرودین ماه که تعطیلی سراسری شرکت ملی پست بود، روز‌های دیگر (۲۹ اسفند تا ۵ فروردین) همکاران ما مشغول بودند و فعالیت‌های پستی در کل حوزه‌ها انجام می‌شد. در روز‌های اول، دوم و سوم فروردین ۵۰ درصد نیرو‌ها در تمام واحد‌ها فعال بودند. واحد پستی تعطیل نداشتیم، اما از آنجایی که تعداد مراجعه کنندگان کاهش پیدا کرده بود، در برخی واحد‌ها با نیمی از نیرو‌ها کار را آغاز کردیم.

مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان گفت: با توجه به این که گمانه‌زنی‌هایی در خصوص شیوع ویروس کرونا به وسیله بسته‌های پستی مطرح شد، فرآیند ضدعفونی‌کردن کامیون‌ها و مرسولات نیز ما را از برنامه‌ریزی که داشتیم کمی عقب انداخت.

اخلاقی با این توضیح در خصوص تاخیری که بسته‌های ارسالی از سوی شهروندان داشتند به دلایلی اشاره کرد: تاخیر‌هایی که در ارسال بسته‌ها در پایان سال رخ داد به این دلیل بود که برخی از امکانات عادی از ما سلب شد و این مسئله با محدودیت مواجه‌مان کرد.

از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به حرکت‌های ریلی اشاره کرد. تعداد زیادی از مرسولات پستی از طریق خطوط ریلی به استان‌های مختلف کشور ارسال می‌شوند، با توجه به این که خطوط ریلی مسافری نداشت، قطار‌ها نیز برنامه حرکتی عادی نداشتند. حجم بالای مرسولات به ما گوشزد می‌کرد که ارسال مرسوله‌ها باید به شیوه دیگری انجام شود. این کار را با استفاده از سیستم حمل و نقل شرکت ملی پست انجام دادیم و نسبت به ارسال مرسولات اقدام کردیم.

وی اشاره کرد: با توجه به نیاز‌هایی که وجود داشت کمپین‌هایی برای خرید اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی مختلف پیاده‌سازی شد. خرید از تمام فروشگاه و اصنافی که تعطیل شده بودند به صورت اینترنت انجام شد و استقبال از این روال هم به شدت زیاد بود.

اخلاقی اشاره کرد: حلقه اتصال خرید از طریق فضای مجازی و مشتری، شرکتی است که به صورت فیزیکی کالا را به دست مشتری برساند، این حلقه اتصال را شرکت ملی پست پر کرده است. در سالی که آغاز شده است، ۳۵ درصد افزایش ترافیک را تجربه کردیم که با این شرایط ضرورت دارد مجموعه ما به ویژه در واحد‌های پستی و قبول مرسوله، فعال باشند تا کار را پیش ببرند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->