اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رتبه هشتم خراسان‌رضوی در ثبت ولادت در سال ۱۴۰۲ پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ عوامل ژنتیکی تأثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است آیا ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
سرخط خبرها

مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی است؟

  • کد خبر: ۳۹۵۵۴
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
  • ۶۶
مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی است؟
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از ابتدای مهرماه سالجاری مرحله دوم طرح همسان سازی و متناسب شدن حقوق بازنشستگان کشوری با شاغلان همطراز عملیاتی خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، اکبر افتخاری در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد افزود: امسال مجموعه اقداماتی انجام شده برای اینکه بتوانیم خدمت مناسبی را برای توسعه معیشت و سبد خانواده بازنشستگان فراهم کنیم که بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان از جمله این اقدامات است.

وی اظهارداشت: بودجه طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در ابتدا سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مصوب مجلس شورای اسلامی بود که با پیگیری‌های صورت گرفته این عدد به شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کردو خوشبختانه یک مرحله همسان سازی در فروردین ماه سال جاری اتفاق افتاد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: هم اکنون در حال برنامه ریزی و نهایی کردن احکام هستیم که از ابتدای مهر ماه سال جاری مرحله بعدی همسان سازی حقوق بازنشستگان را عملیاتی کنیم.

وی در ادامه افزود: بدون شک در این مرحله همسان سازی کاملی در راستای حقوق بازنشستگان صورت می‌گیرد.

افتخاری اظهارداشت: این موضوع یکی از مطالبات جدی بازنشستگان بود که در یک قالب مشخص حقوق بازنشستگان و شاغلین متناسب شود و دولت هم عزم جدی در این زمینه داشت که آن را رفع کند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بیمه تکمیلی درمان را مطالبه دیگر و خواسته بحق بازنشستگان این صندوق برشمرد و گفت: خوشبختانه در این حوزه هم اتفاق خوبی رخ داد و از خردادماه امسال سرانه بازنشستگان از ۶۰ هزار تومان در ماه به ۱۴۰ هزار تومان در ماه افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: معنا و مفهوم اقدام مزبور اینکه پوشش بیمه‌های تکمیلی دو برابر شد و همینطور در برخی از حوزه‌ها پوشش‌های جدیدی برای بازنشستگان ایجاد گردید.

وی اظهارداشت: دولت یک مصوبه‌ای طی فروردین ماه سال جاری در راستای ضوابط بودجه سال ۹۹ صادر کرد.

افتخاری تصریح کرد: این مصوبه به دستگاه‌های اجرایی اجازه می‌دهد در قالب اعتبارات شان از امکانات رفاهی برای بازنشستگان همان دستگاه استفاده کنند.

وی ادامه داد: صندوق علاوه بر این مجموعه‌ای از اقدامات و طرح‌های رفاهی را برای بازنشستگان اجرا کرده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: خرید بیمه نامه، اعطای تسهیلات برای خرید کالا‌های ضروری، لوازم خانگی، خرید‌های روزمره از فروشگاه‌های سراسری، در نظر گرفتن تخفیف‌های مناسب برای خرید محصولات شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری مثل پگاه، کفش ملی و ... از جمله این طرح‌ها و اقدامات است.

وی افزود: طرح‌های رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری با هدف بهبود کیفیت زندگی و افزایش قدرت خرید بازنشستگان عزیز در حال اجراست.

افتخاری بیان داشت: ارائه تسهیلات بلندمدت برای خرید کالای خانگی از جمله طرح‌های رفاهی که از هفته آینده عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح بازنشستگان می‌توانند با اقساط بلندمدت ۵ ساله نسبت به خرید کالای خانگی با کیفیت مثل تلویزیون، یخچال و ... اقدام کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای خرید لوازم خانگی تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام برای بازنشستگان در نظر گرفته شده و پرداخت به تناسب حقوق بازنشستگان خواهد بود.

وی افزود: طبق معمول افرادی که حقوق پائین تری دارند سقف پرداخت وام هم کمتر خواهد بود، چون باید توان بازپرداخت هم داشته باشند.

افتخاری اظهارداشت: بازنشستگان عزیز هم می‌توانند برای جهیزیه فرزندان و هم برای تهیه لوازم زندگی خودشان از این تسهیلات استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای خرید کالا‌های ضروری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در سال سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تسهیلات قرض الحسنه با نرخ دو درصد برای بازنشستگان در نظر گرفته شده که در سه قالب یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در سه نوبت به کارت بازنشستگان بصورت اعتباری شارژ می‌شود وبعد طی دوره‌ای با یک ماه تنفس در چهار قسط از حقوق شان کسر خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بیان داشت: علاوه بر این صندوق امسال به بازنشستگان تسهیلات ضروری قرض الحسنه به مبلغ ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند.

