فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چگونه سریع انگلیسی یاد بگیریم: ۱۰ نکته ساده و کاربردی

  • کد خبر: ۵۹۰۳۰
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
چگونه سریع انگلیسی یاد بگیریم: ۱۰ نکته ساده و کاربردی
در نگاه اول ممکن است یادگیری سریع زبان انگلیسی، غیر ممکن به نظر برسد، اما ما در موسسه کوییک بر این باور هستیم که اینطور نیست.

گزارش آگهی

یادگیری زبان نگلیسی بسیار سرگرم کننده است. اما با اینکه منابع یادگیری آن قابل دسترس هستند و نسبتاً آسان به نظر می رسد، یادگیری 750،000 کلمه و هجی آن می تواند حتی ماهرت ترین زبان آموز را از نیز خسته کند. در نگاه اول ممکن است یادگیری سریع زبان انگلیسی، غیر ممکن به نظر برسد، اما ما در موسسه کوییک بر این باور هستیم که اینطور نیست. چرا که با انتخاب استراتژی درست می توان به سرعت به زبان انگلیسی مسلط شوید.

در این مقاله نکات مهمی را در مورد چگونگی یادگیری سریع زبان انگلیسی آورده شده است. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

 

نکاتی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی 

 

  1. هر چیزی که به دستان می رسد را بخوانید 

ادبیات کلاسیک، جلد کتاب، روزنامه، وب سایت، ایمیل، پست های رسانه های اجتماعی، جعبه های غلات: اگر به زبان انگلیسی است، آن را بخوانید. چرا؟ خب، این محتواها پر از واژگان جدید کاربردی است. همچنین کلماتی نیز دارد که از قبل با آن آشنا هستید. این راهکار به شما کمک می کند تا به سرعت پیشرفت کنید. زیرا خواندن مجدد واژگان آموخته شده در این گونه مختواها می تواند مثال های جدیدی را از واژگانی که می دانسته اید به شما آموزش دهد. بنابراین این کلمات را در ذهن شما تقویت می شوند. از طرف دیگر، یادگیری کلمات و اصطلاحات جدید برای دایره لغات شما ضروری است، به ویژه در زبانی مانند انگلیسی که کلمات بسیار زیادی دارد! با این حال، فقط خواندن کافی نیست، نکات بعدی را دنبال کنید.

 

  1. واژگان جدید را یادداشت کنید

این نکته به دلیل اینکه یک نکته کلاسیک است، بسیار کاراست! هنگام یادگیری، ما اغلب از یک کلمه در جمله جدید لذت می بریم. به طوری که فراموش کردن آن، غیرممکن به نظر می رسد. اما به ما اعتماد کنید، بار اول همه چیز به یاد شما نمی ماند. برای مقابله با این مسئله، عادت کنید که یک دفترچه یادداشت همراه خود داشته باشید یا از ابزاری مانند Evernote استفاده کنید. هر زمان که کلمه یا عبارتی جدید را شنیدید یا خواندید، آن را در قالب یک جمله بنویسید. یعنی کلمه را در یک جمله، با معنی آن یادداشت کنید. این کار باعث صرفه جویی در زمان شما می شود زیرا دیگر در مواجه با آن کلمه نیازی نیست از خود بپرسید: "این کلمه / عبارت چه معنایی داشت؟" همین باعث می شود یادگیری سریع زبان انگلیسی می شود.

 

