ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟ «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی پیدا کردن همسر مناسب، مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده است سد‌های خراسان‌رضوی فقط ۸ درصد آب دارند | مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب صادر شد غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود آب هویج را با این گیاه ترکیب کنید خاصیتش چند برابر می‌شود  بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۵ درصد افزایش حقوق هم نمی‌توانند زندگی کنند جایگزین‌های مفید و جادویی شکر | با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید پنج راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد | اگر سابقه ابتلا به آلرژی‌های بهاری را دارید، این مطلب را بخوانید آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعرفه‌های ابلاغی وزارت بهداشت برای تمامی پزشکان لازم الاجراست واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در ماه‌های اردیبهشت و خرداد در مشهد اجرا می‌شود زلزله‌های شدید، تایوان را لرزاندند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ساعت محدودیت شبانه تغییر نخواهد کرد

  • کد خبر: ۵۴۳۲۰
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
ساعت محدودیت شبانه تغییر نخواهد کرد
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا از مخالفت ستاد ملی مقابله با کرونا با تغییر ساعت محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمدباقر سلیمی با اشاره به پیشنهاد پلیس راهور برای تغییر ساعت اعمال محدودیت شبانه در طرح محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ اظهارداشت: ما در مجموعه پلیس راهور و پلیس راهور تهران بزرگ رفتار‌های ترافیکی، ظرفیت معابر، گره‌های ترافیکی و … را رصد می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار شد تا از ساعت ۲۱ تا ساعت ۴ صبح منع تردد در شهر‌ها اعمال شود، اما این تصمیم سبب شد تا ساعت پیک ترافیک در کلانشهر‌ها به ویژه شهر تهران تغییر کند.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: به دلیل تغییر پیک ترافیک، ما در ساعت‌های انتهایی به ساعت ۲۱ با تراکم و انباشت زیادی از خودرو‌ها در شهر‌های بزرگ به ویژه تهران مواجه شدیم.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه زمان تعطیلی برخی صنوف و کارگاه‌ها تقریباً ساعت ۲۱ بود و اعمال محدودیت‌ها هم ساعت ۲۱ است، به همین دلیل ترافیک بیشتر به چشم آمد.

گفت: این پیشنهاد پلیس راهور در ستاد ملی مقابله با کرونا و بالطبع در کمیسیون‌های بالادستی اعلام شد و تصمیم نهایی گرفته، اما متأسفانه ستاد ملی مقابله با کرونا با تغییر ساعت آغاز منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ موافقت نکرد.

وی در پایان گفت: البته پلیس پیشنهاد‌ها و راهکار‌های دیگری هم داشت که باز این پیشنهاد‌ها مورد تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا قرار نگرفت.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->