درخواست آنلاین یک میلیون و ۲۰۰ هزار گذرنامه زیارتی برای اربعین ۱۴۰۳ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۵ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از چهارشنبه مراکز دیالیز اطراف حرم رضوی آماده خدمت‌رسانی به زائران در دهه پایانی ماه صفر  عدم مدیریت دیابت و مشکلات سر راه آن تشدید برنامه‌های مراقبت مرزی برای جلوگیری از ورود افراد مشکوک به آبله میمونی بیش از ۵۰ میلیون تردد خودرویی در مرز‌های اربعین ثبت شد رتبه اول کمیته امداد خراسان‌رضوی در کشور در جذب سپرده‌گذاری قرض‌الحسنه طی سال ۱۴۰۲ ۴۵۰ هزار زائر ایرانی هنوز در عراق هستند (۵ شهریور ۱۴۰۳) اجرای طرح مهارت‌آموزی برای حدود ۳ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی تغییرات اقلیمی چه تأثیری بر سلامت روان انسان می‌گذارند؟ بازگشت گسترده زائران اربعین ۱۴۰۳ بدون مشکل ترافیکی در مرز‌ها غیرقانونی‌بودن قطع رابطه استخدامی کارمند قبل از پایان قرارداد با تغییر رأی گزینش دستگیری دو نفر به دلیل کلاهبرداری با پیامک جعلی فرصت‌طلبی کافی‌نت‌ها از ثبت نام وام‌های بانکی و نوبت‌گیری پزشکی زنگ خطر مهاجرت پزشکان زنان و زایمان به صدا درآمد نیاز مشهد به فرهنگ‌سازی برای صرفه‌جویی آبی خودکفایی ۹۷ درصدی کشور در داروسازی با دانش زکریایی کشف جسد توسط کشاورزان در روستای گوجگی
سرخط خبرها

تردد بیش از ۸۲۰ هزار زائر از مرز خسروی

  • کد خبر: ۲۴۷۲۴۲
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵
تردد بیش از ۸۲۰ هزار زائر از مرز خسروی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اعلام کرد: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته (چهارم شهریور) بیش از ۸۲۷ هزار نفر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده‌‎اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید شهرام کهریزی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته (یکشنبه)، ۸۲۷ هزار و ۴۷ زائر از پایانه مرزی خسروی تردد داشته‌اند.

وی تعداد افرادی که روز گذشته از این مرز تردد کردند را ۵۵ هزار و ۵۵۴ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵۴ هزار و ۴۲۷ نفر از مرز خسروی وارد کشورمان شدند و ۱۱۲۷ نفر نیز از این مرز خارج شدند.

کهریزی خاطرنشان کرد: از بین مسافران ورودی به کشور در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ هزار و ۵۵ نفر ایرانی و از بین افرادی که از مرز خسروی خارج شدند ۷۷۴ نفر ایرانی بودند.

وی با اشاره به اینکه خروج از کشور به سمت عتبات عالیات به میزان قابل توجهی کاهش یافته، افزود: اکنون با موج بازگشت زوار مواجهیم که احتمالا طی روز‌های آتی به تدریج کاهش خواهد یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه با وجود پیک بازگشت زوار از طریق پایانه خسروی با مشکلی برای ورود زوار از مرز و معطلی آنها مواجه نیستیم، تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل نیز به میزان کافی برای موج بازگشت زوار در نظر گرفته شده است.

کهریزی تاکید کرد: تا زمانی که آخرین زوار از مرز خسروی به کشور برگردند، راهداری همچنان در آماده‌باش خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->