ساختار‌های اجتماعی باید با فرهنگ رضوی همسو شوند تقدیر از برگزیدگان دومین دوره جایزه بین‌المللی خوش‌نویسی «یاس یاسین» احداث سایه‌بان‌های جدید در مسیر‌های پرتردد حرم‌ امام‌رضا(ع) چرا تولی و تبری شرط نجات است؟ پیکر پدر شهیدان «واحدی‌فیض‌آبادی» در مشهد تشییع شد هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل
سرخط خبرها

احداث سایه‌بان‌های جدید در مسیر‌های پرتردد حرم‌ امام‌رضا(ع)

  • کد خبر: ۲۴۰۶۶۱
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
احداث سایه‌بان‌های جدید در مسیر‌های پرتردد حرم‌ امام‌رضا(ع)
معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی گفت: با فرارسیدن فصل گرم تابستان و افزایش زائران حرم مطهر امام‌رضا(ع)، این معاونت اقدام به احداث سایه‌بان‌هایی در مسیر‌های مختلف اطراف حرم مطهر جهت رفاه حال زائران گرامی نموده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شبان با اعلام این خبر گفت: یکی از این سایه‌بان‌ها به‌عنوان «سایه‌راه» ورودی شیرازی (بست شیخ طوسی) به طول ۶ متر، عرض ۴ متر و ارتفاع ۳ متر احداث شده است. این سایه‌بان مجهز به سیستم مه‌پاش نیز است تا زائران در گرمای هوا، خنک و با خاطری آسوده‌ به زیارت بپردازند.

وی افزود: همچنین در نظر داریم سایه‌بان دیگری به طول ۲۵۰ متر، عرض ۴ متر و ارتفاع ۳ متر از ورودی شیخ طوسی به ورودی شیخ طبرسی و مجهز به مه‌پاش احداث کنیم. شبان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، از ابتدای تابستان، سایه‌بان‌هایی در مسیر‌های ورودی باب‌الجواد‌(ع) به بست شیخ بهایی و باب‌الرضا‌(ع) به رواق امام‌خمینی‌(ره) نیز احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی بیان داشت: این اقدامات در راستای تکریم زائران و ارائه خدمات بهتر به آنان در فصول گرم سال انجام می‌شود و امید است مورد رضایت زائران گرامی قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->