وی اضافه کرد: این تسهیلات پیش از این هفت میلیون تومان بود که اکنون به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

افتخاری بیان داشت: امسال ۳۵۰ هزار فقره وام قرض الحسنه ۱۰ میلیونی برای بازنشستگان تدارک دیده شده که آخر هر ماه به تعدادی به نوبت پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: مضاف بر این تسهیلات فصلی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای ازدواج فرزندان بازنشستگان در نظرگرفته شده که هر فصل بر اساس قرعه کشی به کسانی که فرزندان در آستانه ازدواج دارند، تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عمده این کار‌ها طرح‌ها مشارکتی بوده و منابع صندوق درگیر آن نیست.

وی افزود: صندوق توانسته با مشارکت و تعامل بانک عامل و هم شرکت‌ها و سازمان‌های که با این مجموعه همکاری می‌کنند تسهیلات مزبور را برای بازنشستگان عزیز ایجاد کند.

افتخاری بیان داشت: صندوق بازشستگی منابع آن چنانی ندارد که بخواهد طرح‌های بزرگی را اجرا کند.

وی همچنین در خصوص سامانه جامع ثبت اطلاعات املاک نیز توضیح داد: این سامانه پس از تعطیلات نوروز سال جاری عملیاتی شده و املاک متعلق به صندوق در آن در حال ثبت و ضبط است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صندوق طیف مختلف و متنوعی از املاک را در اختیار دارد که ضرورت ایجاب می‌کرد ابتدا این املاک شناسایی، ثبت و در عین حال آخرین وضعیت آن‌ها مشخص می‌شد.

وی افزود: با توجه به در اختیار داشتن تعداد بالایی از املاک و مستغلات در صندوق بازنشستگی کشوری، ساماندهی املاک و مستغلات صندوق همواره مورد توجه و نظر مسئولان صندوق بوده که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته هم اکنون در حال عملیاتی شدن است.