  1. شروع به صحبت کردن کنید

اگر نتوان با زبان ارتباط برقرار کرد، پس به چه کاری می آید؟ مطمئناً ما انسان ها در برقراری ارتباط بدون باز کردن دهان خود متخصص شده ایم - با تشکر از واتساپ! - اما وقتی می خواهید انگلیسی یاد بگیرید، صحبت کردن با زبان انگلیسی به شما کمک می کند خیلی بهتر از خواندن یا نوشتن در ذهنتان بنشیند. فقط به این فکر کنید که چند بار شنیده اید که مردم می گویند "آن ها انگلیسی را می فهمند، اما نمی توانند صحبت کنند". بسیاری از زبان آموزان انگلیسی صحبت را در ذهن خود به سدی بزرگ و غیرقابل حل تبدیل کرده اند. اینطور نباشید، برای مکالمه زبان انگلیسی غیر رسمی به دنبال افراد انگلیسی زبان بروید، در یک دوره آموزش زبان انگلیسی ثبت نام کنید یا بصورت آنلاین در کلاس شرکت کنید. شرکت در کلاس که از بهترین متد آموزشی استفاده می کند می تواند موجب یادگیری سریع زبان انگلیسی شود.

 

یادگیری زبان انگلیسی

 

  1. عضویت در پادکست ها یا کانال های زبان انگلیسی یوتیوب

طنز؟ سیاست؟ وبلاگ نویسی؟ پخت و پز؟ شما به هر موضوعی که علاقه مند هستید می توانید کانالی را در یوتیوب برای آن موضوع پیدا کنید. در چند کانال عضو شوید و هنگام رانندگی به آن ها گوش دهید یا هنگام رفت و آمد به مدرسه یا محل کار به مطالب آن گوش دهید. در ابتدا، ممکن است فهمیدن لهجه های بومی برای شما دشوار باشد، اما ادامه دهید و به گوش دادن آن  پایبند باشید. به زودی متوجه خواهید شد که چه چیزی می شنوید ( و همچنین واژگان جدید بسیاری را از یک انگلیسی زبان یاد می گیرد!)

 

  1. به خارج از کشور بروید

هیچ راهی برای یادگیری زبان انگلیسی، بهتر از زندگی و تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان وجود ندارد! زبان انگلیسی پرکاربردترین زبان جهان است و با داشتن لیست طولانی از کشورهای انگلیسی زبان می توانید یکی را انتخاب کنید. می توانید کشور ایده آل خود را بر اساس نیمکره، آب و هوا یا شهر مورد علاقه خود انتخاب کنید. می توانید به استرالیا ، نیوزیلند ، انگلیس ، ایالات متحده ، کانادا و آفریقای جنوبی فکر کنید!

 

  1. از دوستان خود استفاده کنید

دوستانی دارید که به زبان انگلیسی به صورت آنلاین پست می گذارند؟ به پست های آن ها همانند یک خبر نگاه نکنید: مواردی را که آنها به اشتراک می گذارند را با دقت بخوانید و همیشه به دنبال خواندن حداقل یک یا دو پست در روز به زبان انگلیسی باشید. ممکن است اخبار یا مقالات مجله، فیلم ، گفتگو ، پست وبلاگ ، آهنگ یا هر چیز دیگری باشد: اگر به زبان انگلیسی باشد و موضوع مورد علاقه شما باشد، مفید خواهد بود!

 

  1. سوالات زیادی بپرسید

کنجکاوی ممکن است گربه را به کشتن دهد، اما باعث تسلط زبان آموز می شود! با یادگیری زبان انگلیسی، به زودی با کوهی از سوالات مواجه خواهید شد. اصلا در تردید نمانید، کنجکاو باشید و آنها را حل کنید! اگر در دوره ای ثبت نام کرده اید، از معلم خود بپرسید (بالاخره این چیزی است که آنها برای این آنجا هستند). اما اگر تصمیم دارید که به تنهایی انگلیسی را یاد بگیرید، نگران نباشید: پاسخ  خود را در وبلاگ ها یا وب سایت های زبان انگلیسی می توانید پیدا می کنید. از سایر زبان آموزان می توانید سوال کنید یا از طریق انجمن ها پاسخ آن را بخوانید. رهایی از تردید شما را خوشحال خواهد کرد!

