صادرات داروی ایرانی سکته مغزی و قلبی سردرد‌های ناگهانی شب نیاز به بررسی پزشکی دارد گرمای شدید در کشور تا چه زمانی تداوم دارد؟ صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان کشوری پس از محاسبه حقوق شاغلان همتراز آن‌ها دریافت ارز اربعین و خروج از مرز‌ها بدون ثبت‌نام در سامانه سماح ممکن نیست کشف بیش از سه‌هزار قرص و داروی ممنوعه از یک عطاری در بولوار توس مشهد + فیلم بازی جرئت‌و‌حقیقت از دندان‌ساز یک زورگیر حرفه‌ای ساخت دستگیری جمشید ژاپنی، سرکرده باند لاشخورها بریدن گلوی زن در حمام خانه‌اش و فاش شدن رابطه پنهانی آتش‌سوزی انبار مواد غذایی در خیابان مصلی مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) قتل درپی درگیری خانوادگی مقابل دادسرا موادفروش حرفه‌ای در پوشش مسافربر به دام پلیس افتاد (۲ مرداد ۱۴۰۳) جنایت‌های تکان دهنده مرد قصاب در مشهد خودکشی پس از شلیک خونین به همسر در خیابان‌ حریق منزل مسکونی در بلوار توس مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا همه زندانیان می‌توانند از پابند الکترونیک استفاده کنند؟ منع بیماران مبتلا به سرطان از سفر زیارتی اربعین تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (۲ مرداد ۱۴۰۳) تغذیۀ سالم راهی برای افزایش ایمنی بدن در برابر هوای آلوده طراحی کیت تشخیص «مننژیت» پژوهشگران مشهدی آیا ادارات استان اصفهان روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟
سرخط خبرها

مزین شدن ۱۱۵ مدرسه در کشور به نام شهید سلیمانی

  • کد خبر: ۲۳۰۹۳
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
مزین شدن ۱۱۵ مدرسه در کشور به نام شهید سلیمانی
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۱۵ مدرسه یا مجتمع آموزشی در کشور به نام شهید والامقام «حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهراله رخشانی‌مهر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: با اقتدا به روح پرفتوح سردار بزرگ ایران و اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش و در راستای ادای دین کوچک به حرکت عظیم و تفکر انقلابی ایشان، پیش از این مقرر شده بود مدارسی در کشور به نام مقدس این شهید عظیم الشأن نامگذاری شود که در این راستا ۱۱۵ مدرسه یا مجتمع آموزشی در اقصی نقاط کشور به نام مقدس این شهید والامقام مزین شد.

 

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مقاومت، شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگمرد عرصه مقاومت، گفت: به تأسی از ۶۳ سال عمر با عزت و باسعادت این اسوه زمان، مقرر بود حداقل ۶۳ فضای آموزشی فاخر به‌نام ایشان نامگذاری شود که با توجه به استقبال استان‌ها این تعداد به ۱۱۵ پروژه رسید.

 

وی ادامه داد: در هر استان حداقل ۲ پروژه و در برخی استان‌ها بیش از ۱۰ پروژه به نام پرافتخار سردار سلیمانی نامگذاری شده است که استان‌هایی، چون خوزستان، همدان، آذربایجان غربی و مازندران بیشترین تعداد پروژه‌هایی را دارند که به نام مبارک ایشان نامگذاری کرده‌اند.

 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ابراز امیدواری کرد که آینده‌سازان ایران اسلامی با تأسی از نام و یاد این مجاهد نستوه و شهید راه اسلام و وطن، ادامه‌دهنده راه ایشان باشند و در راه تعالی اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->