افتخاری درادامه یادآورشد: سامانه جامع املاک به منظور مستندسازی اموال غیرمنقول صندوق بازنشستگی کشوری طراحی و ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۱
مازیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
1
17
این چیزهایی که گفتید چه ربطی به تامین اجتماعی داره هزار تا کار برای کشوری و لشکری انجام دادید وتامین اجتماعی پشم نه همسان سازی بدرد بخوری و نه تسهیلات درست حسابی و نه بیمه تکمیلی و.......بازنشستگان سخت و زیان آور هم که در همسان سازی چیزی عایدشون نشد چرا اینقدر تبعیض کسی پاسخگو نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد هادی بهاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
22
5 ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را بازی دادید بس نبود
خبر بازنشستگان کشوری چه ربطی به ما داره ؟
برای جلب مخاطب تیتر بی ربط نزنید
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
1
15
خدایا.ما بازنشستگان تامین اجتماعی با این همه عدالت وانصاف که این مسولین دلسوز وپاک دست این روزها در بوق وکرنا گذاشته اند چکار کنیم .خدا مارا بکشت تا ازاین بیشتر شرمنده واحساس حقارت نکنیم .امین
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
2
19
خدایا.ما بازنشستگان تامین اجتماعی با این همه عدالت وانصاف که این مسولین دلسوز وپاک دست این روزها در بوق وکرنا گذاشته اند چکار کنیم .خدا مارا بکشت تا ازاین بیشتر شرمنده واحساس حقارت نکنیم .امین
ناشناس
United States of America
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
1
30
آخه واقعا خجالت نمیکشین،کدوم همسان سازی؟باچی؟این در واقع سرکار گذاشتن بازنشسته هاست!!!این حجم تبلیغ وتوبوق وکرنا کردن،جلسات متعدد ومستمر واگه دولت بدهی تامین اجتماعی روپرداخت کنه ال میشه وبل میشه!!!! نتیجه باعث بالا رفتن قیمت کالاهای اساسی وافزایش چندر غازی حقوققها،که درواقع بینانه ترین حالت شایر تاپانزدهم هرماه به زور کفاف مخارجمونو بده،آدم شرمش میاد ما که کاری از دستمون برنمیادفقط شماروواگذار میکنیم به خدا،شمایی که پول توجیبی بچه هاتون ده وگاهی صد برابرحقوقیه که به ما میدین. آنچه البته به جایی نرسد فریاد است وبس.
دنیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
کاش لااقل انقدر وعده وعید الکی به مردم نمی دادند وامیدرارشون نمی کردند
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
2
23
این همسان سازی براکشوری ولشگری هست ربطی به تامین اجتماعی نداره که ازاول مهر شروع میشه
رتدل
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
3
24
کاش یک نگاهی به تیتر ومطلب درج شده می انداختید .
یاشاید هم تفاوت بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری را نمی دانید !!!!
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
حداقل مستمری یک زن (شوهر فوت)لشگری۴/۲۰۰ وحداقل حقوق خودم از کار افتاده با مزایا۲/۴۰۰...اینه عدل و برابری آقایون....چه قانونیه؟
پری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
1
26
مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کی عملی خواهد شد؟
در مرحله اول که فقط حداکثربگیرهامورد توجه بودند و حداقل بگیرها بهره چندانی نبروند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
2
35
بازهم ناعدالتی،درفروردین ماه حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری یک بار همسان سازی شد به هریک از بازنشستگان یک میلیون افزایش حقوق دادن دوباره میخواهند درمهرماه دومین بار حقوق بازنشستگان کشوری را انجام بدهند یعنی دوباره افزایش حقوق ولی بازنشستگان تامین اجتماعی تازه اولین بار همسان سازی شد انهم به اصطلاح همسان سازی شد از۵۰۰ هزارتومن هم بیشتر اضافه نشده از ۹۶ هزارتومن گرفته تا ۵۰۰ هزارتومن ،پس دوباره تکلیف بازنشستگان تامین اجتماعی چه خواهدشد ایا درسال جاری یک باردیگر هم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی خواهد شد یا این ناعدالتی ها تا ابد خواهدبود این خون بازنشستگان کشوری ولشکری رنگینتر ازبازنشستگان تامین اجتماعی است یا اجناس را به بازنشستگان تامین اجتماعی ارزان میدهند یاخانواده بازنشستگان کشوری ولشکری یک سرو گردن ازخانواده بازنشستگان تامین اجتماعی بالاتر هستند
ملک
United States of America
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
2
26