 

  1. از سوپرستارها کمک بگیرید

با انتخاب یک بازیگر یا خواننده انگلیسی زبان که به او علاقه دارید، یادگیری را با سرگرمی خود ترکیب کنید. در وب سایت ها گشتی بزنید. مصاحبه های زیادی با ستاره ها انجام شده است، آنها را تماشا کنید! یک بار با جزییات تماشا کنید، سپس دوباره، وقت بگذارید و عبارات جالب و کلماتی را که می شنوید، یادداشت کنید. عبارات عامیانه، داستان ها، شوخ طبعی ها و حکایت هایی که از این مصاحبه بیرون می آید، مطمئناً بسیار به کار شما خواهد آمد!

 

  1. با آنچه واقعاً نیاز دارید شروع کنید

اگر دائماً انگیزه های خود را برای یادگیری یادآوری کنید، یادگیری شما بسیار سریعتر پیش می رود. آیا شما می خواهید برای ادامه تحصیل زبان انگلیسی را یاد بگیرید؟پس روی واژگان مرتبط با رشته تحصیلی خود تمرکز کنید. آیا کنفرانس خارج از کشور دارید؟ عباراتی که شروع کننده مکالمه هستند را یادبگیرید تا بتوانید با سایر شرکت کنندگان ارتباط برقرار کنید. می خواهید به سفر بروید؟ به نظر می رسد واژگان سفر و گردشگری می تواند راهنمای شما باشد. اگر شما به امید یادگیری جادویی تمام زبان انگلیسی به یکباره هستید و با این تصور یادگیری زبان انگلیسی را شروع می کنید، احتمالاً گیج و ناامید خواهید شد.

 

داشتن انگیزه برای یادگیری زبان

 

شما فقط با تکیه بر متدی که بر روی آن تحقیق شده است و منابعی که می تواند بیشترین اطلاعات و پرکاربردترین آن ها را به شما آموزش دهد، می توانید سریع تر از سایر روش ها انگلیسی را بیاموزید.  ما در موسسه کوییک، با اتکا بر تحقیق و پژوهش بر روی متدهای برتر بین المللی، می توانیم شما را در مدت زمان کوتاهی برای آزمون های بین المللی زبان انگلیسی  آماده کنیم.  

 

  1. زمانی که کمترین بازده را دارید ناامید نشوید

وقتی احساس کردید که پیشرفتی ندارید، که در بعضی مواقع برای همه زبان آموزان اتفاق می افتد، نگویید "من نمی توانم انگلیسی صحبت کنم" ، یا "من هرگز این زبان را یاد نخواهم گرفت". در واقع، این عبارات را از دایره واژگان خود خارج کنید! چراکه باعث می شود که دیگر پیشرفت خود را نبینید و شما را متقاعد می کنند که رویاهای شما برای صحبت به زبان انگلیسی غیرممکن است. در عوض، بگویید "من انگلیسی یاد می گیرم و هر روز پیشرفت می کنم" ، "یادگیری زبان انگلیسی آسان نیست، اما ارزشش را دارد" ، "من از شش ماه پیش خیلی پیشفرفت کرده ام" و عبارات دیگری که می تواند انگیزه شما را برای ادامه دادن بیشتر کند.

 

جمع بندی 

همیشه ما به دنبال راهی هستیم تا بتوانیم سریع تر مسیری را طی کنیم. زبان آموزان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اما باید بدانید که یک شبه نمی توان همه چیز را یاد گرفت. بلکه با تکیه بر تکنیک ها می توان فرایند یادگیری را سریع تر طی کرد. در این مقاله نکاتی در مورد یادگیری سریع زبان انگلیسی آوردیم.

ما در موسسه کوییک با آگاهی از ارزشمند بودن زمان زبان آموزان و با تحقیق و پژوهش چند ساله بر روی منابع و متدهای آموزشی دانشگاه های انگلیسی و استرالیایی، توانسته ایم متدی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی بنیانگذاری کنیم. با متد LQuick می توانید هرچه سریعتر برای نمرات بالا در آزمون آیلتس آماده شوید. برای اطلاعات بیشتر از دوره های یادگیری سریع زبان انگلیسی می توانید با شماره موسسه تماس بگیرید و یا فرم مشاوره را پرکنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->