دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
سرخط خبرها

به بولوار نماز اتوبوس اختصاص دهید

  • کد خبر: ۳۵۹۷
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۹
به بولوار نماز اتوبوس اختصاص دهید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

اتوبوس رانی
651...0938  لطفا ترتیبی دهید که سرویس دهی خطوط بهشت رضا در روزهای پنجشنبه از ساعت 12 شروع شود. چرا خط بهشت رضا- پایانه فردوسی در روزهای جمعه با تأخیر حرکت می کند و در مسیر بازگشت در میدان شریعتی توقف نمی کند؟
590...0903 یکی از مخاطبانتان گفته بود: بولوار نماز اتوبوس ندارد. این حرف ما هم هست. اگر یک خط اتوبوس به پایانه صبا -پایانه وکیل آباد اختصاص دهند که از بولوار نماز بگذرد عالی می شود. چرا بولوار نماز نباید دارای اتوبوس باشد؟ سهم بولوار نماز فقط یک مینی بوس است؟


شهرداری
745...0915 لطفا به مسئولان شهرداری بگویید به حال زباله های خیابان کامیاب 17 فکری کنند. از بس با 137 تماس گرفتیم خسته شدیم.
شهروند- در خیابان خبیری ۹، فارابی ۶، همیشه تعمیر کاران برای آزمایش خودرو تعمیرشده با سرعت تردد می کنند. با شهردار محترم منطقه ۷ مسئله را در میان گذاشتم تا در این خیابان سرعت گیر نصب کنند اما گفتند، بر اساس نظر کارشناسان نیازی به این کار نیست! اگر این طور است چرا در خیابان خبیری ۱ که ورودی آن تنها ۳ متر عرض دارد و هیچ خودرویی با سرعت تردد نمی کند سرعت گیر نصب شده است؟ این درحالی است که در خیبری 9 همیشه در چهارراه اول به دلیل بالا بودن سرعت خودروها تصادف می شود و این برای کودکان بسیار خطرناک است.
892...0938 لطفا داخل بوستان جهاد واقع در جاهد شهر شیر آب خوردن قرار دهید.
شهروند- لطفا خیابان امام هادی را یک طرفه کنید. این خیابان دیگر گنجایش این همه بار ترافیکی را ندارند.


قطار شهری
502...0915 فکری به حال اختلاط مسافران آقا و خانم در واگن ها بکنید. این موضوع خیلی حاد شده است و گاه 10 نفر از 30 نفر در یک واگن خانم هستند.


سازمان ترافیک
263...0935 لطفا پس از اصلاحات ترافیکی، خط کشی های ترافیکی هم انجام شود.
250...0915 شهردار محترم، همه جای شهر روی تابلوها، روزشمار پروژه ها اعلام شده است، غیر از تقاطع غیرهم سطح آخر بولوار مصلی به سمت شهرک شیرین. خدا خیرتان دهد این پل را برای کم کردن مشکلات اهالی شهرک شیرین احداث کنید.
166...0915 خیلی از سرعت کاه های درون شهر بی رنگ و رو و یا هم رنگ آسفالت هستند.


فضای سبز
062...0915 لطفا به فضای سبز جلو خانه های شهروندان هم رسیدگی کنید. این فضاها نیازمند سم پاشی، آبیاری، هرس، کود و... است. شهرداری می تواند آن ها را با آب غیر قابل شرب آبیاری کند ولی اگر مردم قرار باشد خودشان این کار را انجام دهند ناچارند از آب شرب استفاده کنند که با این هزینه ها امکان پذیر نیست.


شهرستان
شهروند- چرا جاده دهرود به سمت مهر مادر آسفالت نمی شود؟ حریم شرکت گاز تا کی قرار است خاکی باشد و به عنوان محل سکونت افراد معتاد و حضور جانوران مختلف باقی بماند؟


متفرقه
062...0915 پیرو مطلبی که 20 مرداد در صفحه تریبون شهر با عنوان «فرم های نافرم مدارس» به چاپ رسید، می خواستم بدانم چرا آموزش و پرورش از فرم مدارس برای خودش درصد بر می دارد؟ برای یک شلوار و یک پیراهن از ما 160 هزارتومان دریافت کرده اند، درحالی که خیاط تولیدی مدرسه پسرم می گوید، 18 درصد از هر دست لباس را خودشان برمی دارند. این طور که معلوم است تا سال گذشته تنها مدارس درصد می گرفتند حالا خود آموزش و پرورش هم سود می کند. دادستانی که باید حامی مردم باشد، چرا موضوع پول گرفتن های مدارس و لباس فرم را پیگیری نمی کند؟
شهروند- صدای بلندگوهای مسجدی در خیابان ساجدی بیش از حد بلند است. ما که همسایه این مسجد هستیم آسایش نداریم. برخی از همسایه ها بچه کوچک دارند و برخی هم بیمار هستند و به سختی خوابشان می برد. لطفا رسیدگی کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->