برای من الان 500 هزارتومان طاهرا بابت همسان ساز ی واریز شد یعنی ماهی 125 هزارتومان واریز شدمسخره است به 28 سال سابقه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
حقوق من امروز واریز شد و فقط دویست هزار تومان بابت همسان سازی که حدود دوماه دارن سرو صدا میکنن و اعلام میکنن
یکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
2
31
این کجاش مربوط به تامین اجتماعی بود که تیتر زدید؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
11
آقایان تصمیم گیرنده، عدالت آن است که حقوق همه را با درصد مشخصی بالا می بردید بدین ترتیب هر کس مطابق سنوات پرداختی اش دریافت می کرد نه آنکه به یک سری 80 درصد حقوقشان و به یک سری درصد کمتری تعلق بگیرد با این احتساب حقوق کسان که کمتر است دوبار کمتر از حداکثر بگیران شده، یکبار بخاطر سنوات پایین و یکبار هم درصد پایین افزایش حقوق!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
6
مسئولان محترم بهتر بود حقوق همه را با درصد ثابتی افزایش می‌دادید و حقوق هرکس مطابق سنوات بازنشستگی اش به یک نسبت افزایش می یافت، در حالیکه یکبار بخاطر سنوات کم کسر شده یکبار برای درصد پایین یعنی فقیران فقیرتر شده اند ضمن آنکه تامین اجتماعی ها هیچیک از تسهیلات و امکانات دیگر بازنشستگان را ندارند. یادتان باشد چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
پداا
Germany
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
8
آنقدر به ماحقوق دادید که من هواپیما خریدم حرف با عمل تان متفاوت بود متاسفم براتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
1
8
این چه همسا ن سازی مسخره ای چرایه نگاه به نرخ وتورم نمیکنیدچراباتوجه به تورم همسان سازی نمیشه همش نگاه به سابقه اس آخه مابدبختا که سابقمون زیادنیست چه گناهی کردیم
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
9
با سلام بابا شمارا به هر کس که میپرستید ننویسید همسان سازی با حقوق شاغلین تمام جنسها بر اساس تورم بالا میرود غیر از حقوق بازنشسته پدر ما درومد به خدا هیچ کدام از مایحتاج زندگی را نمیتوانیم بخریم در کشور های دنیا پنج اصل را وظیفه دولیت میدانند که حتما باید ملزم به اجرای ان است غیراز ایران ما خوراک مان را هم نمیتوانیم تهیه کنیم نه مسافرت میخواهیم نه پوشاک نه ماشین نه مسکن بابا شما با این حقوقی که میدهید ما شکم زن و بچه هایمان را هم نمیتوانیم سیر کنیم به اندازه چی بگم انصاف داشته باشید و از خدا بترسیدشما فقط شکم خودتان سیر است و بس
کارگر با سلام خدمت تمام همکاران بازنشسته ای که جوانی خودشون را برای یک لقمه نان حلال در مشاغل سخت وزیان آور دادن آیا من که 21 سال در معدن کار کردم وبرج 9 سال 96 که منو بازنشست کردن 4000000 ملیون تومان نقدی پول سربازی از من گرفتن حالا واقعا ظلم هست که ت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
4
با سلام خدمت همکاران عزیز بازنشسته که همگی جوانی خودتون را گذاشتید تا یه لقمه نان حلال در بیارید د رد من بازنشسته اینه که چرا برای همسان سازی سخت وزیان آور را حساب نکردن من که 21 سال کار کردم 2 سال سربازی رو 4000000 تومان دادم خریدم 9سال را که معدن پول واریز کرد برای تامین اجتمایی حالا باید493000 تومان برا من اضافه بشه چرا بی عدالتی چرا نباید سخت و زیان آور حساب کنن خدایا خودت کمک کن باتشکر
آذر ذولقرنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
8
با سلام وخدا قوت خدمت شما عزیزان ،حقوق این ماه من پرداخت نشده ،هر شش ماه ما باید بریم تامین اجتماعی وحاضری بزنم که نمردم ویا ازدواج نکردم به خاطر کورنا نرفتم حاضری بزنم وحقوقم پرداخت نشده !این چه وضع ایه تو این کرونا ،نمیدونم به خاطر چندر غاز پول اینهمه تحقیر باید بشیم ولی برای نور چشمهاشون پولهای میلیاردی میدن ووووتو این ماه محرم شما را به امام حسین علیه السلام قسم میدهم اینهمه ماها را اذیت وتحقیر نکنید
از کار افتاده تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
7
واقعا ۲۴۰ هزار تومان متناسب سازی برای از کار افتاده که خودش گرفتار بیماری و مخارج کمر شکن آن است انصاف است،مگر از کار افتادگان پایین ترین قشر جامعه نیستن
کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
8
