وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

اظهارات داریوش ارجمند درباره اعتراضات خوزستان و اصغر فرهادی

  • کد خبر: ۷۵۳۳۸
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
  • ۱
اظهارات داریوش ارجمند درباره اعتراضات خوزستان و اصغر فرهادی
داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون: اغتشاشگران همیشه هستند از زمانی که کارگردان ما در خارج از کشور جایزه گرفته و سوال‌های خنده دار از وی پرسیدند تا امروز و ماجرای خوزستان بوده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، «داریوش ارجمند» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: خدا باید مشکل مردم خوزستان را با فرستادن باران حل کند. خوزستان سرزمینی بود که تشنگی نداشت و در حق این مردم کوتاهی کردند.  

وی با اشاره به حضور اغتشاشگران در خوزستان عنوان داشت: آن‌ها همیشه هستند از زمانی که کارگردان ما در خارج از کشور جایزه گرفته و سوال‌های خنده دار از وی پرسیدند تا امروز و ماجرای خوزستان بوده اند. این‌ها با خود من این معامله را کردند و حضورشان در ماجرای خوزستان اهمیت ندارند و راه به جایی نمی‌برند و مردم این مملکت بیدی نیستند که با این باد‌ها بلرزند.

ارجمند گفت: البته صحبت هایم به این معنی نیست که نباید به فکر مردم خوزستان بود و من نوکر مردم خوزستانم. هشت سال این مردم در خط مقدم جبهه از کشور دفاع کردند و الان باید دولت همه تلاش و نیرو و بودجه اش را بگذارد که تشنگی را از این استان برطرف کند، اما باید مراقب باشند دشمنان به آن‌ها لطمه نزنند.

این بازیگر در پایان گفت: مردم خوزستان هشت سال مردم ایران را در جنگ دلداری دادند و روز و شب روی سرشان بمب می‌ریخت و زندگی شان مختل شده بود. اما آن‌ها ایستادند و به ما روحیه دادند. من چطور به این مردمی که اسوه صبر و استقامت، جنگندگی و حفاظت از این سرزمین هستند روحیه بدهم؟ امیدوارم که مسئولان هرچه سریع‌تر مشکلات این مردمان شریف و صبور و دوست داشتنی را به شکل ریشه‌ای حل کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
فاطمه کیخا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
0
خداخیربده استادداریوش ارجمندروکه حرف حق میزنه.حقاکه نقش مالک اشتربرازنده‌ی شماست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->