چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در مشهد

  • کد خبر: ۳۶۷۷۵
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در مشهد
باند حرفه‌ای اتباع خارجی توزیع کننده شیشه و هروئین در مشهد متلاشی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، با اقدامات گسترده و شبانه روزی ماموران این اداره کل و پلیس مبارزه با موادمخدر، در عملیاتی پیچیده و گسترده تمام اعضای باند قاچاق مواد مخدر معروف به "جبار" دستگیر شدند.
بر اساس این گزارش، کل محموله این باند به وزن ۲۰ کیلوگرم شیشه و هروئین کشف و دو دستگاه خودرو و مبلغ ۱۳۰میلیون ریال وجه نقد نیز توقیف شد.
پیش از این نیز، طی سه عملیات مجزا، بخشی از اعضای این باند دستگیر شده بودند و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف شده بود.
قاچاقچی جبار، با استفاده از اقوام خود، باند توزیع موادمخدر راه‌اندازی کرده بود که در این عملیات وی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->