تبعض دریک کشور که همه برای ابادانی ان زحمت کشیده اند کار پسندیدهای نیست الاان بجای اتحاط دشمنی بین بازنشستگان دولتی وتامین اجتماعی افتاده امیدوارم کسی پیدا شود واین تبعض ها رااز بین ببرد وظلمی که به بازنشستگان تامیناجتماعی شده ومیشود پایان داده شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
2
من وهمکارم در جهادکشاورذی با ۳۰ سال سابقه بازنشت شدیم ایشان تامین درمان بودن من تامین اجتماعی گرو وپایه من بیشتر بود وحقوقم هم بیشتر ولی الان دریافتی ایشان خیلی ازمن بیشتره فقط چون بازنشته کشوری هست این هم شد عدالت
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
2
واقعا فقط میخوام بدونم خود این مسولین با این حقوق و به اصلاح افزایش حقوقی که میدن میتونن از پس مخارج یکماه بر بیان و با این حقوق خوردوخوراک و کرایه خونه و مخارج بچه و پول تو جیبی بچه هاشون بدن، شرم داره که این همه سال کار کنی بعد نتوتی تو باز نشستگی از پس مخارج زندگی بر بیای، میگن تو جوونی بیمه رد کن که تو پیری باخیال راحت زندگی کنی، والا از صبح تا شبمون شده استرس زتدگی ومخارجش، اگه میخواین عدالت بر قرار بشه همه رو به یک چشم ببینید نه اینکه افزایش حقوق باز مثله همیشه به نفع حقوقای نجومی باشه اینم از عدالت شما که با این افزایش حقوقه200یا300تومنیتون
مستمربگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
2
یه موقع به لشگریوکشوری بد نگذره .با این اضافه حقوق های بیش ازحد بعد اومدین به تامین اجتماعی از45 تومن تا 200 اضافه کردن وای چه عدالتی افرین هزار باریکلا .تواون دنیام.کسی روپیدا کنین که واسه این روزا دربارتون تصمیم بگیرین .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
شوهر من سالهای آخر کار بیشترین پرداخت بیمه را پرداخت کرده به امید حقوق بالای بازنشستگی ولی در طرح همسان سازی کلا 880 هزارتومان به وی داده شده و کسی که یک صدم او بیمه داده حالا 2000000 تومن داده شده بر چه مبنایی این همسان سازی صورت گرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
درگیری فیزیکیوزیر رفاه و فحاشی و تهدید اخراج حیدری و تبعیدسالاری خبرگزاری دانشجویان و هر
حداقل بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
فریاد چه سود ؟ دادرسی نیست
فریاد چه سود ؟ دادرسی نیست
فریاد چه سود ؟ دادرسی نیست
شایگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
باسلام، ممنون از وزیر محترم صمت و مسئولین محترم تامین اجتماعی که جهت همسان سازی حقوق ما بازنشستگان تلاش می کنند، خداوند پشت و پناه تمام مسئولان دلسوز باشد، انشاءالله ولی نکته ای که می خواستم به آن اشاره کنم این است که با اضافه شدن حقوق تورم در مملکت چند برابر افزایش پیدا می‌کند و آنجاست که قدرت خرید ما پایین می آید خدا شاهد است که فردی بازنشسته ای را دیدم با ماشین فرسوده در گرمای تابستان مسافرکشی میکرد تا قسط جهیزیه دخترش را پرداخت کند اینها همه درد است، لطفاً شما که با بالایی ها در تماس هستید بفرمایید ما افزایش حقوق نمی خواهیم، تورم و گرانی را مهار کنید تا مردم بتوانند نفس بکشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
چرا انقدر به مدرم قشر ذعیف مثل بازنشسته های کار افتاده های تاماین اجتماعی قشر فشار میارید چرا همه حقوق اهار به بد بخت ها نمیدین چرا انقدر پارتی بازی یا فرق میزارین مگه خدا فرق گذاشته بین انسان ها در خلقتش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
2
سلام آقای نوبخت ودولتمردان عزیز مابازنشستگان تامین اجتماعی رودرلیست متناسب سازی مرحله دوم قراردهید خودتون فرمودیدهمه بازنشستگان لشکری و کشوری وتامین اجتماعی همه زحمت کشان این مرزوبوم هستندپس مرحله دوم متناسب سازی تامین اجتماعی تصمیم گیری بفرمایید ماچشم براه خبرخوش شما بزرگواران هستیم خداوند متعال وعلی ع پشتو پناهتون
ناشناسموقع
Germany
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
1
زمانی که با سی سال درخواست بازنشستگی کردم با یک ماه حقوق بازنشستگی می توانستم 1700 دلار بخرم باز زیر فشار زندگی بودیم حالا با این وضع دلار ماهانه می گیرم 250 دلار این نامردی در حق قشر سالمند حقوق بگیر نیست .در ضمن در تیتر اول می زنی افزایش حقوق تامین اجتماعی نقل وقول افزایش بازنشستگان کشوری ولشگری را به رخ ما می کشی بیشتر عذاب بکشیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
1
سلام آقای نوبخت شماآخردولت شماست یک یادگاری بزرگ برای همسان سازی حقوق تامین اجتماعی مرحله دوم بگذاریدخدای ناکرده چرامیخایدعمربرای خودتون ناله نفرین بازنشستگان تامین اجتماعی پشت سرتون باشه دنیاخراب میشه دست طبقه ضعیف یگیریدخوددانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
0
عنوان از همسانسازی تامین اجتماعی میباشد .ولی درخصوص صندوق کشوری بحث میباشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان عزیز شماهاخودتون گفتید همه بازنشستگان برای ماعزیزندچراحالا مرحله دوم متناسب سازی را اول دارید برای بازنشستگان لشکری و کشوری انجام میدیدپس همه بازنشستگان عزیزنیستنداشتباه گفتید اگه بودکه بازنشسته تامین اجتماعی راهم اعلام میکردیدبعنی بحرف خودتونم ارزش قایل نیستید درباره بازنشستگان تامین اجتماعی هم یک کلمه صحبت میکردی تا دلمون خوش بشه چرابعددولت شما خدای ناکرده پشت سرت نفرین ناله میخاید بزاریدلآقل یک یادگاریه فراموش نشدنی براخودتون بزارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان عزیز مابازنشستگان تامین اجتماعی منتظرخبرخوش شماهادولتمردان درباره همسانسازیه مرحله دوم حقوقمون هستیم قول داده بودید ماهاروهم مثل لشکری و کشوری توجه داشته باشید مردوقولش شمامیان دولتهای قبلی خیلی ازشماتشکرمیکنیم که بفکر مستضعفان هستیدثابت کردیداین یادگاریه ارزشمندی برای خودتون بزاریدهمیشه بعددولت شما ۳ونیم بازنشسته تامین اجتماعی دعاگوی شماهاخاهیم بود ماروهم دریابید علی ع پشتو پناهتون باشد انشاالله یاعلی مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
1
0
سلام مرحله دوم متناسب سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی کی اجرایی خاهدشدمرحله اول که کسانی حقوق بیشتری میگرفتندخوب شدشایدسری بعدبرای حقوق پایینی ها خوب بشه بحق خون حسین ع ازآقای نوبخت ودولتمردان عاجزانه درخواست داریم که ماهاروهم مثل لشکری و کشوری توجه داشته باشید آقای نوبخت خودتون فرمودیدهمه بازنشستگان برای ماعزیزندچراحالا ماروفراموش کردید مارودریابید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
1
سلام آقای نوبخت ودولتمردان شماخودتون گفتید همه بازنشستگان برای ماعزیزندچراحالا فقط لشکری و کشوری براتون عزیزندراستش میگین چرا مرحله دوم متناسب سازی بازنشستگان تامین اجتماعی را انجام نمی دهید دیدید دروغ میگید بعددولتتون برای خودتون خدابیا مرزی بزارید نه آه وناله نفرین بازنشستگان تامین اجتماعی پشت سرتون باشه خدایی ارزش داره پول سازمان تامین اجتماعی نمیدید بعدبرای بازنشستگان لشکری و کشوری خرج میکنید وای بحالتون ماازاین کار خودتون وحشت میکنیم شماهاچطوربی خیالید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
ببینم الان مابلزنشسته های تامین احتماعی چجوری بااین حقوقهای پایین زندگی کنیم.بابازندگیمون اداره نمیشه.نون خالیم نداریم.بااین اجاره خونه هاوگرونیها چه خاکی توسرنون بریزیم.الهی خیروخوشی نبینید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان ووزیرتعاون مرحله اول متناسب سازی با۳۰۰تا۴۰۰تومن سر بازنشستگان تامین اجتماعی روشیره مالیدید اینو که هرساله انجام میشدبوق کرنالازم نبودکه حالا مرحله دوم متناسب سازی بازنشستگان لشکری و کشوری دردستورکاردولت هیت اینبار بهتر به بازنشستگان تامین اجتماعی توجه میکردید الحمدالله اصلا یادی اینبار از بازنشستگان تامین اجتماعی نکردیدحرفشوهم نزدید بقول قدیمیا عروس شدیدخلاص شدیدماهاهم مجبوریم بااعتراضتمو ن متناسب سازی واقعی روازشما بگیریم چون هیچ توجهی بمانکردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان عزیز شمامیفرماین حقوقای بازنشستگان لشکری و کشوری راازتورم بیشترکرده ایم میخاهیم ماباز نشتگان تامین اجتماعی تبرم نداریم فقط قشرهای سازمان خودتون تبرم دارندخوب والله یخورده فکرکنید دارید تصمیم گیری میکنید چرا همیشه باید اعتراضات شروع بشه تابتمام بازنشستگان توجه بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان عزیز اگرمرحله دوم متناسب سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی اجرایی نمیشود ما بازنشستگان تامین اجتماعی بدونیم که حقمون از دولتمردان طلب کنیم اگرهم تصمیم گیری دارمیشه بازهم اطلاع رسانی کنیدماالآن نمیدونیم که چه کاره ایم هرچند بازنشستگان تامین اجتماعی درکشورمون پشتو پناهی ندارین همیشه ماها باچنگو دندان حقمون از دولتمردان کمی ستاندیم ولی خیلی ناکافیه خداوندانشاالله دلشون رحم بندازه بحق علی ع
ناشناس
Germany
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان مثل اینکه دوباره باید تجمع کنیم تا حق حقوق مون راتاییدکنیدبازهم فرق گذاشتن میان بازنشسته هامرحله دوم متناسب سازی بازنشستگان لشکری و کشوری رادارید انجام میدهیدمابایدحتمااعتراض بکنیم تا مرحله دوم متناسب سازی رابرای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام دهیدچراماروهمیشه اذیت میکنیدبعدمتناسب سازی را اجرامیکنیدبازهم به بازنشستگان لشکری و کشوری توجه داشته وبازنشستگان تامین اجتماعی پوچ این دیگه چه دینیه که شماداریدخداوندشماهاروبراه راست هدایت کنه انشاالله
غفارجباری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
بنده کارافتاده ای کلی هستم مریضی افسردگی شدید هستم سه تا دانش آموز دارم.حقوقم نمیرسی.مریضیمی بدتر شدی واسواس شدید گرفتم بی پولی یه دردی مریضی یه دردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
سلام آقای شریعتمداری مسءولین میگویند تامین اجتماعی سازمان مستقل اگه مستقل چرامسءولینش همه دولتیند وازسازمان حقوق میگیرند آقای شریعتمداری اگه شماوزیر تامین اجتماعی هستید چرا شماسنگ بقیه بازنشسته ها روبه سینه میزنید بگذاردولت خودش انجام بددجدیدنم حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری روشمااعلام کر یداین چه داستانیه اگه وزیرمایی اونجاچکارمیکنید پس همش سیاه بازیه که بازنشستگان تامین اجتماعی رودوربزنیدماهم بخدا پناه میبریم ازشرشیطان رجیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
سلام آقای نوبخت ودولتمردان چراهمیشه میخاهید اعتراض بوجودبیارید بازنشستگان تامین اجتماعی راناراحت کنید وشهرهارواز خاسته های تامین اجتماعی هاپرکنیدبعد مرحله دوم متناسب سازی بازنشستگان تامین اجتماعی راانجام دهیدچرا لشکری و کشوری هاهیچ اعتراضی صورت نمی دهند ومرحله دوم متناسب سازی راهم موفق میشوندبدون یک کلمه صحبت خدارو خوشش میاد تامین اجتماعی هارواذیت میکنیدشماکه میگید بازنشستگان همه شون برامون یکینددیدیدیکی نیستندماکه دوباره مثل قبل باتجمع بازنشستگان حقمون ازدولت میگیریم چرابایداینطورباشه
زمین خورده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
تامین اجتماعی ، بجای همسان سازی حقوق بازنسشته گان با شاغلین ، متناسب سازی حقوق رده های تامین اجتماعی انجام داد .تامین اجتماعی بودجه اختصاصی دولت را صرف حداکثر بگیران کردن. می خواهند حداقل بگیران را زیر بار تورم له کنن. دولت باید نظارت کند. دراین شرایط بحرانی اولویت با قشر آسیب پذیر بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
سلام آقای دکتر روحانی ودولتمردان چراهمیشه میخاهید بازنشستگان تامین اجتماعی همیشه بایداذیت بشن بعدمتناسب سازی روصورت بدید وبقیه بازنشستگان سازمانهابدون کوچکترین استرس مرحله دوم متناسب سازی رابراشون اعلام میکنید آخه چه گناهی مرتکب شده ایم که ماهمیشه از بقیه بازنشسته ها عقبیم چکار انجام بدیم تامثل اونا براتون عزیز باشیم خدایی درست نیست همه بازنشستگان ایرانیند همشون زحمت کشیدن و موی سپیدکردن چرا چرا چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
سلام بازنشستگان تامین اجتماعی تصمیم گیری دولت مثل اینکه فقط برای بازنشسته های سازمانهای دیگراست مرحله دوم متناسب سازی که دار انجام میشه بازهم سرماتامین اجتماعی هاکلاه گشادی گذاشتندبازهم مثل دور قبل تجمع کنیم بگوش رهبرفرزانه وقوه قضائیه برسونیم واحقاق حق کنیم بامیددیداردرآنروز
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
سلام بادورود بر شما متاسفانه مردم شدان بازیچه تامین اجتماعی برای رسیدن مقصود خودشان وگرفتن طلبشان از دولت وکرنه چه همسان سازیی لطفا پول مار که ۳۰ سال به حلق تامین اجتماعی ریختیم پس بدهد ما را خیرو شمارا به سلامت ما اگر پولمان را هر سال میدادیم سگه الان حدود ۱۰۰تا سگه داشتیم که میشود حدودا ۱۴۰ میلیون طلب ما از تامین اجتماعی که صدقه به ماندید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
خجالت خجالت دزدان سیاه کار الهی خیر نبینید نفرین نفرین با ما۶ی ۳یا ۴ میلیون چه غلطی میشه کرد خدا به زمین گرم بزنتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
2
سلام بازنشستگان تامین اجتماعی بی توجهی وبی مسءولیتی درقبال بازنشستگان دیگه سربه فلک کشیده کسی برایمون دلشان نمیسوزه پس همتی بایدکردقدمی بایدبرداشت تامرحله دوم متناسب سازی که برای بازنشسته لشکری و کشوری انجام میدهندبرای ماهم انجام بدندچون همیشه بایداذیت بشیم اعتراض بوجودبیاریم تامرحله دوم متناسب سازی بماهم توجه بشه آنطوریکه همه بازنشستگان تامین اجتماعی گفتند۱۵هرماه تجمع در مقابل سازمان تامین اجتماعی تا احقاق حق کنیم خوشابحال بازنشستگان سازمانهای دیگر که توخونه هاشون هستندبدون استرس دولت ماساپورتشون میکنه ماهابدبختیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
سلام من با دوتا بچه مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم چرا همش حقوق کشوری بیشتر می کنید مابا این حقوق چطوری شکم بچه هامونو سیر کنیم خجالتم خوب چیزیه بی خودی وعده وعید الکی ندین ماهم خدایی داریم انشالله امام زمان ظهور کنه تا شما رو به سزایه عملتون برسونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
چرا با ۲۰ سال سابغه و ۷۰ درصد ازکارافتادگی بیمارخاص. بودن حقوقم باید. ۲۲۰۰۰۰۰۰ باشد معنی همسانسازی چیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
باسلام خدمت آقای نوبخت ودولتمردان هرچه مدیرهای خوب ودلسوز داریدبه سازمانهای بازنشستگان لشکری و کشوری وشاغلین میفرستید وهرچه نادان وبیرحم را به سازمان تامین اجتماعی میفرستید نفرین ناله بازنشستگان تامین اجتماعی پشتسرشماست چون شماانتخاب کردیدماجامعه کارگران بازنشسته که انتخاب نکردیم که ازشماعاجزانه میخاهیم یکبارم شده برامون مثل بازنشستگان لشکری و کشوری مدیر عامل انتخاب کنید تشکر میکنیم ازشماها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
من مانده گرفتم مهر ماه تامین اجتمایی اصلا اضافه نکرده حقوق.چطوریه .خالی بندی بود.۹۰درصد فلان میکنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
جالبه عنوان بازنشستگان تامین اجتماعیه ولی موضوع راجع به بازنشستگان کشوری.چه دقتی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
من یه بازنشسته تامین اجتماعی با ۳۳سال خدمت در مراکز درمانی وجزو مشاغل سخت وزیان اور بودم وفقط ۴۰۰تومان به حقوقم اضافه شده این چه افزایش حقوق وهمسان سازی هست هم رده من الان داره ۴میلیون حقوق میگیره ومن ۲۸۰۰ بااین همه گرونی چرا انقد تبعیض چرا......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
باسلام آقای بیات رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی چراازدولت حمایت میکنیدخودتون سختی کشیدید شما تماشا میکنی که دولت مردان ازپول سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان لشکری و کشوری ۱۶۰۰۰۰۰تومن حقوق مهرماه زیاد کرده باردوم کلا ۲۵۰۰۰۰۰تومن حقوق زیادکردن شماکجای کاریدچکارمیکنیداگردولت پول داره چراپول سازمان مارونمیده اگه نداره چرا۲۵۰۰۰۰۰تومن برای بازنشسته ها ش حقوق زیادکرده فراخان کنید بازنشستگان رابرای رفتن پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی لطفامارودرک کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
برای کشوری از خودشان است خوب اضافه کردند ولی از ما صدقه میدند کشوری چهار میلیون شده ششمیلیون از ما هیچی فقط اس عدالت دارن کلاه سر ما میزارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
1
0
تنها گروهی که حق بیمه در دوران کارگری پرداخت می‌کند مستمری بگیران تامین اجتماعی هستند، بنده در زمان شاغلی سی و سه درصد حقوقم را پرداخت میکردم که هفت درصد جمع حقوق از خودم کم می‌شد و بقیه را کار فرما پرداخت میکرد. حالا زمان بازنشستگی گروههایی حقوق خوبی دارند که زمان شاغلی پرداختی نداشته اند، تنها گروهی هستیم که حقوق هم از فروش خدمات خودمان بوده نه فروش نفت ِ.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
لطفا یه فکر به حال حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
آقای افتخاری مدیرعامل محترم کشوری تروخدا یکم به مسءولین تامین اجتماعی یادبدید برای بازنشستگان خودشون درست تصمیم گیری کنند براشون جلسه بزارید شاید یچیزهایی یاد گرفتن تروخدا فراموش نکنید
مهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
بازنشسته 16فروردین 99هستم در سال98که شاغل بودم 50درصد به حقوقم اضافه شد که وقتی بازنشست شدم این 50درصد از حقوقم کسر گردید وحکم همسان سازی نیز برای من صادر نشد پس ما چکار باید بکنیم .تکلیف ما چیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
باسلام همسان سازی تامین اجتماعی چی شد آقای سالاری
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->